Olen tavannut Leijonan

Ulvi

Nyt mietin että onko leijona merkkinä hyvinkin mustasukkainen, kun täällä on noussut joissakin kirjoituksissa se asia esiin. Itseäni ahdistaa kyseinen piirre.

7

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

on.

• leijúuna..

on mustasukkanen ....ainakin leijona-nainen ..pitää huolen omastaan ,mutta toisaltaan antaa kyllä tilaa toisellekin , koska ymmärtää vapauden merkityksen...en itsekkään roiku toisessa..
      tärkeintä on avoimuus toisessa ..eli tietää missä mennään. luottamus pitää olla 100% .
      mitään testaamista ei ole syytä harrastaa tai leikkimistä toisen tunteilla.

• Leijonatyttönen

Minä leijonana en ole mustis kun
      siinä tapauksessa kongreettista näyttöä
      pitää olla.
      Mustasukkkasuus on peritty jommalta kummalta vanhemmalta.
      Sitä löytyy joka horoskooppimerkistä mustasukkasuutta.
      Setäni vaimo oli kauris ja mustis.
      Veljeni on Kala ja mustis
      Äitini vaaka ja mustis
      Isäni kaksonen ei mustis siltä mä geenini perin=)

• minun Jellonamies

Joskus ajattelen että saisi olla mustasukkaisempi. :) Mutta ihan oikeasti se ainakin minun mielestä on hyvä piirre, ettei hän ole mustasukkainen. Itse olen vesimies ja tarvitsen vapautta ja omaa aikaa ja sitä kyllä saan, jos niin haluan. Mutta siitä minun pitää ilmoitella miehelle, koska huomiota hän tarvitsee paljon. :)

• Jouskari(n)

Kyllä ainakin mun leijonamies on mustis. Mutta sanoisin, että leijonat ovat enemmänkin reviirimustasukkaisia lähimmistään. Eli he haluavat omistaa ja pitää huolen siitä, etteivät muut kajoa heidän omaisuuteensa. Tämän piirteen olen havainnut myös naispuolisilla leijonaystävilläni. Toiset tosin osaavat paremmin hillitä tunteitaan tai eivät näytä niitä niin selvästi.

• Ulvi II

joudut häkkiin sitä passamaan ja palvomaan ja sieltä sua ei enää pois päästetä.
      Lisäksi ne vittuilee ja ärisee kaiken aika.
      Väintään minkä tarvit, jotta saisit leijonan tekee jotain, on sähköpiiska.

Henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuen...kierrä kaukaa niin kaukaa kun mahdollista.

• Kari XII

luolani on linnani ja muijani minun omaisuutta.
        Ärr..rrr...piiska sulle;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe