Saako apteekista salmiakkimikseriä? Jos, niin mistä apteekista? Ainakaan Yliopiston apteekista ei saanut.
Saako apteekista salmiakkimikseriä?
6
664
Vastaukset
- muistaisin nähneeni
siinä apteekissa, joka on Kauppatorin kulmalla.
- Zalmiak
...käyn katsomassa, sattuu olemaan vielä mukavasti ihan työpaikan lähellä.
Zalmiak kirjoitti:
...käyn katsomassa, sattuu olemaan vielä mukavasti ihan työpaikan lähellä.
Oletko ihan varma että kysyit oikeaa nimikettä? Aikanaan salmiakkidrinkit kehitettiin sekoittamalla salmiakkijauhetta vodkaan. Eli ei siis nestemäistä ainetta, vaan ihan kuivaa jauhetta. Näin vodka säilytti alkoholipitoisuutensa ja terävyytensä.Salmiakkijauhetta myytiin aikoinaan kyllä myös Yliopiston apteekissa.
Tosin tietoni on vanhaa ja nykyään saattaa kaupan ollakin ihan mikseriä.- ja halvemmalla
Parta-Arska kirjoitti:
Oletko ihan varma että kysyit oikeaa nimikettä? Aikanaan salmiakkidrinkit kehitettiin sekoittamalla salmiakkijauhetta vodkaan. Eli ei siis nestemäistä ainetta, vaan ihan kuivaa jauhetta. Näin vodka säilytti alkoholipitoisuutensa ja terävyytensä.Salmiakkijauhetta myytiin aikoinaan kyllä myös Yliopiston apteekissa.
Tosin tietoni on vanhaa ja nykyään saattaa kaupan ollakin ihan mikseriä.Eikös salmiakki-juomat ole liköörejä ja litrahinnaltaan halvempia kuin vastaavan vahvuuden kirkas viina.
Alkon hyllyissä on hyvät valikoimat erilaisia salmiakkasnapseja, en minä viitsisi niitä itse sekoitella. - Anonyymi
ja halvemmalla kirjoitti:
Eikös salmiakki-juomat ole liköörejä ja litrahinnaltaan halvempia kuin vastaavan vahvuuden kirkas viina.
Alkon hyllyissä on hyvät valikoimat erilaisia salmiakkasnapseja, en minä viitsisi niitä itse sekoitella.Lignell &Piiraisen Zalmiakki on kyllä jotain karseeta. Aina olen pyrkinyt salmiakkia suosiin mutta miksi näin hankala tuote kotimaiselta tekijältä. Kamalaa ja ei löydy salmiakin mukavaa jouhevaa makua.
- Anonyymi
"Saako apteekista salmiakkimikseriä"
Ei saa, saattaa olla mahdollista ostaa. Meidän käyttämässä isossa KCM:ssä on myynnissä lukuisia erilaisia nestemäisä ja jauheita, namiväylän alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233