Tapoja on yhtä monia kuin on vittujakin. Aivan tärkeintä on ottaa kulloinenkin nainen ja hänen aina ihana vittunsa huomioon oikealla tavalla. Mitä se on? Kysykää, tutustukaa kunnolla naisten anatomiaan! Siitä se lähtee ja naisen toiveista. Kuunnelkaa häntä! Muutamia perusasiavinkkejä:
Älä hyökkää vitulle suoraan! Käytä seksuaalisia kiertoteitä. Hidasta hidasta, kun pääset vitulle.
Huolehdi omasta hyginiastasi tarkasti, silloin myös naisesi huolehtii itsestään ja vitustaan. Tästä kaikki lähtee, Älä ole typerä! Puhu, se on osa yhteyttä. Nainen ei ole pelkkä vittu, hän on ihminen ja yksilö. Seuraavalla oppituntikerralla kertaamme tekniikkaa, vaikka tuolla edellä on sitä tullut naisten taholta mjo paljon, kiitos etenkin Pussylle. Jos tähän mahtuu, niin muutama ydinvinkki: Aloita rauhallisesti ja viivytellen naisen vartalosta ja lähesty hellien sekä lipoen päämäärääsi. Erogeenisia alueita on muitakin kuin huulet ja rinnat. Muista alaselkä, vatsa, reisien sisäpinnat ja venuskukkula. Jos naisen vittu on karvainen, muista hyväillä ja kehua kaunista karvoitusta, jos vittu on posliini, niin samoin. Sitten: Leveällä kielellä, pojat, alkuun! Älä töki vittua kovalla kielenkärjellä ainakaan heti! Levitä naisen jalat ja ulommat häpyhuulet sekä anna hoitoa ihanille kalvoille. Kielellä sisään emättimeen, sitten vasta sormin. Klitoris on arka yleensä, sitä hellien imemään. Ja taas; leveällä kielellä alhaalta ylös ja sormi kerrallaan vittuun niin kauan kuin sinne kipua tuottamatta mahtuu. Yleensä kaksi sormea on kostuneelle vitulle parasta, läpilitisevälle vitulle kolme. Ja sitä rataa. Muista saattaa naisesi ja hänen vittunsa huippuhetkeen, niin saat jatkossa itsellesi enemmän. Siirry esimerkiksi kuusysiin vasta sen jälkeen naisesi suostumuksella, ja mitä parasta, hänen esityksestään. Pitkään, ihanasti! Palaamme asiaan, kun saan kommentteja. Kirjoitan satojen vittujen ja tuhansien nuolutuntien kokemuksella ja toivon kommentteja etenkin naisilta teemalla Vituille parasta.
Vitunnuolennan oppitunti 1
11
5647
Vastaukset
- kerro_lisaa
"Kirjoitan satojen vittujen ja tuhansien nuolutuntien kokemuksella ja toivon kommentteja etenkin naisilta teemalla Vituille parasta."
Oikein tuhansia tunteja, kyllä siinä varmaan on ollut kieli ja leuat hellänä. Sinä se ainakin sitten tiedät miltä vittu maistuu. Laskeskelin että jos harrastaisi 20min nuolentaa kolme kertaa viikossa vuoden jokaisena viikkona 20v ajan niin siitä tulisi ~1000h.- onkin kielessä...
automaattivaihde - liioittelee ja ei myöskään ole kovin fiksu, kun naisen kalleinta paikkaa nimittelee vituksi.
Maestrolla on tuolle miesten haluamalle ihanuudelle kyllä kauniimpia nimiä...mutta kaikesta huolimatta huoltomies puhuu kyllä erinäisiä totuuksiakin :D - Pillujenhm
onkin kielessä... kirjoitti:
automaattivaihde - liioittelee ja ei myöskään ole kovin fiksu, kun naisen kalleinta paikkaa nimittelee vituksi.
Maestrolla on tuolle miesten haluamalle ihanuudelle kyllä kauniimpia nimiä...mutta kaikesta huolimatta huoltomies puhuu kyllä erinäisiä totuuksiakin :DKäytän sanaa vittu, koska se on selkeä ilmaisu. Tiedän synonyymejä, mutta en pidä eufemismeista, kiertoilmaisuista. Pillu on hyvä rinnakkaissana. Fiksuuttani en kykene itse mittaamaan, sen tekee ympäristö. Minulla on kyllä lisensiaattitasoinen tutkinto, jos se nyt jotain todistaa..., tuskin tälle alalle paljoakaan.
- Pillujenhm
Enpä pahasti liioittele, vaikka se synti näissä asioissa on inhimillistä. Olen harjoittanut tätä naisten palvontaa jo liki 50 vuotta, siinä kyllä ehtii. Aloitin 16 ikäisenä kuuluna vuotena 1956, jolloin rokki ja pillut tulivat ryskeellä esiin varsin suosituiksi. Tytöt alkoivat vapautua, mikä asia saavutti kliimaksin e-pillereiden myötä 1960- ja 1970-luvuilla, jolla uudistuksella oli omat haittavaikutuksensakin, mutta niihin en nyt kajoa. Kyllä on ollut kieli usein puutunut, leuat pahoin jumissa ja huulet itselläni ja monilla naisilla alahuulet turvoksissa, totta, mutta se on pieni vaiva suurten saavutusten jälkeen. Kyllä niitä naisia on minulla ollut paljon, arvio on 600-900 välillä, osa on ollut pitkäaikaisiakin suhteita avioliittoni, yli 30 v, ohella. Suuseksiä harjoitan intohimoisesti, en livo pikaisesti, vaan sessio saattaa kestää parhaimmillaan - ja totta väsyttämimmilläänkin - parikin tuntia. Siksi naiset minusta ja tekniikastani pitävätkin. Ilman mitään rehentelyjä, olen hoitanut kymmeniä seksivajaita rouvia uuteen elämään, kun heistä monetkaan eivät ole saaneet täyttä tyydytystä, minkä varsin usein täydellinen gunnilingus suo. Liian monet miehet vain nussivat eivätkä ajattele koko suoritusta muuten kuin omalta vajaalta kannaltaan. Sadat ovat ne naiset, sinkut ja naidut, joille olen kyennyt antamaan suuseksiorgasmeja. Tällä hetkellä minulla on vaimoltani salaisena kohteena muuan aasialainen tyttötrio, joille annan lähinnä suuta, harvemmin kyrpää. Sitä he saavat yllin kyllin muutenkin, mutta minä hoitelen heidän pillunsa, usein hyvin hellät ja turvonneet esim. pitkän viikonlopun seurauksena, kuntoon hellyydellä. Heistä yksi, 28 v, saa usein pitkiäkin orgasmeja. Voitte uskoa miten ihanalta hänestä tuntuu kun kieleni on torvella niin syvällä emättimessä kuin suinkin, ja itselläni on myös hyvä olla kun tunnen kielessäni kuinka vittu sykkii ja nainen tempoo kiihkoissaan. Hienoja hetkiä. Toinen, hieman vanhempi kolmikosta ei meinaa pysyä petissä, voihkii ja vaikeroi ja vatkaa alapäätään. Kolmas, eksoottisimman näköinen, täysi mongoli, pitää sormipelistä ja kyrvästäni, häntä nussin eniten heistä sessioni jatkona. Kaikilla meillä on mukavaa vuorotellen. Vierailen heidän luonaan vain viikoittain, ja silloinkin harvemmin olen kaikkien kanssa, yksi kerrallaan riittää. Ja pari rouvaa sivuseksinä on enää, alkaa ikä painaa ja aina ei seiso kunnolla, mutta kieli pelaa!
- jkll
Pillujenhm kirjoitti:
Enpä pahasti liioittele, vaikka se synti näissä asioissa on inhimillistä. Olen harjoittanut tätä naisten palvontaa jo liki 50 vuotta, siinä kyllä ehtii. Aloitin 16 ikäisenä kuuluna vuotena 1956, jolloin rokki ja pillut tulivat ryskeellä esiin varsin suosituiksi. Tytöt alkoivat vapautua, mikä asia saavutti kliimaksin e-pillereiden myötä 1960- ja 1970-luvuilla, jolla uudistuksella oli omat haittavaikutuksensakin, mutta niihin en nyt kajoa. Kyllä on ollut kieli usein puutunut, leuat pahoin jumissa ja huulet itselläni ja monilla naisilla alahuulet turvoksissa, totta, mutta se on pieni vaiva suurten saavutusten jälkeen. Kyllä niitä naisia on minulla ollut paljon, arvio on 600-900 välillä, osa on ollut pitkäaikaisiakin suhteita avioliittoni, yli 30 v, ohella. Suuseksiä harjoitan intohimoisesti, en livo pikaisesti, vaan sessio saattaa kestää parhaimmillaan - ja totta väsyttämimmilläänkin - parikin tuntia. Siksi naiset minusta ja tekniikastani pitävätkin. Ilman mitään rehentelyjä, olen hoitanut kymmeniä seksivajaita rouvia uuteen elämään, kun heistä monetkaan eivät ole saaneet täyttä tyydytystä, minkä varsin usein täydellinen gunnilingus suo. Liian monet miehet vain nussivat eivätkä ajattele koko suoritusta muuten kuin omalta vajaalta kannaltaan. Sadat ovat ne naiset, sinkut ja naidut, joille olen kyennyt antamaan suuseksiorgasmeja. Tällä hetkellä minulla on vaimoltani salaisena kohteena muuan aasialainen tyttötrio, joille annan lähinnä suuta, harvemmin kyrpää. Sitä he saavat yllin kyllin muutenkin, mutta minä hoitelen heidän pillunsa, usein hyvin hellät ja turvonneet esim. pitkän viikonlopun seurauksena, kuntoon hellyydellä. Heistä yksi, 28 v, saa usein pitkiäkin orgasmeja. Voitte uskoa miten ihanalta hänestä tuntuu kun kieleni on torvella niin syvällä emättimessä kuin suinkin, ja itselläni on myös hyvä olla kun tunnen kielessäni kuinka vittu sykkii ja nainen tempoo kiihkoissaan. Hienoja hetkiä. Toinen, hieman vanhempi kolmikosta ei meinaa pysyä petissä, voihkii ja vaikeroi ja vatkaa alapäätään. Kolmas, eksoottisimman näköinen, täysi mongoli, pitää sormipelistä ja kyrvästäni, häntä nussin eniten heistä sessioni jatkona. Kaikilla meillä on mukavaa vuorotellen. Vierailen heidän luonaan vain viikoittain, ja silloinkin harvemmin olen kaikkien kanssa, yksi kerrallaan riittää. Ja pari rouvaa sivuseksinä on enää, alkaa ikä painaa ja aina ei seiso kunnolla, mutta kieli pelaa!
Kaveriha väittää olevansa oikea vittusensei.
Mene ja tiedä, mut vaikuttaa taiteelta. - Pillujenhm
jkll kirjoitti:
Kaveriha väittää olevansa oikea vittusensei.
Mene ja tiedä, mut vaikuttaa taiteelta.Otsikon mukainen vastaukseni Sinulle, ole hyvä. Vitut ovat minulle elämän tarkoitus ja syvällisen harras harraste sekä sisältö. Haluan kakille vittua kantaville naisille täyteläistä ja tyytyväistä eloa. Ilman vittuja ei ole mitään, ei elämää eikä meitä.
- ei lisenssiaatin tutkinnolla
Pillujenhm kirjoitti:
Käytän sanaa vittu, koska se on selkeä ilmaisu. Tiedän synonyymejä, mutta en pidä eufemismeista, kiertoilmaisuista. Pillu on hyvä rinnakkaissana. Fiksuuttani en kykene itse mittaamaan, sen tekee ympäristö. Minulla on kyllä lisensiaattitasoinen tutkinto, jos se nyt jotain todistaa..., tuskin tälle alalle paljoakaan.
ole mitään merkitystä. Tärkeintä on vain ja ainoastaan se, millainen mies on kyseessä ja millainen on hänen suhteensa siihen naiseen, jota hän suullaan hyväilee...
Joittenkin miesten keskuudessa tuo sana vittu on tavallinen ilmaisu, mutta naisena koen sen rivoksi ilmaisuksi ja sitä se onkin.
Luonnonlahjakkuudet ovat asia erikseen, pelkkä tekniikka ei ratkaise asiaa, jos tunnetta ei ole mukana... - vaan taitava ja halukas kieli
Pillujenhm kirjoitti:
tekevät miehestä MIEHEN.
Kun mies haluaa käyttää kieltään noin kuin tämä "huoltomies" on elämänsä varrella tehnyt.
Naiset antavat arvoa juuri tuollaiselle kielitaidolle :))
- Aina orgasmi
Tässä hyvä oppitunti miehille, joilla ei enää toimi.
Sormet ja kieli riittää, jos tietää mitä niillä kuuluu tehdä. Muna ei ole miehen mitta. Miehet: MUISTAKAA HYVÄILLÄ MYÖS NAISTEN RINTOJA! ("Kädettömiä" miehiä nähnyt.) - Anonyymi00010
Täällä ei tiedetä. Mitään miten homma hoidetaan perusteelliseti... Nainen lähtee lätkimään parin viikon sisällä!
- Anonyymi00011
Hyvä että myönnät noin käyneen sinulle, tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p626888Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3575978Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite543324Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293029Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901562Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171298Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181026- 59978
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv1930Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m1897