How do you translate this product into finnish: canned condensed milk ? Is this sort of product sold here?
What is condensed milk
6
1397
Vastaukset
- sitä mitä Saksassa
myydään,kondensoitua kahvimaitoa peltipurkissa,mutta kait se ei ole maitoa nähnykkään,aika makeeta.Mutta kesto sellaista
- ....
Kondensoitu maito tarkoittaa nestemäistä tiivistettyä maitoa eli maitoa, josta melko suuri osa vedestä on haihdutettu pois. Se on eräänlainen maidon ja maitojauheen välimuoto. Kondensoitu maito voi olla sokeroitua tai sokeroimatonta. Sokeria käytetään säilyvyyden parantamiseksi. Kondensoitua maitoa myydään muualla maailmassa, erityisesti kehitysmaissa, usein säilyketölkkiin tai muuhun sellaiseen pakattuna.
- epätoevonen
Oliskohan pitänyt kirjoittaa edelliset englanniksi? Meinaan vaan kun kysymys englanniksi. ;) Kääntäkäää kun tiedätte.
- asker..
epätoevonen kirjoitti:
Oliskohan pitänyt kirjoittaa edelliset englanniksi? Meinaan vaan kun kysymys englanniksi. ;) Kääntäkäää kun tiedätte.
hehheh.. yes, that would be logical to reply in english, hence the question is in english, but no problem, I understood everything, kas kun mä suomeakin puhun jotenkuten. :D
- No milk to day..
Tiivistetty maito, joka tunnetaan myös nimellä makeutettu kondensoitu maito, on lehmänmaito, josta vesi on poistettu ja jonka sokeri on lisätty, mistä hyvin paksu, makea tuote, joka voi kestää vuosia ilman, jäähdytys, jos avaamaton. The two terms, condensed milk and sweetened condensed milk, have become synonymous; though there have been unsweetened condensed milk products, today these are uncommon. Nämä kaksi, kondensoitu maito-ja makeutettu kondensoitu maito, ovat synonyymejä, vaikka siellä on makeuttamaton, maitotuotteet, tänään ne ovat melko harvinaisia. Condensed milk is used in numerous dessert dishes in many countries. Tiivistetty maito on käytetty lukuisia jälkiruoka ruoat monissa maissa.
A related product is evaporated milk , which has undergone a more complex process and which is not sweetened. Tähän liittyvä tuote on haihtunut maitoa, joka on tehty monimutkaisempi prosessi ja joka ei ole makeutettu. - Chloe
Condensed milk= keskiviikkona vihreiden ministeriryhmä siunasi esityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289