Olen syönyt nyt 10 päivää cipralexia (5mg) ja itkenyt entistä enemmän. Alkuun olin väsynyt ja pahoinvoiva, mutta nämä oireet ovat viime päivinä poistuneet. Kuitenkin koen oloni vielä masentuneemmaksi kuin ennen lääkitystä, onko normaalia? Koska cipralex alkaa vaikuttamaan?
Syön lääkkeitä, mutta
itku jatkuu...
5337
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Kyllä niitä semmoisen kuukauden verran saa syödä ennen kuin ihmeempää parannusta odottelee. 5 mg on vielä pieni annos, voi olla että tuosta nostetaan jos ei auta. Kannattaa jutella lääkärin kanssa vaikutuksesta.
annos pään mömmöytymiseen. Pyydä lääkäriltä lisää, niin kohta et tunne enää mitään.
Mulla on samanlainen annos ja ei vaikuttanut kun siihen että rupesin touhuamaan koko aika jotain eli meni manian puolelle. Jotkut sanoo että tarvitsisi ainakin kuukauden ennen kuin vaikuttaa mutta mulla ei ole vaikuttanut mitenkään ja nyt sitä lääkettä ajetaan alas ja olen siitä kiitollinen, mun mielestä ei ole tehnyt muuta kun huonontanut oloa. Mutta toivotaan että sulle auttaa vaikka annos kuulostaakin todella pieneltä.
joo, ei 10 päivää vielä mitään meinaa... masennus ei poistu kuin salama kirkkaalta taivaalta vaan ns. normaali hyvä olo löytyy vähitellen. lääkkeet auttavat ehkä vain hieman jaksamaan enemmän. myös ruoka vaikuttaa!! raitis ilma silloin tällöin auttaa myös tosi paljon, vaikka sinne ulos on joskus tosi vaikea päästä...
käytkö kenenkään ammattiauttajan luona esim. joka toinen viikko juttelemassa asioista? se auttaa todella paljon.
olo tuntuu vielä pahemmilta kuin yleensä, mutta sitten helepottaa.