Voiks tulla joitain bakteereja suuhun jos työntää kielen toisen peppureikään?
Tää on mulle ja mun miesystävälle aika uus juttu. Joskus ku työnnän sormeeni sinne reikään kun hän on kontillaan ja runkkaan samalla häntä, niin siinä jotenki kiihottuu ja sit rupeen nuolee sitä ja työnnän pitkän kieleni sinne. ..
Kieli peppurei´ässä
63
32306
Vastaukset
- Perästä
Ei useinkaan, mutta mahdollisuus pöpöihin on. Pala elmukelmua välissä auttaa, luonnon-mukaisuudesta voi ehkä vähän tinkiäkin.
- häh?
ehkä satunnaissuhteessa,mut ei seurustelevien tarvi pelata minkään kelmujen kanssa.jos tarvis niin kannattaako edes seksiä harrastaa,senkun nuolee muovipussia.ei pienet pöpöt tapa.
- vai kelmua
>Ei useinkaan, mutta mahdollisuus pöpöihin on. Pala elmukelmua välissä auttaa, luonnon-mukaisuudesta voi ehkä vähän tinkiäkin.<
-Voi hyvä hyssykkä!
Kaikkea sitä vielä kuulekin, jotta oikein elmukelmua pitäisi välin laittaa, heh,heh tuo oli vuoden paras vitsi. - AnonyymiUUSI
vai kelmua kirjoitti:
>Ei useinkaan, mutta mahdollisuus pöpöihin on. Pala elmukelmua välissä auttaa, luonnon-mukaisuudesta voi ehkä vähän tinkiäkin.<
-Voi hyvä hyssykkä!
Kaikkea sitä vielä kuulekin, jotta oikein elmukelmua pitäisi välin laittaa, heh,heh tuo oli vuoden paras vitsi.Leivinpaperi
- poika
tulee jotain pöpöjä,mut mikä ei tapa vahvistaa.ite olen vuosikaudet tehnyt niin naisille,enkä ole huomannut mitään.enkä kyllä siitä hommasta luopuisikaan,se on niin pervon kiihottavaa.
- vahvastihetero
että suussa > 200 eri bakteeria, peppureiän seudulla vain murto-osa tuosta lukumäärästä. Jos vain bakteereja pelkäät, lopeta suutelu... eiköhän tämä ole enempi "makuasia".
- maija
laitan ukon aina seksin alussa nuolemaan pyllyreikää,ja työntelemään sinne kieltä niin syvälle kun ylettyy.Me kyllä leikimme aina alistusleikkejä(mies alistuu) ja siksi en koskaan pese sitä ennen seksiä.Ukko on jopa pyytänyt etten pese.Eikä ole koskaan ollut mitään pöpö ongelmia.
- gigolo
koko porukka...oksettaa! Huvittavaa,miten heteroilla on pokkaa kaiken tälläkin palstalla lukemani jälkeen naljailla homojen taipumuksista..Sitäpaitsi, tuo elmukelmu idea oli ainoa vähääkään fiksu kommentti,jos kerran pakko jotain tuollaista harrastaa...hyhyh
- eki
gigolo kirjoitti:
koko porukka...oksettaa! Huvittavaa,miten heteroilla on pokkaa kaiken tälläkin palstalla lukemani jälkeen naljailla homojen taipumuksista..Sitäpaitsi, tuo elmukelmu idea oli ainoa vähääkään fiksu kommentti,jos kerran pakko jotain tuollaista harrastaa...hyhyh
asennevammainen.Saahan sitä aikuiset harrastaa mieleisiään seksileikkeja oli ne sitten jonkun mielestä pervoja tai ei.Sää oot varmaan niitä miehiä joiden muijat täällä itkee köyhää seksielämäänsä.
- paavi
gigolo kirjoitti:
johonkin syrjäiseen munkkiluostariin, niin et häiritse normaalien ihmisten elämää kipeillä moraalisaarnoillasi ...
- herkkusuu
tunkea kielen nätin tytön ahnaaseen anukseen.Viime kerrasta on jo liian kauan! tahtoo löytää kunnon irstaan naisen!
