Off tai On

yksmies

Vielä kaksi päivää - sitten kaikki muuttuu,
luovutan paikkani suosiolla

En voinut muovata sua mieleisekseni,
opettaa olemaan ihmisiksi,
edes yhden päivän elämästä;
olla huijaamatta, valehtelematta,
vääristelemättä viatontakin totuutta,
käyttäytymään hillitysti, määrätietoisesti,
olla huutamatta
silloin kun ei ole kuiskattavaakaan

En minä enää jaksa sinua kesyttää,
ehkä joku hyväksyy sinut sellaisena kuin olet?
Minulle olet aivan liian mahdoton!

Enää en haaskaa sinuun ajatustakaan
en pienintäkään rakkauden elettä,
vihaan sinua jo nyt -
ei minun tarvitse sitä opetella

Olen pian vain tunteeton kuori
- tyydy siihen sitten,
muuta et minusta enää saa.

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laudi**

      Toista ei voi "muovata" mieleisekseen. Aika tekee sen :)..kun/jos välittää toisesta..

      **
      Löydät varmasti, joka välittää Sinusta oikeasti :)

      • yks mies.

        Taisin ladata aika kovilla panoksilla,
        toivottavasti se oli vain runo (?) ;)


    • dolan

      Paljon puhuvaa tekstiä siitä,
      kun mikään tahto ja ymmärrys
      ei toiselle riitä.
      Silloin tuloksena täytyy olla
      kuvatun kaltaisesi sanasi
      runon säestämänä.

      Hiukan vertaan omaani Kalmistooni
      tunnelmaltaan kuin aiheeltaankin.

      Otsikko jo kertoo kaiken.

      Minulla täysi fiktiota
      toivoisin että Sinulla
      sama...mutta
      kuulostaa todelta,toivon
      kuitenkin olavani
      väärässä.

      Kaunista päivää kuitenkin
      Sinulle.

      • yks mies.

        mutta niistähän se runo syntyy.
        Kiitos sympatioista,
        ne tulivat tarpeeseen.

        Ymmärsin yllättävän hyvin
        ... tuon samankaltaisuuden.


      • yks mies. kirjoitti:

        mutta niistähän se runo syntyy.
        Kiitos sympatioista,
        ne tulivat tarpeeseen.

        Ymmärsin yllättävän hyvin
        ... tuon samankaltaisuuden.

        Eikös se ole hyvä jos käy
        ylikierroksilla,niin
        nopsaan runoa pukkaamaan
        ja muille luettaviksi.

        Niin saattaa syntyä vaikka
        mitä tänne.
        Jos kierroksia ei ole,
        niin ei synny mitään,
        hyvä kuin jaksaa vain
        olla,tai tuskin edes
        sitäkään.


    • lindalinda1

      Noh, mikäs se nyt kalvaa sielua miehellä ?

      Onko Kerttu lyöny huttukapustan tiskiin ja jät-
      tänyt Sinut ihan itekseen pärjäilemään ?

      Tiedätkö mitä.
      Niin huumorirunoja kuin aina oletkin
      kirjoittanut, niin pakko myöntää että Sinusta
      löytyy tosi tunteikas mies !

      Tämä runosi on todiste siitä,
      melkeinpä satuttava.

      • yks mies.

        Kerttu ei päästä minusta otettaan millään,
        muutenhan olisin luovuttanut jo aikoja sitten,
        mutta kun se aina saa mut sanoillaan leppymään ja
        antamaan aina vaan anteeksi jokaisen anteeksiantamanttoman jäynän jälkeen. Kun se vaan on niin mahdoton, et uskois ellet näkisi?!
        Taidan lopettaa kesyttämisen kun ei tuo millään näytä kesyyntyvän.

        Ja niinhän se on, ei toista saa muokata mieleisekseen. Jokaiselle on varmasti joku, mutta helkutti kun se kiertää mut joka kerta pikkusormensa ympärille, niin minkäs teen?

        Tuliskohan joku urhea neito pelastamaan mut,
        sitä mä vaan tässä pohdin?


    • Eräs nainen

      Luovuttaminen on joskus järkevää :). Niin minäkin olen tehnyt monta kertaa elämässäni monien asioiden suhteen.

      Hyvää yötä! Pakko mennä nukkumaan. Muuten ei jaksa huomenna..

      Vaikea kuitenkin uskoa, että sinusta tulisi tunteeton kuori. Luulen, että ponnahdat pinnalle kuin vieteriukko :).

      Hyvä runo. Kiitos siitä!

      • yks mies.

        ja kauniita unia. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe