Onko tyypillistä..?

Häh..

Olen seurustellut vuoden verran kalat- merkkisen miehen kanssa ja olen edelleen ihan yhtä rakastunut kuin alussa. Tämä mies on kiltti, huolehtivainen ja luotettava olematta kuitenkaan tossukka. :)

Häiritsee kuitenkin yksi asia: mies on kovin etäinen. Ikäänkuin ei uskaltaisi vieläkään päästää mua ihan lähelle, on suhteessä vain 80- prosenttisesti. Jarruttelee etenemistä, ei halua vielä muuttaa yhteen ym. Minä annan rakastuessani 110% ja siksi ottaa pattiin!

Ei myöskään jaa hellyyttä kovinkaan paljon, syyksi sanoo, ettei ole tottunu, ei ole lapsuudessa eikä muissa suhteissa tällaista ollut. Onko tyypillistä kaloille? Vai mitä tää mies pelkää?

4

1490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onon tyypillistä

Sama tilanne! Aikaa myöten.

Joo oli kans pitkään jotenkin etäinen, mutta olen sanonut esim että "aah.. nyt tarttee halata."

Sitten kerron kuin ihanaa se on. Kesti aikansa "opettaa", mutta nyt on spontaaneja tekoja oma-aloitteisesti. Varsinkin jos olen jotenkin myrtsis..

Kehun sitten ylenpalttisesti kuin ihanaa kun teit noin ja noin, tai sanoit niin ja niin.
      Tekeepä toistekin. Miehet tarttee ja ne elää arvostuksesta. Naiset taas tarvii romantiikkaa. Ja romantiikkaa näköjään saa kun pyytää (pyydetty halaus ei ole vähempiarvoinen), ja saatuaan taas kehuu..jne.

On kyllä mun mielestä 100 prosenttisesti jo tässä suhteessa. Huolehtii, on luotettava, ottaa huomioon..
      on kaikessa "me" eikä vaan hän.

Sanoo kans (tai sanoi, ei niinkään hoe enää) että ei oo tottunut. Eikä olekaan! Ei lapsuudessa, ja suhteita taas ei ole semmosia ollut.

On erittäin tyypillistä kaloille, sanoisin, tunnen muitakin kaloja.

Ne miettii kauheasti päässään kaikenlaista.. kypsyvät hitaasti. Mutta on sen arvoista;)

• häneen

vielä rakastunut :)

hiljaa hyvää tulee.

• ihan samanlaista.

Etäinen eikä paljon puhele omista asioistaan. Vielä vähemmän tunteistaan. Pitäisi kuulemma riittää kun kerran on sanottu että rakastan. itse sitä kuulisi mielellään välillä uusintanakin.

Eikä pidä mun miehenikään mitään kiirettä yhteen muuttamisella, vaikka ollaan melkein vuosi jo asuttu käytännössä yhdessä. Tulee ihan sellainen olo että pitää takaovea auki, vaikka sanoo että haluaa muuttaa joskus yhteen ja olla yhdessä.

Tuntuu että salailee kaikkia asioita. Niitäkin mitä ei tarvitsisi. Ei todellakaan avoin. No itse tässä sitten katselen minne mennään vai mennäänkö.

Kuitenkin yhteiset rahat olleet alusta asti ja lähes kaikki vapaa-aika vietetään yhdessä. Molemmilla myös lapsia, joten perhe-elämää eletty kokoajan. Ei ole ehtinyt lainkaan olemaan ns. seurusteluaikaa. Lukuunottamatta muutamia viikonloppuja, jotka on sitten kyllä käytetty oikein hyvin laatuaikana.

Itse rakastan kuin hullu puuroa. Sopii vaan toivoa, että hän myös takaisin.

• kalat 34

minäkin olen tutustunut yhteen kalat mieheen jo 3 kuukautta sitten, olen itse ollut sen aloitteen tekijä, ja koko ajan minä pidan yhteyttä suunnittelen kaikkia tapaamista, mutta hänestä ei kuulu mitään ikäänkuin ei olisi kiinnostunut koko asiasta, vaikka sanoo että mä olen hänen unelma nainen ja muuta, mutta en ymmärrä mitä häntä vaivaa kun ei vasta viestejä eikä ota yhteyttä!!! on hyvin etäinen tyyppi, iteskin olen kalat nainen, en sitten tiedä kuinka kaun kestäisin häntä ja odottaa:(( mä tykkän hirveesti hänestä enkä halua menettää häntä vielä. Apua mitä teen tuon kanssa????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe