Suosittelen: The Mist - Usva. Vuodelta 2007. Perustuu Stephen King:in kirjaan.
Suosittelen myös kaikkia (5) Child`s Play leffoja johon kuuluu myös Pride of Chucky sekä Seed of Chucky. Kaikki löytyy ihan Suomesta ja suomen kielellä.
Usva ja Chucky
DarkNinjaHiiri
6
933
Vastaukset
- Irwinismi
Chucky leffat on kyl parhaita mut haluaisin kyl löytää Child's playn ensimmäisen osan...kun ei ole mistään löytynyt.
- netistä
semmonen yritys kuin www.filmifriikki.fi . Sieltä itse tilasin aikoinani. Oli sensuurin aikaan kokonaan sensuroitu elokuva vaikkei se niin raaka ollutkaan.
- Anonyymi
Se on viaplayssä
- Anonyymi
Mistä voin katsoa childs play 3?
- Anonyymi
Et mistään 1 on viaplayssa ilmanen ja 2 pitää vuokrata uskon että tuo 3elokuva voi olla vuokrattavissa youtubessa
- Anonyymi
MUA KIINNOSTAA USVA. CHILDS PLAY LEFFOIHIN EN KOSKE SORMELLANIKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917274- 353841
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2122460
- 412382
- 1242279
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191883