Miksi TV-lupa ???

- Vastenmielistä -

Mitä mä saan vastineeksi kun maksan tv.luvan ??
Sen jälkeen ku alko digilähetykset ei ole montaa päivää ollut ettei olis ollu mitään häirriöitä kanavilla paitsi ykkösellä ja kakkosella, niitten lähetyksissä ei ole häiriöitä paljoo ollu. Mua ottaa todella päähän kattoo jotain ohjelmaa ku kuva pätkii.., ei ole ääntä.., ei ole textiä.., tai jos texti tulee ni puhe tulee jälkijunassa, tai päinvastoin......
En tosiaan ihmettele kun lupia irtisanotaan ja laskuja jätetää maksamatta...

4

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle...

Mistä aiheesta kirjoitetaan tälle palstalle: Suomi24 > Keskustelu > Tv & radio > Tv-kanavat > Kanavapaketit?

Mistä aiheesta kirjoitetaan tälle palstalle: Suomi24 > Keskustelu > Tv & radio > Tv-maksu?

• oikeastaan..

kieltämättä aloittajalla väärä palsta, mutta sikäli hyvä että voi herättää keskustelua että jos maksaa maksullisista kanavista operaattorilleen, niin miksi pitäisi punamedian YLEnannista maksaa suojelurahaa vaikkei sitä seuraa lainkaan?

itsellä ei ole edes ylen kanavia boksiin viritettynä vaan seuraan vain maksukanavia, joista tietysti ja mielelläni operaattorille maksankin.

jos joku on sitä mieltä että tämä mahdollistaa "vapaamatkustamisen", niin ottakaa toki yleen yhteyttä ja pyytäkää laittamaan kanavat salatuiksi maksukortin taakse.

tällä hetkellä ainoa todellinen vapaamatkustaja on rakas punamediamme yle.

• ja mitä toi
        oikeastaan.. kirjoitti:

kieltämättä aloittajalla väärä palsta, mutta sikäli hyvä että voi herättää keskustelua että jos maksaa maksullisista kanavista operaattorilleen, niin miksi pitäisi punamedian YLEnannista maksaa suojelurahaa vaikkei sitä seuraa lainkaan?

itsellä ei ole edes ylen kanavia boksiin viritettynä vaan seuraan vain maksukanavia, joista tietysti ja mielelläni operaattorille maksankin.

jos joku on sitä mieltä että tämä mahdollistaa "vapaamatkustamisen", niin ottakaa toki yleen yhteyttä ja pyytäkää laittamaan kanavat salatuiksi maksukortin taakse.

tällä hetkellä ainoa todellinen vapaamatkustaja on rakas punamediamme yle.

demarikammoisuus on? Kauheesti nyt ollaan niin muka kokoomuslaista vaikka ei olla muuta kuin rasvaihoisia duunareita ja kokoomus ei ole mikään pienipalkkaisen työläisen puolue.

Sitäpaitsi eihän Ylellä ole demarijohtoista hallitusta ollut enää vähään aikaan, nehän kepu ja kok heitti melkein kaikki demarit sieltä ulos kun valtaan pääsivät. Jungner nyt on demari mutta hänellä ei juuri paljoa sananvaltaa ole, hän on käskyläinen siinä missä joku kameramieskin.

• katsonvähän

vastineksi ei saa mitään!

en ole koskaan vastannut näihin mielipiteisiin mutta tänään tein päätökseni: en aio maksaa tv-lupaa kanavista,joita en edes katsele.
      ja miksi en maksa? mistä maksaisin, kun ei ole mitään katseltavaa? en ole avannut televisiota kuukauteen, kun ei ole mitään katsottavaa. ja vaikka
      olisi,niin se tulee muulta kanavalta kuin YLE:ltä.
      silti joudun maksamaan tv-luvan, vaikka en katso ylen kanavia?
      maksu pitäisi periä sen mukaan kuka katsoo ylen kanavia ja kuka ei!
      tietysti tämä tietää sitä,että kanavan johtajilla tippuu palkat mutta ketä se kiinnostaa? ei ketään!
      siitä syystä maksaisin mielelläni n. 2€ kuussa tv-lupaa, vaikka en telkkaria katsoisikaan, koska nykyinen tv-lupa maksu on järjetön!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe