Millainen on rakastunut skorpioninainen?- välillä totaalista kylmyyttä ja ujoutta, ja taas välillä kuin unelma...
Rakastunut skopunainen???
10
4032
Vastaukset
- itse skorpioninaisena..
En ihastu helpolla. Rakastun vielä vaikeammin. Eli jos joku mies OIKEASTI sytyttää, niin kyllä minä sen näytän.
Toki saatan joskus hieman harmittomasti flirttailla ja se voidaan tulkita väärin.. - Haave
Tällainen...tunnekuohuissaan onnellinen. Sydän pakahtumaisillaan onnesta, ikävästä ja kaipuusta. Antaisin kaiken, vähästä kaiken antaisin...
- Donnaskorppari
kaikkensa ollessaan rakastunut, mutta jos ei saa samanlaista vastakaikua, niin sitten on vitsit vähissä, muuttuu jääpalaksi ja siinä saat tehdä työtä, että saat sen sulamaan.
Varo myöskin pettämästä skorpparia, kosto on kamala. - rapumies-.,,.-
skorpioninainen on tämän planeetan oudoin. osaa todella näyttää tunteensa hyvässä,kuin pahassakin. toisinaan yksinkertaisesti tuntuu todella kylmältä!juonikas ja salaperäinen,sopisirikospoliisiksi,koska saa kaiken selville. yleensä aika epätasapainoisia,kostonhaluisia,perhekeskeisiä,mutta kova uurtaja itsensä eteen. tuli voi leimahtaa,ilman mitään järkevää syytä. yleensä pitää kodin todella siistina ja on intohimoinen rakastaja,joka ei tunteitansa salaa sängyssä.
- Skoputyttö
Aika hyvin osui rapumies kohdilleen, niin hyvässä kuin pahassakin ;)
- itsekin skorpparineiti
juu, pakko myöntää että aika nappiin meni tuo kuvaus, mistä lienee sitten tiedot tulleet...;)
- rapumies-.-
itsekin skorpparineiti kirjoitti:
juu, pakko myöntää että aika nappiin meni tuo kuvaus, mistä lienee sitten tiedot tulleet...;)
kyseisen "neiti mysteerin" kanssa ;)
- donate
eikös se ole rapujen kanssa vähän sama juttu.
vetäydytte kuoreen aina aika-ajoin;-)
joskus tosi ihastunut rapumieheen. tuntui elämäni mieheltä ja ehkä sitä olikin. tilanne vain se ettei voinut enempää. olen siis skopunainen. kypsempi sellainen.
uskon skorpionin ja ravun keskinäiseen vahvaan liittoon. molemmat outoja :-) tunnepitoisia, herkkiä, rakastavia ja rakastettavia.
omakohtaisessa kokemuksessa rapumiesehdokas oli itse perin häilyvä. välillä kympillä ja välillä ei.... loi epävarmuutta ...
mutta jos teidät on toisille tarkoitettu niin myös käy.
tsemppiä elämään - faktaa..
http://www.astro.fi/love/loveHoroscope/sign/scorpion/sex/female
"Osittain lapsuuden kokemuksesta johtuen käsitteet rakkaus ja seksi sekoittuvat toisiinsa. Niinpä hän uskoo, että rakastelemalla kanssasi hän automaattisesti saa kiinnityksen myös rakkauteesi."
Tuo on taivahan tosi ! skopunaiselle seksi merkitsee "rakkautta". skopunainen ei tiedä rakkaudesta mitään, näin se vaan on.- mä-.
näin se menee. mikä on "rakkaus"? välittää vain itsestänsä,lapsista (jos on) ja äidistänsä,ei puolisosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152