Eli asiasta enemmän tietäviltä haluaisin kysyä Pall Mall-merkin "väri"-vaihtoehdot sekä määrät ja hinnat. Lisäksi se "haitta-aine"-pitoisuus voisi olla kiva lisä, sillä poltan aika vähän ja usein pitkiä taukoja välissä, en haluaisi olla niksoissa. :D
Mielellään joku joka nousee päähän ja on edullinen. Olen polttanut vasta sinisen bonuksen (hyh) ja pall mall punaisen.
Ps. Pall Mall uudet askit ovat aika mielenkiintoisen näköiset!
Pall Mall-lajikkeet?
36
28313
Vastaukset
- koko juttu
Suosittelen että älä ala leikkimään tupakan kanssa...siitä aikanaan eroon pääseminen on todella tuskallista, puhun kokemuksesta.
- merkkejä.
Ne on makukysymyksiä. Jos poltat vähän ja usein on pitkiä taukoja, niin suosittelen punaista kevyempiä vaihtoehtoja. Ne eivät ole niin väkeviä. Edullisimmat vaihtoehdot on huonomman makuisia, ei siitä mihinkään pääse.
Punanen ja sininen on nyt kokeiltu. Kokeileppas vaikka vihreetä kevyttupakkaa seuraavaksi. Uusin on marlboro fresh mint. Se melko kevyt ja sisältää "viileää minttua" hyvin runsaasti, enemmän kuin mikään muu vihreä.
Monet aloittelijat polttavat aluksi sekaisin kaikkia merkkejä, lopulta sitten kaikki löytävät sen oman merkkinsä.
Valitse ensin se väri, mihin miellyt eniten. Sitten alat verrata esim eri valmistajien punaisia keskenään ja valiset niistä parhaan.
Aski ei ole oikeasti kovinkaan merkityksellinen, tärkeämpää löytää sellainen mikä maistuu parhaiten.
Eikös pall mallista löydy kaikkia värejä ja useita eri vahvuuksia. Reilut 3 euroa maksavat.- hyhhyh
yök olen mallun fresh minttiä maistanut ja enempää en sitä laatua halua.. auttaa kyllä kurkkukipuun..
- harvemmin
Niin itse kokeilin jotakin mentholin makuista ja ihan jumalattoman hyvää, kun poltan harvemmin.
En tiedä kun ostin tuota tavallista niin aika yök :( Se lighti tais olla parempaa. Se oli tosin vanha poksi niin kaupas oli vaikea ostaa kun ei muistanut minkälaista ois ostanut.
Suosittelen itse pall mallia jo pelkän hinnan takia.- kimoster
Marlboro punane
- jutsi64
Pall Mall käytti hyvin hinnankorotuksen hyväkseen nosti hintaa 10 senttiä ja vähensi askista 1 tupakan enää 17kpl aiemmin 18kpl
- NastyS..........
Äläkä vain alkaa polttaa, vaikka taitaa olla myöhästä sanoa.
- ???
kumpi on vahvempaa ällämmä sinininen vai pall mall sinine ...onko pall mall sinine vahvempaa kuin pall mall punanen??
??? kirjoitti:
kumpi on vahvempaa ällämmä sinininen vai pall mall sinine ...onko pall mall sinine vahvempaa kuin pall mall punanen??
Pall Mallin sininen maistuu ainaki omasta mielestäni vahvemalle kuin LM sininen ja Pall Mallin punanen on vahvempaa kuin sininen.
- lololollolololololol
??? kirjoitti:
olet helvetin tyhmä pentu
- mall pall mall
menthol max, kolme tähtee
- pall mall
normiaskissa 20kpl, hinta 3,80€ (tämä on esim. 1€ halvempaa kuin vastaava rööki Malrboro merkillä). raikas maku ja laatu kohdallaan, suosittelen
- sätkämies1995
pall mall kirjoitti:
normiaskissa 20kpl, hinta 3,80€ (tämä on esim. 1€ halvempaa kuin vastaava rööki Malrboro merkillä). raikas maku ja laatu kohdallaan, suosittelen
polttakaa sätkiä vitun pellet.
- niiiiiiiiiiiiiiiinaa
Sätkän kunniaan !
- 15v hakija
ainahan se punanen on sinistä vahvempaa. Itse tosin poltan pall mallin vihreätä nyt toista vuotta, tosin mitä nyt välillä hakenu kartongin punasta kavereille josta jääny sit askeja yli, mutta mielestäni vihree on kyl parhaimman makuista.