- tyttö
peppuani ei ole kukaan nuollut oikeastaan ikinä....tuo kuulosti aivan ihanalta! menen sekaisin jo pelkän kuuman kielen ajattelusta..
- Minä
tyttö kirjoitti:
peppuani ei ole kukaan nuollut oikeastaan ikinä....tuo kuulosti aivan ihanalta! menen sekaisin jo pelkän kuuman kielen ajattelusta..
Minä voisin tehdä sen sinulle.
Olisit kontillasi peppu pystyssä, ja minä pyörittelisin kuumaa kieltäni siellä. - herkuttelia
tyttö kirjoitti:
useilta naisilta mee tosi irstailu nautinnot sivu suun koska ovat niin estyneitä/osa miehistä on traumaattisia elmukelmu poikia.En koskaan ryhdy seksiin jossen saa ensin nuolla naisen kaikkia reikiä...
- anne
herkuttelia kirjoitti:
useilta naisilta mee tosi irstailu nautinnot sivu suun koska ovat niin estyneitä/osa miehistä on traumaattisia elmukelmu poikia.En koskaan ryhdy seksiin jossen saa ensin nuolla naisen kaikkia reikiä...
Mistä tällaisia miehiä löytää? Olen ollut elämäni aikana sängyssä neljän miehen kanssa,ja nykyinen mieheni mukaan lukien saanut suuseksiä ehkä kymmenen kertaa ja aina se on tuntunut jotenkin väkinäiseltä.
- janus
anne kirjoitti:
Mistä tällaisia miehiä löytää? Olen ollut elämäni aikana sängyssä neljän miehen kanssa,ja nykyinen mieheni mukaan lukien saanut suuseksiä ehkä kymmenen kertaa ja aina se on tuntunut jotenkin väkinäiseltä.
Vähän vastaava ongelma, mutta toisin päin! Itse olen oikea suuseksifriikki ja nautin valtavasti olla antavana osapuolena (miksei saavanakin ;)). Vaan kun vaimo ei tahdo! Tuntuu kuulemma liian hyvältä!!! Joskus nuorempana sentään, mutta nykyisin koko homma kuihtuu pois... Entinen tyttöystäväni nautti nuolemisesta suunnattomasti ja viettimmekin pitkiä sessioita suuseksin merkeissä.
Niitä aikoja on kieltämättä ikävä.... - anne
anne kirjoitti:
että kun olen näitä juttuja lukenut,niin olen tullut siihen tulokseen että laitan äijän kierrätykseen ja alan tosissani etsiä MIESTÄ! turha jäädä suhteeseen jossä seksi ei tyydytä.Tahtoo oman pervo-petterin!
- janus
anne kirjoitti:
että kun olen näitä juttuja lukenut,niin olen tullut siihen tulokseen että laitan äijän kierrätykseen ja alan tosissani etsiä MIESTÄ! turha jäädä suhteeseen jossä seksi ei tyydytä.Tahtoo oman pervo-petterin!
..vaikka vaihdettais puolisoita keskenämme?? tahtoo oman irstas-irman!
=) - petteri
anne kirjoitti:
täällä olis yks vapaaehtoinen sinkku mies.Teen sulle mitä ikinä haluatkin,nuolen vaikka koko yön!
- Tripple XXX
herkuttelia kirjoitti:
Herkuttelija olet sairas
- jan
Tripple XXX kirjoitti:
Herkuttelija olet sairas
että täältä löytyy sulle myös gay keskustelu
- Jokunen
anne kirjoitti:
Onhan meitä varmaan vaikka kuinka paljon. Itse tykkään tehdä tuota juuri sen takia että näkee kuinka nainen nauttii siitä. On myös kiva vähän "kiusata", nuolla ja nuolla aivan himon partaalle kunnes partneri on saamassa orgasmin ja sitten naida kuin viimeistä päivää.. Enkä ymmärrä kun jotkut toitottavat että maistuu pahalle.. eikä maistu...
- pöö
tyttö kirjoitti:
eiköhän sitten korjata tilanne ja paineta kieli sun peppuus.Nuollaan ensin vähän reunoilta ja päästetään sitten kieli tunkeutumaan sisään.
- tyttö
pöö kirjoitti:
eiköhän sitten korjata tilanne ja paineta kieli sun peppuus.Nuollaan ensin vähän reunoilta ja päästetään sitten kieli tunkeutumaan sisään.
jo pyörtymisen partaalla.......tosin ensin saisit suudella ja nuolla kaikki muut paikat ennen kuin päästäisin sut pepulle.. ja kuiskia kaikkea 'kivaa'....
- jees
tyttö kirjoitti:
jo pyörtymisen partaalla.......tosin ensin saisit suudella ja nuolla kaikki muut paikat ennen kuin päästäisin sut pepulle.. ja kuiskia kaikkea 'kivaa'....
mistäs päin suomenmaata se tyttö oikein mahtaa olla?
- tyttö
jees kirjoitti:
mistäs päin suomenmaata se tyttö oikein mahtaa olla?
tyttö on vähän hämillään. ei oikein kehtaa ihan NÄIN julkisesti alkaa olinpaikkaa kertomaan. ja ehkä vähän riippuu siitäkin että millainen jees sitä tiedustelee?....
- pöö
tyttö kirjoitti:
pitäisihän sun edes kerran elämässäsi saada OIKEAA KIELIMIESTÄ,niin sitten tietäisit mistä puhutaan.
- tyttö
pöö kirjoitti:
pitäisihän sun edes kerran elämässäsi saada OIKEAA KIELIMIESTÄ,niin sitten tietäisit mistä puhutaan.
pöö sellainen kielimies? jos on, niin kerta elämässä ei taitaisi riittää..
- anal_halu
tyttö kirjoitti:
Ohh.. ensin maistelisin sua jokapuolelta.. aloittaisin varpaista.. etenisin hiljalleen ylöspäin.. kävisin välillä pyörittelemässä kieltäni rintojesi ympärillä.. alapäässä nuolisin kaikki paikat.. ensin hitaasti ympäristöstä.. pakaroiden ympäriltä.. reiän ympäriltä.. huipennuksena laittaisin kieleni syvälle peppuusi.. pyörittelisin sitä siellä.. vaihtaisin sitten ehkä sormiin.. huh.. alan olla ihan kuuma jo..
- pöö
tyttö kirjoitti:
pöö sellainen kielimies? jos on, niin kerta elämässä ei taitaisi riittää..
mutta sitten tietäisi mitä vaatia myös tavallisilta nyhverö ukoilta.
- tyttö
pöö kirjoitti:
mutta sitten tietäisi mitä vaatia myös tavallisilta nyhverö ukoilta.
nyhverö ukkoja en kelpuuttaisi, jokin taso täytyy säilyttää (nostaa nenän pystyyn!). miehen tulee olla itsevarma ja ottaa se, mitä haluaa. ainaski sellainen tehoaa minuun. mies saa viedä,minä voin sitten vikistä (ja nostaa pepun pystyyn..) hihi
- pöö
tyttö kirjoitti:
nyhverö ukkoja en kelpuuttaisi, jokin taso täytyy säilyttää (nostaa nenän pystyyn!). miehen tulee olla itsevarma ja ottaa se, mitä haluaa. ainaski sellainen tehoaa minuun. mies saa viedä,minä voin sitten vikistä (ja nostaa pepun pystyyn..) hihi
alkaa tuleen vesi kieleen...sääli ettei tunneta toisiamme...
- Anal4ever (m27wee)
tyttö kirjoitti:
Täs luekeltuani näit juttui, nii minäkin haluun sellaisen naisen joka antaa kakkoseen.....Mut mistäs sellainen löytyy? Jos rovaniemel ketään samanhenkistä täysikästä naista ,nii pistäs viestii [email protected]
- En tiedä
mutta miten suhtaudutte pyllyn paukkumiseen? (Ex-tyttöystävällä paukkui helposti jos oli kontillaan pylly pystyssä)
- anon
Tietämäni mukaan siitä saa suolistomatoja.
- antsu
sipseistä ja ranskalaisista saa syövän.20 vuotta pyllyjä nuolleena en ole huomannut mitään.Uskaltakaa elää ihmiset!
