peniksen venytys--> erektiohäiriö?

Nuori kundi

No mä oon tällanen yo lakin saanut jätkä ja mä oon lueskellut näitä penispidnenysjuttuja ja mä haluaisin vähän paremman peniksen :(, se on 14 senttiä erektiossa, ympärileikattu.

Esimerkiksi Burmassa on Kayan niminen heimo ketkä venyttävät kaulaansa, ja kaulassa on kuitenkin niskajänne, peniksessä ei ole kovaa rustoa tai muuta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Padaung

Mutta sanotaan, että jos tämä andropenislaite minkä toimivuus perustuu venymiseen toimiikin, niin entä peniksen paisuvaiskudos? Tällä nettisivulla väitetään ettei tule, mutta mikä on totuus?

Tässä se laite;

http://www.andropenis.fi/suomi/index.html

Onko kenelläkään kokemusta peniksen pidentämisestä?

8

3401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määhh

ajattelitko omaa vai muiden hyötyä ko. toimenpiteestä, hah ;)

• taas nähtiin.

Yo-lakki ei kerro mitään älystä.

• jutussahan

siis kaulanpidennyksessä, homma perustuu siihen että hartioiden luut painuvat kasaan. Kaulahan siinä ei mitenkään veny.

Peniksen kanssa lienee eri asia - mutta ainakin tuo kaulan venytys on vaarallista puuhaa eikä kaulatukea voi poistaa. Olen kyllä kuullu että pidennykset ja venytykset voi aiheuttaa verenpurkaumia ja vaurioita penikseen...

• pamppu

kokemusta venytyksestä mutta olen sitä mieltä että on suhteellisen vaaratonta jos ei pyri liian nopeisiin tuloksiin eli venytä liikaa.Tässä tarkoitan peniksen venytystä.Kuvailemasi laite on varmaan eniten käytetty mikäli kirjoituksiin on uskomista.

• Nuori kundi
        pamppu kirjoitti:

kokemusta venytyksestä mutta olen sitä mieltä että on suhteellisen vaaratonta jos ei pyri liian nopeisiin tuloksiin eli venytä liikaa.Tässä tarkoitan peniksen venytystä.Kuvailemasi laite on varmaan eniten käytetty mikäli kirjoituksiin on uskomista.

Joo, no mä tapasin erään tosi kivan naisihmisen tuossa pari viikkoa sitten ja olen harrastanut hänen kanssa seksiä melkein tauotta... melkein :D.

Tuli vaan mieleen, että kun kerran mulla ei noussutkaan, että voiko syy olla hermotuksesta?

Vai mitä mieltä itse olet laitteesta, en ole nyt käyttänyt sitä 3 päivään. Olen käyttänyt sitä tarkkaan ohjeen mukaan.

ja en edes tiedä toimiiko se sittenkään, ehkä se vaan lisää peniksen venyvyyttä, mutta ei käytännössä sitten oikeasti paisuta sitä penispituutta... ?

• pidennettyyn

penikseen kävellessä,mutta joku muutti peniksensä joskus ilmapalloksi pidättäessään virtsantuloaan.Senjälkeen hän puristi palloaan kovin,ja teki varmaan virtsanlennon piirimestaruuden.

• pamppu

sinulla asiallinen huomautus

• "Voi Ollin kurjuutta...

Harva meistä on rautaa ja hyvin moni tulee toimeen omillaan. Naiskentele useasti niin verisuonet laajenee tötterössäsi, se on varmaa!
      80% naisista rakastaa miestä, seksihyvyys ei ole pituudesta kiinni sanovat he, vaan taidosta!
      Etsi seurasi muut mielessäsä. Ei elämä perustu ainoastaan seksiin, se on luulotautista ajattelua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe