Mahtavaa!. Nyt kun on tuo MTV3 MAX-kanava, löysin taas itselle vanhan tutun RAW:in :D . Mielenkiinnosta kysyn, montako viikkoa jäljessä maxin esittämät jaksot kulkevat jenkkilässä esitettyyn ?.
RAW maxilla...
4
766
Vastaukset
- tuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
N.3viikon viiveellä.
ainiin ja, hyvä foorumi jossa keskustella painista jos kiinostaa:
www.Diary.urli.net - JänöJussiPussi
Yleensä se on semmoinen 1 PPV:n väli. Esim. Jos USAssa on ollut Backlash, MAXilla esitetään päivää aiemmin Wrestlemania. Jne.
- bus-ter
Ihan paskaa ku ei näy enää subilla wwe. :( Mut onneks sentää joltain kanavalta tulee. :p Pitää varmaa ostaa sitte maxi ihan vaa sentakii et näkee. :D
- Randy Couture
bus-ter kirjoitti:
Ihan paskaa ku ei näy enää subilla wwe. :( Mut onneks sentää joltain kanavalta tulee. :p Pitää varmaa ostaa sitte maxi ihan vaa sentakii et näkee. :D
Showpaini on paskaa... Käsikirjoitettua paskaa... Vitun läpinäkyvää sontaa... Pikkusen neidit läpsii poskeen ja jannu lentää kuus metriä kaaressa. Säälittävää. ;( Kattokaa mieluummin vapaaottelua, tulee myös maxilta. Siinä lyödään ja potkitaan oikeasti, ja myös sattuu eikä pelkästään näytellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488