- anon
Esimerkiksi täältä voi lukea lisää:
http://www3.baylor.edu/~Charles_Kemp/ascariasis.htm
Ei niitä käsiä vessasta tullessa ilman syytä opeteta pesemään... - anon
antsu kirjoitti:
sipseistä ja ranskalaisista saa syövän.20 vuotta pyllyjä nuolleena en ole huomannut mitään.Uskaltakaa elää ihmiset!
Sipseistä ja ranskalaisista ei saa syöpää. Tuo uutinen/tutkimustulos osoitettiin vääräksi.
Terveeseen elämään kuuluu mielestäni hygienia. - antsu
anon kirjoitti:
Ei niitä käsiä vessasta tullessa ilman syytä opeteta pesemään...tälläiset leikit eivät sovikkaan satunnaissuhteisiin,kuten eivät muutkaan pervoilut.Pelkkää perusseksiä,hoh hoijaa
- hoitsu
antsu kirjoitti:
tälläiset leikit eivät sovikkaan satunnaissuhteisiin,kuten eivät muutkaan pervoilut.Pelkkää perusseksiä,hoh hoijaa
seksileikit on parisuhteen suola.yhdenillan suhteista en ole koskaan oikein saanut mitään,lähinnä se on ollut kännistä velvollisuuspanoa.No jotkut varmasti saavat siitä enemmän.Meikäläinen tykkää nauttia kunnon seksistä ja siihen tarvitaan turvallinen suhde.Ei kyllä ole viisasta nuoleskella vieraita ihmisiä,eikä elmukelmutkaan nappaa.
- dem
anon kirjoitti:
Ei niitä käsiä vessasta tullessa ilman syytä opeteta pesemään...Tämän ihmisen elämä varmaan vaikeeta ja vaarallista.seksielämästä puhumattakaan.Kyseessä on juuri sellainen henkilö jonka kumppanit täällä itkevät köyhää seksielämäänsä.No onnea vaan sullekin.
- LTK
...moista kokeilemaan ilman kunnollista pesua. Ulosteperäisissä bakteereissa kun voi olla aika ärhäkkäitäkin tapauksia. Ei niihin kuole, mutta kunnon mahatauti voi tulla.
- man
näitä riittää.15 vuotta hommaa tehneenä voin kertoa etten kertaakaan ole saanut minkään näköisiä vatsavaivoja.Tietysti jos aletaan asiaa pohtimaan lääketieteellisesti,niin tuskinpa ihan riskitöntä on mikään suuseksi,puhumattakaan suutelemisesta.
- uuno
nuolen minäkin aina seksin yhtydessä! mikään ei voita sitä kun nätti nainen on perse pystyssä ja saa painaa kielen syvälle pyllyyn.Toki nuolen myös muut paikat.
- Ainakin kerran viiko
Kyllä vaan pepun nuoleminen tuntuu ihanalle.
- Kovajorma
Vieläkö täällä olisi kokeilunhaluisia naisia .. jotka haluaisivat miehen nuolevan heitä takaa?
- wirtsu
Kovajorma kirjoitti:
Vieläkö täällä olisi kokeilunhaluisia naisia .. jotka haluaisivat miehen nuolevan heitä takaa?
Odotan sitä todella, todella halukkaana ja-malttamattomana..!!! Sanat eivät riitä kertomaan!! Enemmän, kuin kokeilunhalua...! Mitä enemmän,sitä parempi!!
- Kovajorma
wirtsu kirjoitti:
Odotan sitä todella, todella halukkaana ja-malttamattomana..!!! Sanat eivät riitä kertomaan!! Enemmän, kuin kokeilunhalua...! Mitä enemmän,sitä parempi!!
Wirtsu, saat sitä minulta pitkään ja hartaasti. Miten saatais yhteys toisiimme??
- wirtsu
Kovajorma kirjoitti:
Wirtsu, saat sitä minulta pitkään ja hartaasti. Miten saatais yhteys toisiimme??
Odotankin sitä sanoinkuvaamattoman himokkaana ja -malttamattomana!!! Vaikutat oikein Nautinnon ammattilaiselta.....!! Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka huippuloistavaa, että saan pitkään ja hartaasti...!! Kun saa, niin antaa....... Saadaan yhteys, vaikka heti...! Laita sähköpostia vaikka.. Soitto ja tekstiviestit ja mms-viestit on paras tapa.. Ajatuskin saa melkein sydämen pysähtymään...
