Coming 2009

Leffapoika

Ensi vuosi on pullollaan jälleen uusia elokuvia ja poimitaampa muutama odotettu elokuva....


Ensimmäiseksi syvennytään Alkuvuoden elokuva tarjontaan,vielä ei ole kuitenkaan varmaa tulevatko elokuvat suomeen yhtäaikaa,mutta tässä.
Ja sen jälkeen Kesän 2009 elokuvamaailmaan.

6.2.2009 The Pink Panther 2
-Steve Martin nähdään jälleen Jacques Clouseaun roolissa uudessa vaaleanpunainen pantteri elokuvassa.

13.2.2009 Friday the 13th
-Kauhu-elokuvista tykkääville on tiedossa uusi versio Perjantai 13 elokuva-sarjaan jonka nimikkoroolia näyttelee Derek Mears.

27.2.2009 Street Fighter:The Legend of the ChunLi
-Street Fighter pelisarjaan pohjautuvan elokuvan pääosissa näyttelee Kristin Kreuk.

6.3.2009 Watchmen(Vartiat)
-Alan Mooren kijoittamat rikollisia metsästävät naamiosankarit saapuvat valkokankaalle.Elokuvan ohjaajana toimii Zack Snyder.

Toukokuussa 2009 elokuvateattereihin pitäisivät saapua (X-Men Origins:Wolverine 1.5.2009) Uusi star Trek heti viikkoa myöhemmin.Sitten Angels & Demons Dan Brownin kirjasarjaan perustuva elokuva 15.5.2009.Christian Balen tähdittämä uusi 4 Terminator-elokuva Terminator Salvation 22.5.2009 ja samana päivänä Ben Stillerin jatko-osa elokuvalle Night at the Museum:Batle of the Smithsonian.

Kesäkuussa 2009 teatterit valloittaa 4 Hurjapäät -elokuva,jonka pääosissa on jälleen Paul Walker ja Vin Diesel ensi-ilta on 5.6.2009.
Viikkoa myöhemmin The A-Team 20 vuoden takaiseen tv-sarjaan perustuva toiminta elokuva.Sitten Prince of the Persia elokuva Kesäkuun puolivälissä ja Kesäkuun lopulla Transformers:Revenge of the Fallen.
Heinäkuussa 2009 kolmas Ice Age elokuva.

Vielä virallista ensi-iltaa vailla oleva Superman:The man of steel-elokuva pitäisi olla valmis Kesäksi 2009,mutta katsotaan nyt.

Kaikkien tässä olevien elokuvien ensi-iltapäivät voivat vielä muuttua,mutta tässä on tämän hetkeiset tiedot.

Lukekaa kaikki nämä....

6

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää

      Ihan kiva tietää mitä noinkin kaukana on tulossa tuohon listaan lisäisin vielä Nottingham elokuvan joka saapuu Loppuvuodesta 2009,jos kuvaukset ovat vain ajallaan.

      • odottamisen arvoisia

        Nottingham saattaa viivästyä, kun uutisten mukaan kuvauksia siirretään tulevaisuuteen. Itse ensivuodelta odotan eniten Michael Mannin elokuvaa Public Enemies, jossa nähdään suurimmat suosikkini Johnny Depp sekä Christian Bale yhdessä. Odotukset ovat korkealla.

        Ensivuonna pitäisi tulla myös Heath Ledgerin viimeinen, keskenjäänyt, elokuva, Terry "Monty Python" Gilliamin The Imaginarium of Doctor Parnassus.

        Toivoisin myös, että Tim Burton jouduttaisi Liisa Ihmemaassa -projektiaan, mutta todennäköisesti se venyy vuodelle 2010.


    • .....

      Hienoa,odotinkin tuollaista listaa.Kiva nähdä.

    • ranqour

      Älköömme unohtako suomen puolelta tulevia:

      "Täällä pohjan tähden alla"

      uudelleen filmatisointi.
      Ja kauan odotettu

      "Mannerheim"

      ...joskin itseäni kutkuttaa enemmän palkitun indieporukan ilmeisesti draamatrilleri. nettisivu ainakin vihjaa ensi-illasta:

      www.tulossa2009.com

      minkä niminen siitä tulee. Sitä en tierä.

      • Dabbe

        Kivoja leffoja on tulossa. Olen mainostanut Vaaleanpunaista Pantteria kahdessa paikassa täällä Suomi24keskustelussa ja sanon vielä kerran että se pitää mennä katsomaan. Tällä viikolla tulee ensi-iltaan Muumio 3. Sen menen katsomaan ensi-iltaan. Ice Age on kyllä lapsille, mutta se on minun mielipiteeni. Mitä mieltä te muut olette Ice Age:stä.


      • <<<<<
        Dabbe kirjoitti:

        Kivoja leffoja on tulossa. Olen mainostanut Vaaleanpunaista Pantteria kahdessa paikassa täällä Suomi24keskustelussa ja sanon vielä kerran että se pitää mennä katsomaan. Tällä viikolla tulee ensi-iltaan Muumio 3. Sen menen katsomaan ensi-iltaan. Ice Age on kyllä lapsille, mutta se on minun mielipiteeni. Mitä mieltä te muut olette Ice Age:stä.

        ITTE AJATTELIN KÄYDÄ KATTOMASSA TERMINATORIN. SITTEN EHKÄ KÄYN KATSOMASSA QUANTUM OF SOLACEN JA SITTEN KÄYN KATTOMASSA SCARLETT KOMEDIA HE IS NOT IN TO YOUN <


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe