No mä oon tällanen yo lakin saanut jätkä ja mä oon lueskellut näitä penispidnenysjuttuja ja mä haluaisin vähän paremman peniksen :(, se on 14 senttiä erektiossa, ympärileikattu.
Esimerkiksi Burmassa on Kayan niminen heimo ketkä venyttävät kaulaansa, ja kaulassa on kuitenkin niskajänne, peniksessä ei ole kovaa rustoa tai muuta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Padaung
Mutta sanotaan, että jos tämä andropenislaite minkä toimivuus perustuu venymiseen toimiikin, niin entä peniksen paisuvaiskudos? Tällä nettisivulla väitetään ettei tule, mutta mikä on totuus?
Tässä se laite;
http://www.andropenis.fi/suomi/index.html
Onko kenelläkään kokemusta peniksen pidentämisestä?
peniksen venytys--> erektiohäiriö?
8
3401
Vastaukset
- määhh
ajattelitko omaa vai muiden hyötyä ko. toimenpiteestä, hah ;)
- taas nähtiin.
Yo-lakki ei kerro mitään älystä.
- jutussahan
siis kaulanpidennyksessä, homma perustuu siihen että hartioiden luut painuvat kasaan. Kaulahan siinä ei mitenkään veny.
Peniksen kanssa lienee eri asia - mutta ainakin tuo kaulan venytys on vaarallista puuhaa eikä kaulatukea voi poistaa. Olen kyllä kuullu että pidennykset ja venytykset voi aiheuttaa verenpurkaumia ja vaurioita penikseen...- pamppu
kokemusta venytyksestä mutta olen sitä mieltä että on suhteellisen vaaratonta jos ei pyri liian nopeisiin tuloksiin eli venytä liikaa.Tässä tarkoitan peniksen venytystä.Kuvailemasi laite on varmaan eniten käytetty mikäli kirjoituksiin on uskomista.
- Nuori kundi
pamppu kirjoitti:
kokemusta venytyksestä mutta olen sitä mieltä että on suhteellisen vaaratonta jos ei pyri liian nopeisiin tuloksiin eli venytä liikaa.Tässä tarkoitan peniksen venytystä.Kuvailemasi laite on varmaan eniten käytetty mikäli kirjoituksiin on uskomista.
Joo, no mä tapasin erään tosi kivan naisihmisen tuossa pari viikkoa sitten ja olen harrastanut hänen kanssa seksiä melkein tauotta... melkein :D.
Tuli vaan mieleen, että kun kerran mulla ei noussutkaan, että voiko syy olla hermotuksesta?
Vai mitä mieltä itse olet laitteesta, en ole nyt käyttänyt sitä 3 päivään. Olen käyttänyt sitä tarkkaan ohjeen mukaan.
ja en edes tiedä toimiiko se sittenkään, ehkä se vaan lisää peniksen venyvyyttä, mutta ei käytännössä sitten oikeasti paisuta sitä penispituutta... ?
- pidennettyyn
penikseen kävellessä,mutta joku muutti peniksensä joskus ilmapalloksi pidättäessään virtsantuloaan.Senjälkeen hän puristi palloaan kovin,ja teki varmaan virtsanlennon piirimestaruuden.
- pamppu
sinulla asiallinen huomautus
- "Voi Ollin kurjuutta...
Harva meistä on rautaa ja hyvin moni tulee toimeen omillaan. Naiskentele useasti niin verisuonet laajenee tötterössäsi, se on varmaa!
80% naisista rakastaa miestä, seksihyvyys ei ole pituudesta kiinni sanovat he, vaan taidosta!
Etsi seurasi muut mielessäsä. Ei elämä perustu ainoastaan seksiin, se on luulotautista ajattelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733