- Kovajorma
wirtsu kirjoitti:
Odotankin sitä sanoinkuvaamattoman himokkaana ja -malttamattomana!!! Vaikutat oikein Nautinnon ammattilaiselta.....!! Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka huippuloistavaa, että saan pitkään ja hartaasti...!! Kun saa, niin antaa....... Saadaan yhteys, vaikka heti...! Laita sähköpostia vaikka.. Soitto ja tekstiviestit ja mms-viestit on paras tapa.. Ajatuskin saa melkein sydämen pysähtymään...
Wirtsu, en mä alakkaan sua. Minä nukun öisin ja sinä näköjään valvot. Lisäksi haluaisin kertoa -kun et näköjään tiedä- että jokainen nauttii seksistä omalla tavallaan. Turha viisastelu toisten kustannuksella kertoo sinusta paljon ihmisenä.
- wirtsu
Kovajorma kirjoitti:
Wirtsu, en mä alakkaan sua. Minä nukun öisin ja sinä näköjään valvot. Lisäksi haluaisin kertoa -kun et näköjään tiedä- että jokainen nauttii seksistä omalla tavallaan. Turha viisastelu toisten kustannuksella kertoo sinusta paljon ihmisenä.
Hyvää Huomenta Kovajorma! Heräsin juuri, ihan vinkki sulle! Uskotko tosiaan nimettömiä kirjoituksia..??? Haloo, herää todellisuuteen!! En halua sua, en koskisi lipputangollakaan! Mitähän olen viisastallut? Viisaita puhun, ajattelen ja kirjoittelen, mutta viisastelu on minulle täysin vieras käsite! Minä nautin seksistä, koska nautin, sulla ei ole, eikä tule siihen mitään osuutta! Jäikö jotain epäselvää? Oliko viisastelua?
- Elli ATM
Tuskin sieltä mitään kuoleman tautia saa. kannattaa tietysti käydä pesulla ennen ja jos vielä kielenpäähän tulee epämiellyttävää makua, ei ehkä kannata. Itse harrastamme myös "klimaxissa" ass to mouth juttuja, eikä niistäkään ole mitään muuta saanut kun helvetilliset kiksit. :-)
- j8397ndmi
Täällä palstalla kyselee tosi useesti joku gay-poika, että syökö kukaan muu kakkaa kun se,harrastaessaan peppuseksiä.
Sillä jampalla on kyllä tosi outo fetissi, eikä ihme että se kyselee ja on ehkä hieman huolissaankin, että onko muita hänen kaltaisiaan?
Ei varmastikkaan montaa hänen kaltaistaan ole, mutta syö pois jos vaan maistuu.
Ja toinen jamppa kertoo riemuissaan, kuinka kakka haisee kun hän touhuilee poikaystävänsä kanssa, erikoinen mieltymys sekin.
Mutta minkäs teet jos tykkäät...
Erikoisia mieltymyksiä heillä, ei heidän kaltaisiaan montaa voi olla?
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan, toinen tykkää isästä, toinen pojasta, kolmas naapurin lampaasta... - n27 Tku
moikka! olen oikeasti haaveillut tosta monen monta kertaa, että nuoltais pyllyä.
aiemmat miesystäväni ovat sentään löytäneet sormensa sinne, mutta ei muuta...
nyt olen sinkku. mietin vain, että jahka tässä seurustelemaan joskus alan (yhden illan jutut ei kiinnosta)
niin miten sellaista voi kysyä ja pyytää toiselta? voin vain kuvitella miten ihanalta se tuntuisi kun tykkään muutenkin suuseksistä sekä antaa että ottaa!- pp mies
Siinä tapauksessa jos olet "skorppioninainen" asiaa voi harkita, ja jos olet hyvä antamaan sitä niin saat ehkä itsekkin.
- Kovajorma
pp mies kirjoitti:
Siinä tapauksessa jos olet "skorppioninainen" asiaa voi harkita, ja jos olet hyvä antamaan sitä niin saat ehkä itsekkin.
..n27Tku, että miten esittää miehelle. Yksi konsti on että hänen nuollessaan sinua kun olet selin, niin nostat lantiotasi ja ohjaat peppusi hänen kielensä kohdalle. Varovasti ja seuraat reaktioita. Toinen tapa on aktiivisuus. Kun olette sängyllä ja hän kovana vierelläsi niin käännä peppusi häneen päin ja ohjaa kalua pepun kohdalle että hän ymmärtäisi mitä tarkoitat. Puhuminen on kolmas vaihtoehto jos olette avoimia.. Mies voi ajatella ja haluta samaa asiaa muttei ilkeä tai muuten viitsi ehdottaa, ettei "herkkyys" särkyisi. Ja voithan sinäkin sivellä miehen pepun ympäristöä sillä siitähän me vasta höpelöksi tullaan, tekee se niin eetvarttia! Ja toki voin tulla maistamaan sua. Olen lomalla sielläpäin maisemissa ;D
- .. ....
Kovajorma kirjoitti:
..n27Tku, että miten esittää miehelle. Yksi konsti on että hänen nuollessaan sinua kun olet selin, niin nostat lantiotasi ja ohjaat peppusi hänen kielensä kohdalle. Varovasti ja seuraat reaktioita. Toinen tapa on aktiivisuus. Kun olette sängyllä ja hän kovana vierelläsi niin käännä peppusi häneen päin ja ohjaa kalua pepun kohdalle että hän ymmärtäisi mitä tarkoitat. Puhuminen on kolmas vaihtoehto jos olette avoimia.. Mies voi ajatella ja haluta samaa asiaa muttei ilkeä tai muuten viitsi ehdottaa, ettei "herkkyys" särkyisi. Ja voithan sinäkin sivellä miehen pepun ympäristöä sillä siitähän me vasta höpelöksi tullaan, tekee se niin eetvarttia! Ja toki voin tulla maistamaan sua. Olen lomalla sielläpäin maisemissa ;D
Ei taida onnistua "Kovajorma" :lla Tku blondin pepun lipominen sä et oo rittävän kova! hä häää ja pari hymiötä vielä perään ¤ ¤
- mies puskan takaa
Itseä harmittaa näin miehenä, kun oma naiseni ei tykkää suuseksistä sitten juuri yhtään. Kertaakaan hän ei ole ottanut minulta suihin tämän yli neljän vuoden seurustelun aikana. Pilluaan toki antaa nuolla, ja sitäkin niukasti, mutta kakkososioon ei ole mitään asiaa. Itse rakastan suuseksin antamista.
Minua kiihottaa ajatus naisen pepun nuolemisesta, mutta jos sinne kielellä eksyy seikkailemaan, loppuu koko suuseksitouhut siihen paikkaan.
Ei voi käsittää, missä vika. Häpyhuulien imeskely, klitoriksen pusuttelu ja hellä tai "rajukin" nuoleminen on itsessään melkeinpä mielekkäämpää kuin itse yhdyntä. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja ottaa puheeksi aiheen, miten seksiä voisi parantaa ja kuinka toimia, ja mistä nainen pitää, mutta toinen ei halua keskustella koko asiasta.
Täytyy myöntää, että joskus käy kateeksija kismittää, kun lukee netistä naisten kommentteja, jotka oikeasti pitävät seksistä... Näin kohta 5 vuotta ensimmäisen naisystävän kanssa yhdessä, jonka kanssa ikinä harrastanut seksiä.
Tulipahan avauduttua... T: mies 26 vuotta - vberbveb
mies puskan takaa kirjoitti:
Itseä harmittaa näin miehenä, kun oma naiseni ei tykkää suuseksistä sitten juuri yhtään. Kertaakaan hän ei ole ottanut minulta suihin tämän yli neljän vuoden seurustelun aikana. Pilluaan toki antaa nuolla, ja sitäkin niukasti, mutta kakkososioon ei ole mitään asiaa. Itse rakastan suuseksin antamista.
Minua kiihottaa ajatus naisen pepun nuolemisesta, mutta jos sinne kielellä eksyy seikkailemaan, loppuu koko suuseksitouhut siihen paikkaan.
