Onkohan täällä ketään, joka muutaman viikon kuluttua alottais luokanopeopinnot savonlinnassa ja jolla olis pohjalla jo ainakin kasvatustieteen appro, kenties jotakin muutakin? Itselläni on miltei kasvatustieteen kandi kasassa ja mietin, että minulla ei varmaankaan ole kovin paljon kursseja ensimmäisenä vuonna.. jäänköhän kovasti paitsi alun tutustumisesta ja 'ryhmäytymisestä'?
Olis huippua kuulla, jos samalle vuosikurssille osuis muitakin vastaavassa tilanteessa olevia...?
Savonlinnaan päässeet, jo yliopisto-opintoja suorittaneet hakijat?
1
431
Vastaukset
- entinen opiskelija
Aloitin 2002 opinnot samasta tilanteesta kuin sinä, takana appro sekä yksi valmis sivuaine.En jäänyt paitsi mistään ryhmäytymisestä tai tutustumisesta. Yksi kaveri valitteli vähän tämäntyyppistä ongelmaa, mutta hän aloitti opinnot vasta 2 viikkoa muita myöhemmin työkuvioiden takia. Korkeintaan siis täydellinen poissaolo saattaa jättää vähän ulkopuolelle ja silloinkin riippuu niin ihmisestä miten pääsee mukaan.
Eka viikko on kuitenkin ihan täysin tutustumista ja muuta kuin opiskelua, että siinä pääsee hyvin tutustumaan ihmisiin. Eikä noiden perusopintojen aiempi suorittaminen kovin suuria aukkoja lukujärjestykseen kuitenkaan jätä.
Samassa tilanteessa olevia on varmasti omassa vuosikurssissasi. Voivat tietysti jakautua epätasaisesti eri ryhmien välille, mutta todennäköisesti omassa ryhmässäsikin on mm. appron suorittaneita.
Onnea opintoihin!
t. Savonlinnasta valmistunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792