Onko kellään muulla samaa kohtaloo ettei uskalla puolisolleen sanoa että on kiinnostunut pissa leikeistä ja että haluaisi kokeilla niitä..?itse kiihotun hirveästi esim katsoessani pätkiä missä mies tai nainen pissaa toistensa päälle ja varsinki se ku nainen pissaa naisen päälle..Monesti yksi kotona ollessani menen suihkuun ja kusen lattialle ja sen jälkeen on pakko runkata koska se kiihottaa hirveästi..
pissa
13
3789
Vastaukset
- housuun pissa
oon minä vaimolle sanonu mutta se ei oikein syty asian tiimoilta....mutta onneks ees netistä löytyy paljo matskua eihän se sama oo ku ite pääsis kokeilemaan mutta ees jotain.tykkään katsoa kun nainen pissaa housuihinsa ja sitten siihen kun pääsisi nuolemaan ja kokeilemaan pissasta märkää pillua.....oi että..haaveita vaan....
- Fistausta
Jep!!
Se on oikeasti niin ihanaa leikkiä kuin vaan voi olla! Samaa kohtaloa en voi sanoa, että olisi kun vaimo pissii kyllä päälleni ja suuhunikin.. UUUIIIHHH!!!
Sinun pitää vain sanoa kundillesi että pissaa oikein kunnolla päällesi. En oikein usko, että kunikaverisi siitä pillastuu... ainoastaan ja vain kiihottuu.. miten voi kieltäytyä... jos olet haarat levälläsi kylppärissä ja hierot itseäsi ja sanot, että tule ja kuse mun päälle..
Tai sitten se on nihlisti??
TAI.... sanot sille, että menee maahan ja levität seisten sen päälle ja kusaiset menemään oikein kunnolla... pyydät sitä samalla runkkaamaan ja katsomaan pilluasi.
EI voi sanoa EI!!! - manedwolf
Mainitse asia ikään kuin leikkimielellä: "olen jostain kuullut että pissaleikit kiinnostaa... minuakin voisi vähän kiinnostaa... onko sinulla mielipidettä?"
- Piikinki
Mä olin pitkään miettiny, että miten kysyisin vaimolta, että pissaisko se mun päälle. Jonkun aikaa kuitenkin. Kerran oltiin saunassa ja se sano, että hän menee vessan käymään pissalla, niin kysyin, et pissaisko sen mun päälle.
Se mietti, ja sit se pissas. Ja kiihottukin vielä siitä - itseasiassa nykyään jo pelkästään ajatuksesta. - pl
Piikinki kirjoitti:
Mä olin pitkään miettiny, että miten kysyisin vaimolta, että pissaisko se mun päälle. Jonkun aikaa kuitenkin. Kerran oltiin saunassa ja se sano, että hän menee vessan käymään pissalla, niin kysyin, et pissaisko sen mun päälle.
Se mietti, ja sit se pissas. Ja kiihottukin vielä siitä - itseasiassa nykyään jo pelkästään ajatuksesta.Vähän sama juttu, Ite kiihotun paljon pissaleikeistä,ja etenkin kun nainen pissaa miehen päälle. Ajatus asiasta ollut jo kauan kun viimein uskalsin mainita naiselleni siitä,, aluksi hieman epäilevästi asia otettiin, mutta myöhemmin sitä jo myös saunassa kokeiltiin, löylyjen välissä pissalle, ja pyysin voisinko tulla katsomaan, muutaman oluen siinä juotuaan naiseni kehaisi että sen kun,,ja vaikka maistat. =) Niin hän asettui päälleni kun istuin ja nojasin lattialla.,ja oi sitä ihanaa ainetta,, mmm kasvoillani,,ja hieman sussani, lopuksi nuolin pimpsankin puhtaaksi,, kävimme suihkussa ja saunoimme taas.