Ei voi käsittää, missä vika. Häpyhuulien imeskely, klitoriksen pusuttelu ja hellä tai "rajukin" nuoleminen on itsessään melkeinpä mielekkäämpää kuin itse yhdyntä. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja ottaa puheeksi aiheen, miten seksiä voisi parantaa ja kuinka toimia, ja mistä nainen pitää, mutta toinen ei halua keskustella koko asiasta.
Täytyy myöntää, että joskus käy kateeksija kismittää, kun lukee netistä naisten kommentteja, jotka oikeasti pitävät seksistä... Näin kohta 5 vuotta ensimmäisen naisystävän kanssa yhdessä, jonka kanssa ikinä harrastanut seksiä.
Tulipahan avauduttua... T: mies 26 vuottaHeitä nyt hevonvittuun tuollainen pihtari ja etsi itsellesi uusi nainen!
Kyllä tuollaisille seksiä pelkääville akoille on ottajansa, joten anna hänet heille ja hanki sinä äkkiä seksiä rakastava nainen, ennenkuin ne pihtarimiehet sellaisen löytävät ja rengastavat kärsittäväksi. - Kovajorma
vberbveb kirjoitti:
Heitä nyt hevonvittuun tuollainen pihtari ja etsi itsellesi uusi nainen!
Kyllä tuollaisille seksiä pelkääville akoille on ottajansa, joten anna hänet heille ja hanki sinä äkkiä seksiä rakastava nainen, ennenkuin ne pihtarimiehet sellaisen löytävät ja rengastavat kärsittäväksi.Mies puskan takaa, Ei todellakaan kannata alkaa etsimään uutta "seksihullua naista". Olette nuoria ja suhde suht nuori vielä myös. Juttele asiasta jos se onnistuu. Älä vaadi mitään. Pääasia että naisesi nauttii ja sen kautta hän "rentoutuu ja vahvistuu" pikkuhiljaa. Pian olet maailman onnellisin mies kun hän puhkeaa kukkaan. Muista että häntä voi nolottaa kun joku touhuaa alapäässä tms. Tuo ei siis tarkoita välttämättä ettei hän tykkäisi ..
- wirtsu
Kovajorma kirjoitti:
Mies puskan takaa, Ei todellakaan kannata alkaa etsimään uutta "seksihullua naista". Olette nuoria ja suhde suht nuori vielä myös. Juttele asiasta jos se onnistuu. Älä vaadi mitään. Pääasia että naisesi nauttii ja sen kautta hän "rentoutuu ja vahvistuu" pikkuhiljaa. Pian olet maailman onnellisin mies kun hän puhkeaa kukkaan. Muista että häntä voi nolottaa kun joku touhuaa alapäässä tms. Tuo ei siis tarkoita välttämättä ettei hän tykkäisi ..
.. Se on joskus "Suuri" vasten kasvoja.. Naisella voi olla joku muu tms.. Ei vain ole ollut tilaisuutta kertoa.. Joskus yksinäisyys kannattaa, eikä taistella tuulimyllyjä vastaan. Itse en pidä nuolemisesta lainkaan ja monivuotinen selibaatti jatkukoon! Aiemmin jouduin kokemaan kaikenlaista vastoin tahtoani..
- ammamies
Antakaa mennä vaan, eikä todellakaan mitään elmukelmuja. Toi tuntuu oikeasti todella hyvältä. Me tehdään tyttöystävän kanssa sitä usein sillä tavalla, että toinen makaa selällään sängyllä, ja toinen istuu suun päälle. Se alla oleva sitten työntää kielensä toisen peräsuoleen niin syvälle kuin pystyy, ja pyörittää sitä. Myös perseen nussiminen kielellä, sisään-ulos, on kivan tuntuista.
Luonnollisesti perseen pitää olla puhdas, kun tuohon hommaan ruvetaan. - Puddu
Mä välillä syön vanukkaat toisen annellista, ei siitä mitään pöpöjä tule. Höpö juttuja tollaset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172224Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852207Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101496- 1011417
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663911334Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1471216Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.255920- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884- 63874