Rakastunut skopunainen???

rapumies....

Millainen on rakastunut skorpioninainen?- välillä totaalista kylmyyttä ja ujoutta, ja taas välillä kuin unelma...

10

4170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse skorpioninaisena..

En ihastu helpolla. Rakastun vielä vaikeammin. Eli jos joku mies OIKEASTI sytyttää, niin kyllä minä sen näytän.
      Toki saatan joskus hieman harmittomasti flirttailla ja se voidaan tulkita väärin..

• Haave

Tällainen...tunnekuohuissaan onnellinen. Sydän pakahtumaisillaan onnesta, ikävästä ja kaipuusta. Antaisin kaiken, vähästä kaiken antaisin...

• Donnaskorppari

kaikkensa ollessaan rakastunut, mutta jos ei saa samanlaista vastakaikua, niin sitten on vitsit vähissä, muuttuu jääpalaksi ja siinä saat tehdä työtä, että saat sen sulamaan.

Varo myöskin pettämästä skorpparia, kosto on kamala.

• rapumies-.,,.-

skorpioninainen on tämän planeetan oudoin. osaa todella näyttää tunteensa hyvässä,kuin pahassakin. toisinaan yksinkertaisesti tuntuu todella kylmältä!juonikas ja salaperäinen,sopisirikospoliisiksi,koska saa kaiken selville. yleensä aika epätasapainoisia,kostonhaluisia,perhekeskeisiä,mutta kova uurtaja itsensä eteen. tuli voi leimahtaa,ilman mitään järkevää syytä. yleensä pitää kodin todella siistina ja on intohimoinen rakastaja,joka ei tunteitansa salaa sängyssä.

• Skoputyttö

Aika hyvin osui rapumies kohdilleen, niin hyvässä kuin pahassakin ;)

• itsekin skorpparineiti

juu, pakko myöntää että aika nappiin meni tuo kuvaus, mistä lienee sitten tiedot tulleet...;)

• rapumies-.-
        itsekin skorpparineiti kirjoitti:

juu, pakko myöntää että aika nappiin meni tuo kuvaus, mistä lienee sitten tiedot tulleet...;)

kyseisen "neiti mysteerin" kanssa ;)

• donate

eikös se ole rapujen kanssa vähän sama juttu.
      vetäydytte kuoreen aina aika-ajoin;-)

joskus tosi ihastunut rapumieheen. tuntui elämäni mieheltä ja ehkä sitä olikin. tilanne vain se ettei voinut enempää. olen siis skopunainen. kypsempi sellainen.

uskon skorpionin ja ravun keskinäiseen vahvaan liittoon. molemmat outoja :-) tunnepitoisia, herkkiä, rakastavia ja rakastettavia.

omakohtaisessa kokemuksessa rapumiesehdokas oli itse perin häilyvä. välillä kympillä ja välillä ei.... loi epävarmuutta ...

mutta jos teidät on toisille tarkoitettu niin myös käy.

tsemppiä elämään

• faktaa..

http://www.astro.fi/love/loveHoroscope/sign/scorpion/sex/female

"Osittain lapsuuden kokemuksesta johtuen käsitteet rakkaus ja seksi sekoittuvat toisiinsa. Niinpä hän uskoo, että rakastelemalla kanssasi hän automaattisesti saa kiinnityksen myös rakkauteesi."

Tuo on taivahan tosi ! skopunaiselle seksi merkitsee "rakkautta". skopunainen ei tiedä rakkaudesta mitään, näin se vaan on.

• mä-.

näin se menee. mikä on "rakkaus"? välittää vain itsestänsä,lapsista (jos on) ja äidistänsä,ei puolisosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1750
    2. 105
      1225
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      900
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      900
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      868
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      757
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    Aihe