vanhoillislestadiolaisista on mielestänne elävässä uskossa?
Kuinka monta prosenttia kulkee vain virran mukana?
Kuinka monta prosenttia
18
1043
Vastaukset
- Arvaaja
että
elävässä uskossa 40 %
virran mukana 60 %- Mika Arvaja
Vaikka teen sen nyt nopeammin, katso!
- Katso
Mika Arvaja kirjoitti:
Vaikka teen sen nyt nopeammin, katso!
Katso
- minuuttiluvulle
Katso kirjoitti:
Katso
Selaimessa jotain häikkää?
- abc
sanoa mitään prosentteja, mutta erittäin suuri osa porukasta varmasti kulkee mukana äidin ja isän opetettua siihen. Ilman mitään muuta.
Ehkäpä tupakointi-intokin kertoo jotakin. - Kullankaivaja
...
- Oulun liepeiltä
El.usk. 0,01 %
Hengailee mukana 99,99 %
Voi olla, et eka luku tuli vähän liian suurex.- no onse
=arvuuttaja
- :))
:))
- Utelias
no onse kirjoitti:
=arvuuttaja
Elävässä vai virran lastu?
- Tarkka
no onse kirjoitti:
=arvuuttaja
että Minuuttiluvulle, Katso, Mika Arvaja sekä no onse menevät kaikki samaan piikkiin.
Niin ja myöskin Jojo, Vrk, vlm, ACIM jne.
Kaikki nippuun. OK. - oli ne
Tarkka kirjoitti:
että Minuuttiluvulle, Katso, Mika Arvaja sekä no onse menevät kaikki samaan piikkiin.
Niin ja myöskin Jojo, Vrk, vlm, ACIM jne.
Kaikki nippuun. OK.Jojo, Vrk, vlm, ACIM eivät kuulu imitaatiorepertuaariini.
"Arvasit" oikein Minuuttiluvulle, Katso, Mika Arvaja sekä no onse, olisi kannattanut lopettaa siihen eikä yrittää tuplata. tuli kuitti
- jaap de hoop
että jollain lestadiolaisuuteen kasvatetulla olisi elävä usko Jeesukseen?
Raamattuhan edellyttää uudesti syntymistä ylhäältä.- noh
käy vauvan, joka viattomana 1 vrk:n ikäisenä kuolee, sen uudestisyntymisen kanssa...?
- Nih
noh kirjoitti:
käy vauvan, joka viattomana 1 vrk:n ikäisenä kuolee, sen uudestisyntymisen kanssa...?
Jumalan valtakunta on lasten kaltainen. JOKAINEN LAPSI menee taivaaseen, että paukkuu.
Sitten kun ihminen tulee siihen ikään, että hän ymmärtää Jumalan asiat, hänen tulee tehdä parannus ja syntyä uudesti ylhäältä elävään uskoon.
Mikään standardi-ikää ei ole olemassa. Jumala kyllä tietää, milloin kukin meistä on kykeneväinen tajuamaan taivasasiat. - Kysyjä
Nih kirjoitti:
Jumalan valtakunta on lasten kaltainen. JOKAINEN LAPSI menee taivaaseen, että paukkuu.
Sitten kun ihminen tulee siihen ikään, että hän ymmärtää Jumalan asiat, hänen tulee tehdä parannus ja syntyä uudesti ylhäältä elävään uskoon.
Mikään standardi-ikää ei ole olemassa. Jumala kyllä tietää, milloin kukin meistä on kykeneväinen tajuamaan taivasasiat.Milloinkahan sinä olet oikein siinä iässä???
- al karahwi
tuohon kysymykseen vastaaminen jäisi. Taivaallinen Isä yksin tietää oikean vastauksen. Mutta tahdomme Jumalan valtakunnassa tehdä työtä, että mahdollisimman moni olisi elävässä uskossa!
Usko tulee kuulemisesta. - vlm
...on, että siellä on myös virran mukana kulkevia ja tämän sanon siksi, että itse olin nuorena virran mukana kulkeva. Virran mukana kulki siksi, jotta kantaisi muiden silmissä Jumalan lapsen nimeä, mutta teot olivat toista.
Tämä virran mukana kulkeminen ei johtunut painostuksesta, aivopesusta tai mistään sellaisesta, koska kukaan ei tiennyt muu kuin minä itse, että kuljen mukana vaikka uskoa en jaksanutkaan maailmalle tunnustaa. Suurin syy virrna mukana kulkemiseen oli sisäinen pelko ja tieto siitä, miten Jumalattoman käy jos lähtö tulee.
Olen jälkeen päin miettinyt tuota nuoruutta ja ehkä silloinkin kun ajatteli olevansa täysin maailmassa niin oli aivan olematon kytevä uskon liekki kaikesta huolimatta, joka piti kiinni sukossa. Ei ollut rohkeutta kieltää uskoa sanoin ja julkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532335Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271374Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551082Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1761035- 98963
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13950- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10843