- pulsu-ukko
Hei selventäkää mulle minkä makuista tuo vaalean sininen Pall Mall on? Kaverini sanoo että se on vaan miedompaa sinistä, mutta kaupoissani se on tossa menthol osastossa askeista, joten sen täytyy siis olla menthol-tupakkaa vai?
- rökare
vaalean sininen/keskivihree (turkoosi aski) on ainaki mun mielestä parhaimman makunen. Mentholia löytyy mutta selvästi vähemmän kuin esim. bonuksen vihreästä ja nikotiiniakin 0,6mg. Eli kyllä kaverisi on nyt hieman mettässä, ei ole kyllä sinistä nähnytkään:)
- pulsu-ukko
Ihme, tämä kaveri on polttanut kaheksan vuotiaasta asti ja minä vasta puoli vuotta, luulisi hänellä olevan kokemusta :) No hän polttaa sätkiä enimmäkseen
- full menthol
Ite polttelen pall mallin tumman vihreetä ja se on osottautunut aika hyväks. siinä on saman verran nikotiinii kun punasissa, se on halpaa (4,20 nykyään) ja se maistuu paremmalta kun punaset.
- pallmallvihreä
kaikki siniset on täyttä paskaa ja punaset ei myöskää on mitää hyvii mut vihree on parasta koska siitä ei jää kauhee jälki maku....
- Mies Savosta
Vihreä on akkojen röökiä!!!!!!!! Marlboron punanen on paras!!!
- Kapselisauhu
Pall Mall Forwardeja myydään myös nykyään..En tuosta nimestä ole varma mutta sellaisia kapseliröökejä voi ostaa Pall Mall tuotteenakin
- pera555
Ei todellakaan kannata ostaa Pall mallin "forwardia". Todella laimean makuista ja kun kapselin napauttaa niin ei siitäkään tule juuri mitään erikoista makua
- aaaaaaaaaasdsds
Minkäs nimistä pall mallin "forward versio" on?
- cancer fun
aaaaaaaaaasdsds kirjoitti:
Minkäs nimistä pall mallin "forward versio" on?
Se on Forward cancer.
- röökionparasjaviina
cancer fun kirjoitti:
Se on Forward cancer.
Pall Mall Click On
Arvosana tuolle 4/5
- jormmatiairijnfeigip
Ei vihreetä kannata vuosia polttaa, kuulemma aiheuttaa vesikeuhkoa.
- riuttala76
No vähävaraisuuteni takia poltan sätkiä tai piippua et tulee halvemmaksi. Pall Mall lienee halvimpia. En mä makuun huomiota kiinnitä. Silloin kun rahat loppu, niin tyhjennän muovipussiin muutamia tuhkakuppeja, lajittelen tupakan purun jämät ja jos kosteita ovat niin kuivaan mikrossa. Ihan hyvin kelpaa mulle.
- kirsiklaus
Mikä on sätkämerkeistä miedoin? Olen polttanut jo yli 35v, joten turha motkottaa röökin lopettamisesta, mutta miedompaan voisin siirtyä, ellei noi pirun kaupat pitäisi niitä niin jemmassa, että tunnen olevani toisen luokan kansalainen ja kuitenkin tahtoisin vaihtaa miedompaan merkkiin.Poltan nyt sinistä Bonusta. Kiitos asiallisista vastauksista. Jep.Siinähän se.
- asdfsadf214
Kokeile Bonuksen kultaista toppaa, pitäisi olla samat haitta-arvot kuin sinisessä Bonuksessakin. Ja maistuu muuten paremmalta!
- heheeh1
Paljonkos ois tommonen Pall mall click onin hinta? Vai myydäänkö niitä enään?
- sasha23
Eilen ostin askin Click Onia ja tais olla 4.20e aski. :)
- Menthol58
Pall Mall tummanvihreä on raikasta ja nousee päähän
- NoZeroooooo
http://www.valvira.fi/files/687_tilasto.pdf
Sieltäpä sitä omaa merkkiään ettimään, löytyypi arvot. - MAIJU5
K-MARKET MYY HERVANNASSA ARKKITEHDIN KADULLA PALL MALL 20 KPL MENTHOL ASKIA 5,10 HINTAAN ONKOHAN AIVAN LAILLISTA VEROMERKKIKIN ON ASKISSA.
- tupakkaa
Omasta mielestäni parhaimpia ovat mallun punainen, lämän punainen ja cameli, silloin tällöin lämän napsautettava se fordwart vai mikä lie on kans iha paikallaan tai jos haluu jotai muuta miedompaa niin pall mallin vaalean sininen on kans tosi hyvä mut eniten polttelen noita ekoja joita mainitsin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264