Hei! Olen tyttö kuka rakastaa mertaa ja halua purjehtia, etsi seuraa
etsin purjehdusseuraa
10
2482
Vastaukset
- NJK
Jos etsit purjehdusseuraa, niin NJK on oikea vaihtoehto. :-)
- koti-rjyssa
djeittipalstalle tjai jos sine ole poikanen, niin
sjitten hjomobaariin. - paikan...
No pistä nyt jotain e-mailii esille niin voi ottaa yhteyttä. omaani en kehtaa tänne laittaa ku jätkät kiusaa heti laiturilla.
- BoggA
missä päin suomea?
- vuosikertaa
Ja minä vuonna ..tun ääliö.
- Jenkki tuli kotiin
Pitää sanoa "tyttö, joka .....". Minun veneessäni on tilaa tytölle, joka osaa virheettömästi suomenkieltä. Itse olen ulkosuomalainen ja tarvitsen harjoitusta suomenkielessä.
- 28
Onko tämä joku rapu pervo (merta) jonka kanssa kanataisi olla varovainen. Itse olet tosn kiinnosunut naisesta en tytöistä.
- Anonyymi
Lähdin etsimään onko missään purjehdus-poppoota, mihin pääsis mukaan.. ja en ole etsimässä, kun hyvää seuraa, ennen kaikkea merta ja purjehtimista, mitä en enöää osaa laisinkaan, siitä on jo liian kauan, kun purjehdin, en siis omaa purjevenettäkään.
- Anonyymi
Se on jo eläkkeellä
- Anonyymi
En etsi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741