Saako apteekista salmiakkimikseriä? Jos, niin mistä apteekista? Ainakaan Yliopiston apteekista ei saanut.
Saako apteekista salmiakkimikseriä?
6
566
Vastaukset
- muistaisin nähneeni
siinä apteekissa, joka on Kauppatorin kulmalla.
- Zalmiak
...käyn katsomassa, sattuu olemaan vielä mukavasti ihan työpaikan lähellä.
Zalmiak kirjoitti:
...käyn katsomassa, sattuu olemaan vielä mukavasti ihan työpaikan lähellä.
Oletko ihan varma että kysyit oikeaa nimikettä? Aikanaan salmiakkidrinkit kehitettiin sekoittamalla salmiakkijauhetta vodkaan. Eli ei siis nestemäistä ainetta, vaan ihan kuivaa jauhetta. Näin vodka säilytti alkoholipitoisuutensa ja terävyytensä.Salmiakkijauhetta myytiin aikoinaan kyllä myös Yliopiston apteekissa.
Tosin tietoni on vanhaa ja nykyään saattaa kaupan ollakin ihan mikseriä.- ja halvemmalla
Parta-Arska kirjoitti:
Oletko ihan varma että kysyit oikeaa nimikettä? Aikanaan salmiakkidrinkit kehitettiin sekoittamalla salmiakkijauhetta vodkaan. Eli ei siis nestemäistä ainetta, vaan ihan kuivaa jauhetta. Näin vodka säilytti alkoholipitoisuutensa ja terävyytensä.Salmiakkijauhetta myytiin aikoinaan kyllä myös Yliopiston apteekissa.
Tosin tietoni on vanhaa ja nykyään saattaa kaupan ollakin ihan mikseriä.Eikös salmiakki-juomat ole liköörejä ja litrahinnaltaan halvempia kuin vastaavan vahvuuden kirkas viina.
Alkon hyllyissä on hyvät valikoimat erilaisia salmiakkasnapseja, en minä viitsisi niitä itse sekoitella. - Anonyymi
ja halvemmalla kirjoitti:
Eikös salmiakki-juomat ole liköörejä ja litrahinnaltaan halvempia kuin vastaavan vahvuuden kirkas viina.
Alkon hyllyissä on hyvät valikoimat erilaisia salmiakkasnapseja, en minä viitsisi niitä itse sekoitella.Lignell &Piiraisen Zalmiakki on kyllä jotain karseeta. Aina olen pyrkinyt salmiakkia suosiin mutta miksi näin hankala tuote kotimaiselta tekijältä. Kamalaa ja ei löydy salmiakin mukavaa jouhevaa makua.
- Anonyymi
"Saako apteekista salmiakkimikseriä"
Ei saa, saattaa olla mahdollista ostaa. Meidän käyttämässä isossa KCM:ssä on myynnissä lukuisia erilaisia nestemäisä ja jauheita, namiväylän alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757264
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803059- 562238
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681379- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191249Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000