Eli poikaystäväni muuttaa omaan, ensimmäiseen kotiin ja pitäisi jotakin hankkia hänelle tuparilahjaksi. Olen miettinyt, että pitäisikö koota johonki kansioon tai vastaavaan joitakin perusruoka reseptejä ja sitten jotakin ehkä pari hienompaakin reseptiä, joita voisi sitten tuossa omassa kotona käyttää ja valmistaa ruokaa niitten mukaan. Ajattelin, jos kirjoittaisin ne reseptit wordilla hienosti ja tulostaisin ja sitte pistäisin siihen johonkin kansioon. Olisiko ihan tyhmä idea? Tiedän, että tykkää kokkailla :) Meistä se oon sitten minä, joka sitten tykkää leipoa :D Sitten ehkä kylkiäiseksi voisi joukkoon ostaa jotaki ruokaa, mitä näihin resepteihin kuuluu jotain astianpesuainetta, käsisaippuaa, wc-pöntön hajuste yms.
Olisiko paha idea? :)
Toki ehottakaa muutakin, jos tulee mieleen :)
Poikaystävälle tuparilahja
1
584
Vastaukset
- tervetullutta
ensinmäiseen omaan kotiin:) Mielestäni on kiva ajatus tuo ruokaohjekansio. Mutta itse tekisin ehkä mielummin käsin. Kun on tiimarissa ja vastaavanlaisissa kaupoissa kovakantisia kairjasia missä on viivoitetut sivut valmiina. Se toisi siihen persoonallisuutta lisää :)
Ja lisukkeena olisi kiva koota "paketti", jossa olisi vaikkapa niitä elintarvikkeita mitä ohjeissakin käytetään. Ja vähän keittiötarvikkeitakin (puulastat, suolasirotin, jne).. Ja joka kotiin kuuluu myös pieni ensiapuvarustus. Eli kokoa johonkin pieneen pussukkaan esim. laastarit, tulehduskipulääke, puhdistusaine, sideharsorulla... Itse kokoaisin paketin "tietyissä raameissa", säilyttäisin teeman. Ei liian "rönsyilevää" ja erilaista. Mutta se on minun mielipide. Kuten sanoin, niin ensimmäiseen kotiin on kaikki aina tervetullutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819