Dvd soitin

Nigel09

Mun tallentava dvd soitin hajosi nyt kolmannen kerran vajaan vuoden sisään. Kaksi edellistä kertaa kun se on hajonnut niin se on mennyt takuuseen, mutta ei kuitenkaan ole sen jälkeen toiminut kovin kauan. Nyt ajattelin että vaadin kokonaan uuden laitteen tai rahat takaisin kun ei se näytä toimivan vaikka sitä kuinka korjattaisiin. Miten kannattaa tehdä? onko mahdollista saada kokonaan uusi laite tai rahoja takaisin? takuuta siinä on vielä voimassa

6

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä merkki, mistä ostit? Minulla oli samanlainen kokemus Lidlistä ostamani tallentavan Targa-merkkisen DVD-aseman kanssa. Aluksi asioin ohjeiden mukaan suoraan valmistajan takuuhuollon kanssa. Kun laite oli ollut 2 kertaa Saksassa takuukorjauksessa, mutta siinä oli taas vikaa, soitin Lidlin asiakaspalvelunumeroon ja kerroin ongelmasta. Parin viikon kuluttua sieltä ilmoitettiin, että kauppa puretaan ja saan rahat takaisin lähimmästä Lidlin myymälästä. Niin tapahtuikin, vaikka laite oli silloin jo melkein vuoden ikäinen ja samassa liikkeessä oli silloin jo myytävänä saman laitteen uudempaa versiota halvempaan hintaan. Minulle ei siis ehdotettu vaihtoa eikä mitään kompromissia, mistä olin hyvin tyytyväinen. Sen ansiosta minusta tulikin sitten Lidlin kanta-asiakas! Takuu oli 3 vuotta, joten sitä oli vielä 2 vuotta jäljellä.

Myöhemmin ostin muualta vastaavanlaisen Sony-merkkisen laitteen, joka oli kalliimpi ja teknisiltä ominaisuuksiltaan vaatimattomampi. Siinä oli vain yhden vuoden takuu, joka on kulunut umpeen jo runsas vuosi sitten, mutta ensimmäistäkään vikaa ei ole vielä esiintynyt.

• Nigel09

Merkki on LG ja ostin sen citymarketista

• tyyppi88
        Nigel09 kirjoitti:

Merkki on LG ja ostin sen citymarketista

Jos on samaa laitetta käytetty kaksi kertaa jo hnuollossa olet oikeutettu saamaan uuden laitteen.

• Nigel09
        tyyppi88 kirjoitti:

Jos on samaa laitetta käytetty kaksi kertaa jo hnuollossa olet oikeutettu saamaan uuden laitteen.

Joo ne sano itsekkin tänään, että ei sitä kannata alkaa korjailemaan enään

• kuluttaja minäkin
        tyyppi88 kirjoitti:

Onko jossain" virallisissa" tiedotteissa näin ilmoitettu, vain onko kysymys vain jonkin merkin
        käytännöstä.Eli onko jossain sellaista tietoa,johon
        tuollaisessa tapauksessa voin vedota

• tyyppi88
        kuluttaja minäkin kirjoitti:

Onko jossain" virallisissa" tiedotteissa näin ilmoitettu, vain onko kysymys vain jonkin merkin
        käytännöstä.Eli onko jossain sellaista tietoa,johon
        tuollaisessa tapauksessa voin vedota

... epäsuorasti kuluttajansuojalaista. En muista sitä sanatarkasti, mutta kaksi kertaa takuuaikana on riittävä määrä korjausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8287
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6415
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4881
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3275
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3112
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2780
    Aihe