Valittelin tuossa aiemmin sitä kun on voimat loppu ja kotoa ei apua heru. Tämä jatkuva voimaton ja väsynyt olo jatkunut kohta kuukauden. Sain reumalta epiksiirin ja katselin veriarvoja ja todella säikähdin kun huomasin trombosyyttien olevan 500 ja valkosolut 12,7 lisäksi tulehdusarvot olivat koholla mutta niin minulla on jatkuvasti. krea 45 alat 15 ja afos 90. ja itse hb 118. joko tässä pitää alkaa pelkäämänn veritulppaa, kun trompparit noinkin korkeat? Mites muiden arvot?
korkea trombosyytti arvo
8
15639
Vastaukset
- niin täälläkin
Minä olen ollut väsynyt koko nelivuotisen reumasairauteni ajan. Ei edes yhtä normaalia päivää, pirteydestä puhumattakaan. Maaliskuusta asti olen ollut vieläkin väsyneempi.
Arvot ovat La 51, CRP 10, Hb 105, trombosyytit yli 300, valkosoluja en ulkoa muista.
Olen aina väsynyt. Parhaimmillaan Hb on ollut sairauden aikana 118. Hemoglobiinille ei viitsitä tai osata tehdä mitään. Hoidosta saa ylipäätänsäkin taistella.
Veritulppariskistä en osaa sanoa mitään. - nivelreumaatikko
Kun on tulehdus, trombosyytit saattavat nousta samalla tavalla kuin leukosyytit. Itselläni korkein trombosyyttiarvo on ollut noin 590. Muistelen reumalääkärin sanoneen, että trombosyytit voivat nousta nivelreumaatikolla 800:aan.
- on...
Ikäväkseni on todettava, että samassa veneessä ollaan.
Minulla reuma todettiin kolme vuotta sitten, avh oli vuotta aikaisemmin, siitä jäi toisen puolen neuropaattinen kipu.
En edes muista koska olisi ollut normaali kivuton särytön päivä... Työelämässä olen ja se vie voimista 90 % ja loppu 10 jää kotitöihin. Arvaatte, että koti ei ole vimpan päälle siivos...
Hb 100-113, lasko ja crp lähes aina normaalien rajoissa (miten VOI olla???), alat, asat, afos ok, trombosyytit yleensä 400-460 ja leukosyytit 6-12.
Kiva kuitenkin kuulla toisista samojen asioiden kanssa taistelevista :) Tsemppiä! - lääkäri sanoi
että trombosyyttejä on hyvä seurata jos ne nousevat yli 650
arvot olivat monta kuukautta yli 800 ja piti käydä silloin tällöin verikokeissa, ovat jo tasaantuneet enkä ole asiaan sen jälkeen enää jaksanut paneutua- nivelreuma
Minulla trombosyytit olleet koholla jo pari vuotta. Parhaat arvot olleet yli 1000 ja alimmillaan 500. Tämä johti siihen, että otettiin luuydinnäyte lonkasta. Tarkistettiin, ettei ole mitään veritautia. Mitään ei löytynyt ja lääkäri totesi korkean arvon johtuvan vain erittäin aktiivisesta reumasta.
- ajattelin vain sanoa
että korkea trombosyyttiarvo reumaatikoilla viittaa aktiviteettiin. eli jos on aktiivine sairaus, trombosytit on yleensä korkeat.
- upa
ajattelin vain sanoa kirjoitti:
että korkea trombosyyttiarvo reumaatikoilla viittaa aktiviteettiin. eli jos on aktiivine sairaus, trombosytit on yleensä korkeat.
mistä johtuu että trombosyytit ovat suurissa kasoissa eikä niitä voida laskea? minulle sattunut monesti.
- kallas1
hei.
ei noissa ole mitään kamalaa. Leukosyytit nousee lääkityksestäsi johtuen, reuma pitää pientä tulehdusta yllä, afos arvo myös nousee reumalääkkeen takia. Krea-arvo vaihtelee åpaljon, vasta todella kohonnut arvo kertoo munuaisten vajaatoiminnasta. Hb on rajamailla. Rautavarastosi alkavat olla lopussa, maksa toimii meidän rauta-varaston aeikun obsidania syömään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288