- se on
pl kirjoitti:
Vähän sama juttu, Ite kiihotun paljon pissaleikeistä,ja etenkin kun nainen pissaa miehen päälle. Ajatus asiasta ollut jo kauan kun viimein uskalsin mainita naiselleni siitä,, aluksi hieman epäilevästi asia otettiin, mutta myöhemmin sitä jo myös saunassa kokeiltiin, löylyjen välissä pissalle, ja pyysin voisinko tulla katsomaan, muutaman oluen siinä juotuaan naiseni kehaisi että sen kun,,ja vaikka maistat. =) Niin hän asettui päälleni kun istuin ja nojasin lattialla.,ja oi sitä ihanaa ainetta,, mmm kasvoillani,,ja hieman sussani, lopuksi nuolin pimpsankin puhtaaksi,, kävimme suihkussa ja saunoimme taas.
Sama juttu täälläkin :) monta kertaa naiseni kysyi minulta kun tuli jossakin muodossa jossain sana "pissa".. joisitko mun pissaa? Kiihotutko sellasist leikeist? No mä tietty ujona poikana kieltäydyin roimasti ja sanoin että en.. Kerran sit kärähdin asiasta kun naiseni huomasin kirjotuksiani täällä ja sai selville fantasiani :P Jonkun aikaa siinä sit menikin ja yhtenä yönä kun tulin baarista kotia niin herätin vain naiseni ja hän antoi tulla koko rakollisen suuhuni suihkunlattialla.. Se maistuu ihanalta, sitä voisi juoda vaikka ihan joka hetki, se tuntuu ihanalta, näkyä parempaa ei voisi olla kuin pillu avautuu ja sieltä alkaa valumaan naisen nesteitä ja muija huokailee yläpuolellasi helpotuksesta
- raipe007
Itse olen ehdottanut tyttöystävälleni monien vuosien ajan, että hän kusisi päälleni, mutta hän ei vaan tunnu kiinnostuvan ajatuksesta. Niimpä olen vuosikaudet joutunut netistä katsomaan materiaalia ja runkkaamaan omissa oloissani.
Tyttöystäväni sanoo minua jossain määrin epänormaaliksi aina, kun mainitsen asiasta ja se loukkaa minuuttani.
Noh, jossain vaiheessa menen ja vaihdan akkaa ;)
Että omaa ojaapa tuo kaivaa, hah-hah.- eden_
Mua alkaa panettaa ihan sairaasti kun luen näitä juttuja....
- nännit näpöttää.
Mua kiihottaa tuo ajatus että saisi katsoa kun nainen pissaa. . Ihania kiihottavia juttuja täällä. pitää kohta mennä lirauttaa..
- Anonyymi
Kiihottaisiko video missä kolmekymppinen nainen on kyykkypissalla. Monta tuntia pidätellyt ja shhhh vaan kuuluu kun kuvankaunis perse ja pillu näkyy ;)
- Anonyymi
Me ajauduttiin aikanaan tyttöystävän, nykyisen avovaimon, kanssa pissailuseksiin.
Ei nyt juoda sitä tm, mutta muuten.
Itse kiihtosun ihan helvetisti siitä, kun näen naisen pissaavan ja vielä kun näen, kunka pissa tulee pillusta ulos. Jotenkin vaan niin rivon kiihottavaa, vielä kun se tuntuu naisilla tulevan aika paineella ulos, isommalla kuin miehillä.
Ja on puolisoni pari kertaa pissannut päällenikin, jos olemme olleet puuhastelemassa jossain sellaisessa paikassa, missä voi huoletta antaa tulla, jos on tulollaan.
Hän on noilla kerroilla istunut päälläni ratsastusasennossa, en ole kuitenkaan ollut hänen sisällään, ja hän on siinä vaiheessa antanut pissan tulla.
Alku oli ihan sattumaa, miten tuo touhumme alkoi. - Anonyymi
Tänään juuri lenkillä avopuolisoani rupesi pissattamaan. Leggingsit alas ja puskapissalle pyllistelemään. Samalla otti suihin ja täys laukasu suuhun. Julkisella paikalla x100 kiihottavampaa 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422961939- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta31944