Onko tyypillistä..?

Häh..

Olen seurustellut vuoden verran kalat- merkkisen miehen kanssa ja olen edelleen ihan yhtä rakastunut kuin alussa. Tämä mies on kiltti, huolehtivainen ja luotettava olematta kuitenkaan tossukka. :)

Häiritsee kuitenkin yksi asia: mies on kovin etäinen. Ikäänkuin ei uskaltaisi vieläkään päästää mua ihan lähelle, on suhteessä vain 80- prosenttisesti. Jarruttelee etenemistä, ei halua vielä muuttaa yhteen ym. Minä annan rakastuessani 110% ja siksi ottaa pattiin!

Ei myöskään jaa hellyyttä kovinkaan paljon, syyksi sanoo, ettei ole tottunu, ei ole lapsuudessa eikä muissa suhteissa tällaista ollut. Onko tyypillistä kaloille? Vai mitä tää mies pelkää?

4

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onon tyypillistä

      Sama tilanne! Aikaa myöten.

      Joo oli kans pitkään jotenkin etäinen, mutta olen sanonut esim että "aah.. nyt tarttee halata."

      Sitten kerron kuin ihanaa se on. Kesti aikansa "opettaa", mutta nyt on spontaaneja tekoja oma-aloitteisesti. Varsinkin jos olen jotenkin myrtsis..

      Kehun sitten ylenpalttisesti kuin ihanaa kun teit noin ja noin, tai sanoit niin ja niin.
      Tekeepä toistekin. Miehet tarttee ja ne elää arvostuksesta. Naiset taas tarvii romantiikkaa. Ja romantiikkaa näköjään saa kun pyytää (pyydetty halaus ei ole vähempiarvoinen), ja saatuaan taas kehuu..jne.

      On kyllä mun mielestä 100 prosenttisesti jo tässä suhteessa. Huolehtii, on luotettava, ottaa huomioon..
      on kaikessa "me" eikä vaan hän.

      Sanoo kans (tai sanoi, ei niinkään hoe enää) että ei oo tottunut. Eikä olekaan! Ei lapsuudessa, ja suhteita taas ei ole semmosia ollut.

      On erittäin tyypillistä kaloille, sanoisin, tunnen muitakin kaloja.

      Ne miettii kauheasti päässään kaikenlaista.. kypsyvät hitaasti. Mutta on sen arvoista;)

    • häneen

      vielä rakastunut :)

      hiljaa hyvää tulee.

    • ihan samanlaista.

      Etäinen eikä paljon puhele omista asioistaan. Vielä vähemmän tunteistaan. Pitäisi kuulemma riittää kun kerran on sanottu että rakastan. itse sitä kuulisi mielellään välillä uusintanakin.

      Eikä pidä mun miehenikään mitään kiirettä yhteen muuttamisella, vaikka ollaan melkein vuosi jo asuttu käytännössä yhdessä. Tulee ihan sellainen olo että pitää takaovea auki, vaikka sanoo että haluaa muuttaa joskus yhteen ja olla yhdessä.

      Tuntuu että salailee kaikkia asioita. Niitäkin mitä ei tarvitsisi. Ei todellakaan avoin. No itse tässä sitten katselen minne mennään vai mennäänkö.

      Kuitenkin yhteiset rahat olleet alusta asti ja lähes kaikki vapaa-aika vietetään yhdessä. Molemmilla myös lapsia, joten perhe-elämää eletty kokoajan. Ei ole ehtinyt lainkaan olemaan ns. seurusteluaikaa. Lukuunottamatta muutamia viikonloppuja, jotka on sitten kyllä käytetty oikein hyvin laatuaikana.

      Itse rakastan kuin hullu puuroa. Sopii vaan toivoa, että hän myös takaisin.

    • kalat 34

      minäkin olen tutustunut yhteen kalat mieheen jo 3 kuukautta sitten, olen itse ollut sen aloitteen tekijä, ja koko ajan minä pidan yhteyttä suunnittelen kaikkia tapaamista, mutta hänestä ei kuulu mitään ikäänkuin ei olisi kiinnostunut koko asiasta, vaikka sanoo että mä olen hänen unelma nainen ja muuta, mutta en ymmärrä mitä häntä vaivaa kun ei vasta viestejä eikä ota yhteyttä!!! on hyvin etäinen tyyppi, iteskin olen kalat nainen, en sitten tiedä kuinka kaun kestäisin häntä ja odottaa:(( mä tykkän hirveesti hänestä enkä halua menettää häntä vielä. Apua mitä teen tuon kanssa????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe