uusimmassa tekniikan maailmassa verrattiin urheilullisia autoja luokittain lexus is f floppasi pahemman kerran no eipähän tuo yllätys ollut,mikä urheiluauto se on kun isoon corollaan laitetaan crownin moottori!
floppi tuli
18
1632
Vastaukset
- miten ??
se floppasi, mitä tapahtui ??? Kaatuiko auto pujottelussa vai loppuiko bensa ???
- nipponkippon
Se vaan on sillä tavalla että flakujouset lukkorengasvanteet ja kernipenkit ovat auttamatta jo vanhentuneita rarkaisuja nykyautoissa.Tuo luksikorolla on kaikissa muodoissaan tosi ruma.
- hidas ja huono ajaa
se oli ratakierroksella auttamattoman hidas ja jäi joka osa-alueella kauas pahimpien kilpailijoiden ainoastaan ääntä kehuttiin eli onnistunut pakoputki viritys..
- puolueellinen
hidas ja huono ajaa kirjoitti:
se oli ratakierroksella auttamattoman hidas ja jäi joka osa-alueella kauas pahimpien kilpailijoiden ainoastaan ääntä kehuttiin eli onnistunut pakoputki viritys..
testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.
Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi. - laseissa
puolueellinen kirjoitti:
testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.
Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.on täydellinen IS-polarisaatio! Hyvät lasit sulle.
- kateellisten
nipponkippon kirjoitti:
Se vaan on sillä tavalla että flakujouset lukkorengasvanteet ja kernipenkit ovat auttamatta jo vanhentuneita rarkaisuja nykyautoissa.Tuo luksikorolla on kaikissa muodoissaan tosi ruma.
valitukselta. Get a Life !
- saat simmut
puolueellinen kirjoitti:
testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.
Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.kun itkultasi saat simmut auki niin lue lisää sitä lehteä, suomalaiset ja svedut sentään ihan vähän ymmärsivät tätä isoa corollaa mutta norskit ja tanskalaiset eivät juurikaan yhtään.
- kyllähän
saat simmut kirjoitti:
kun itkultasi saat simmut auki niin lue lisää sitä lehteä, suomalaiset ja svedut sentään ihan vähän ymmärsivät tätä isoa corollaa mutta norskit ja tanskalaiset eivät juurikaan yhtään.
tuo huvitti meikäläistäkin: IS-F:n tekstissä puhuttiin autosta vaan Toyotana. Oikein tahallaan yrittävät vetää maton alta hyvältä yritykseltä. Ja se vielä, että useinhan aluksi japanilaiset "tuntuu" hyviltä, kunnes niitä aletaan vertaamaan muihin. Sitten onkin jo kommentit toista luokkaa..
- HAHAHAAAAA
puolueellinen kirjoitti:
testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.
Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.Säälittävää. Luuletko todella että RS6 Audissa ja Octaviassa on samoja osia, ei todellakaan! Sinun täytyy olla aika pihalla. Jopa TTS meni reilusti nopeemmin kierroksen kuin tuo iso Corolla. Ei osaa Toyota tehdä nopeita autoja.
- sellaista
HAHAHAAAAA kirjoitti:
Säälittävää. Luuletko todella että RS6 Audissa ja Octaviassa on samoja osia, ei todellakaan! Sinun täytyy olla aika pihalla. Jopa TTS meni reilusti nopeemmin kierroksen kuin tuo iso Corolla. Ei osaa Toyota tehdä nopeita autoja.
vaan tiedän. Audi A6:ssa käytettävä 2.0 TDI on selvästi läheisempää sukua Octavian vastaavan kanssa kuin IS/Avensis-tapauksessa. Ei TM:kään sanonut IS-F:n sisältävän samoja osia Avensiksen kanssa (niin naurettava valhe ei olisi uponnut kehenkään), katsoipa vaan asiakseen huomauttaa auton sukujuurista toisin kuin Audin tapauksessa... Eipä jääneet tarkoitusperät hämäriksi.
Pitäisiköhän muuten käydä koeajamassa tuo Corolla. Täytyy olla hintaluokassaan harvinaisen ylivoimainen auto ajettavuudeltaan, kun kerta hakkaa pelkästään isomman moottorin vaihtamalla Jaguar XF:n, BMW 135i Coupen, Mitsubishi Lancer Evon ja Subaru Impreza WRX STi:n tapaisia autoja radalla. Muistelisin tosin jostain lukeneeni, että Corolla olisi etuvetoinen ja IS taas takavetoinen, mutta olen varmaan väärässä. - vetää takaa
sellaista kirjoitti:
vaan tiedän. Audi A6:ssa käytettävä 2.0 TDI on selvästi läheisempää sukua Octavian vastaavan kanssa kuin IS/Avensis-tapauksessa. Ei TM:kään sanonut IS-F:n sisältävän samoja osia Avensiksen kanssa (niin naurettava valhe ei olisi uponnut kehenkään), katsoipa vaan asiakseen huomauttaa auton sukujuurista toisin kuin Audin tapauksessa... Eipä jääneet tarkoitusperät hämäriksi.
Pitäisiköhän muuten käydä koeajamassa tuo Corolla. Täytyy olla hintaluokassaan harvinaisen ylivoimainen auto ajettavuudeltaan, kun kerta hakkaa pelkästään isomman moottorin vaihtamalla Jaguar XF:n, BMW 135i Coupen, Mitsubishi Lancer Evon ja Subaru Impreza WRX STi:n tapaisia autoja radalla. Muistelisin tosin jostain lukeneeni, että Corolla olisi etuvetoinen ja IS taas takavetoinen, mutta olen varmaan väärässä.kyllä 79 mallin iso corolla vetää takaa siitähän tuo toyota lexus periytyy..
- tavalla?
Auto oli nopea vaikka monet ei varsinaisesti normaaliajoon tarkoitetut autot olivat vielä nopeampia. Lisäksi se oli todella hiljainen mikä onkin vaativan käyttäjän tärkein vaatimus. Jos minulla olisi halua ostaa tuon hintaluokan auto niin eihän siellä mitään vaihtoehtoja Lexukselle ollut.
- valitsisin
myös Lexsuksen tuohon hintaan koska:
1. Hiljainen ja todella hyvä ajaa
2. Tyylikäs ulkonäkö
3. Kiihtyy todella ripeästi (liikennevaloista ;) )
4. Vähävikainen
Jos olisin ostamassa autoa niin nuo kriteerit sopivat normaaliajoon, paikasta A paikkaan B.
- HE,HEH,HEE.
ÄLÄ VIITTI jauhaa PASKAA!!.
- nikkiä?
Kaverilla on -77 iso-Corolla mutta haaveissa on Lexukset.
- vertailija
nikkiä? kirjoitti:
Kaverilla on -77 iso-Corolla mutta haaveissa on Lexukset.
lexuksella on vielä opittavaa, esim. mese oli melkein kaikilta osin parempi ja radalla nopeampi.
höhöööö - Ihmetyttää
vertailija kirjoitti:
lexuksella on vielä opittavaa, esim. mese oli melkein kaikilta osin parempi ja radalla nopeampi.
höhööööMikähän TM porukkaa oikein vaivaa. Ymmärrän kyllä että jokaisella on oma makunsa autojen suhteen ja että testit ovat aina jossakin mielessä puolueellisia. Kuitenki IS F saa arvonoissa 3x9 ja 2x8, eli yhteensä 43. Tästä TM saa keskiarvoksi 8,5. En ole matemaatikko, mutta ihmettelen TM lehden kykyä tehdä mitään arvosteluaj jos he ievät osaa ala-asteen 2 luokalla opetettavaa jakolaskua.
- P.Alikka
Ihmetyttää kirjoitti:
Mikähän TM porukkaa oikein vaivaa. Ymmärrän kyllä että jokaisella on oma makunsa autojen suhteen ja että testit ovat aina jossakin mielessä puolueellisia. Kuitenki IS F saa arvonoissa 3x9 ja 2x8, eli yhteensä 43. Tästä TM saa keskiarvoksi 8,5. En ole matemaatikko, mutta ihmettelen TM lehden kykyä tehdä mitään arvosteluaj jos he ievät osaa ala-asteen 2 luokalla opetettavaa jakolaskua.
huomioon eri osioiden painotukset? Ajettavuus radalla, on testissä painotettu 30% arvoisesti ja tästä Lexus sai 8. Kierrosaika radalla on painotettu prosentilla 20 ja myös tästä Lexus sai 8. Ysit Lexus sai osioista joiden painotukset on 15, 15 ja 20 %, tästä syystä keskiarvo on 8,5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865