Mikäs olisi minun

nouseva?

Joku viisaampi voisi kenties kertoa, en itse vain osaa katsoa sitä. :/ Eli olen syntynyt 13.11.89 kello 11:08 Jyväskylässä.
Kiitos jos joku jaksoi nähdä vaivaa! =)

1

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vähän enemmänkin...

Nousumerkki Jousimiehessä

Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.

Aurinko Skorpionissa

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia kunnioittamaan jatkuvaa syvällistä uudistumistarvettasi ilman mitään turhia varmistuksia. Vasta kun vapaudut omistushalustasi tulet saamaan riittävästi tilaa kaipaamillesi muutoksille jokapäiväisessä elämässä.

Kuu Härässä

Varovaisuus on sinun valttikorttisi tunteiden maailmassa. Pysyt kuin tatti paikallasi kunnes olet varmistanut että tunteet ja todellisuus vastaavat toisiaan. Moni tilaisuus ehtiikin karata käsistäsi kunnes huomaat ettei mitään vastaavuutta ole edes olemassa.

Merkurius Skorpionissa

Sanan säilä heiluu sinulla terävänä ja ehdottomana oman oikeuskäsityksesi mukaisesti. Et suostu esittämään mitään puoli totuuksia vaan otat kärkevästi kantaa joko puolesta tai vastaan. Voitat väittelyitä yhtä helposti kuin menetät ystäviä.

Venus Kauriissa

Rakkaus on asioiden ja ihmisten ytimessä. Et kaipaa näyttäviä osoituksia toisen rakkaudesta, mutta sitäkin tärkeämpää on aito sydämen rakkaus ja sinä kyllä huomaat mikäli se puuttuu. Itse saatat helposti kangistua liikaa kaavoihisi.

Mars Skorpionissa

Se mitä tehdään, tehdään tosissaan lienee sinun tunnuslauseesi. Ennen kuin olet valmis ryhtymään mihinkään täytyy sinun tietää mistä siinä on kysymys. Kun motiivi on kohdallaan paneudut tehtäviisi joskus liiankin perusteellisesti.

https://www.astro.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe