Voi teitä jumalankieltäjiä! Ottakaa hyvä sanoma vastaan, ja uskokaa se. Se on lahjaksi kaikille ihmisille annettu. Älkää piinatko itseänne enempää, ei teidän tarvitse, sillä teidän puolestanne on kaikki jo kärsitty.
Usko on lahja KAIKILLE
5
180
Vastaukset
annan sen lahjani hyväntekeväisyyteen. Mulla ei oo just nyt (lue: nevör) käyttöä sille.
- FemDOG
Hööö,
kts. nyt tuo "Synnit anteeksi" -avaus. Tarkoitatko tosiaan että saarnaja Anthony Hopkinsin vaimo ja lapset kärsivät ihan oikeutetusti, sillä he ilmeisesti eivä ole ottaneet ilosanomaa vastaan, kuntaas murhamies ja pedofiili on?
FemDOG - ja heti
Menepäs siis leikkaamaan esinahkaasi, olet saastainen.
- puusilimä
syntisi. T: jeesus
- DarkNinjaHiiri
Pää repesi ja siihen tuli uskon mentävä aukko. Nyt en saa jeesusta enää mielestäni. Evoluutio on valetta ja raamattu on jumalan sanaa. Kääntykää ateistit ja katukaa syntejänne!
Ei nyt sentään heh heh. Voisiko joku uskis vedota järkisyihin miksi pitäis uskoa olemattomiin? Saisinko kauniin ja rikkaan uskovaisen vaimon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795