Onko vaakamies

seuraavanlainen:

kiltti,ystävällinen ja osaa kauniilla sanoilla saada naisen sydämen sekaisin, mutta kaikki jääkin sitten pelkän puhumisen asteelle?

9

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Voipi hyvinkin olla. Fakta nimittäin on se (en nyt muista mistä sen luin) että homomiehissä ovat vaa´at aivan selkeästi yliedustettuina. Ja kukaan ei voi rakastaa vaakamiestä niin paljon kuin hän rakastaa itse itseään. Ei panomieheksi. Sinä olet todennäköisesti vaakamiehellesi vain kaunis koriste, tarkoituksena pönkittämässä vaakamiehen egoa. Mieti sitä.

      • osa

        homomiehistä on leijonia ja oinaita!!


      • mutta jossain vaiheessa

        mietin, että onkohan vaakamies, johon olin rakastunut, homo. Jotenkin niin kiltti mieheksi ja osasi niin hyvin puhua. No, ei hän homo ole, sillä hänellä on kolme lasta, mutta flirttaamisen lisäksi en ole saanut häneltä mitään. Taitaa vain rauhassa nautiskella siitä, kun tietää minun kuolaavan peräänsä.


      • Kokemusta on
        mutta jossain vaiheessa kirjoitti:

        mietin, että onkohan vaakamies, johon olin rakastunut, homo. Jotenkin niin kiltti mieheksi ja osasi niin hyvin puhua. No, ei hän homo ole, sillä hänellä on kolme lasta, mutta flirttaamisen lisäksi en ole saanut häneltä mitään. Taitaa vain rauhassa nautiskella siitä, kun tietää minun kuolaavan peräänsä.

        Useallakin homomiehellä voi olla lapsia, sehän on hyvä veto laittaa epäilyille jauhot suuhun: " hei kam´oon mullahan on lapsi/-ia". Kyllä aika moni homo SEN verran naistkin sietää ja /tai halu saada oma lapsi on niin suuri.
        Voi olla 100% homo, kaappihomo - toteuttaa halujaan vain yhdessä luottoseurassa tai ulkomailla tai psyykkinen homo - unelmoi siitä mutta ei kestäisi julkisia paineita ja sen vuoksi tyytyy joko heterosuhteeseen (nainen usein ulkoisesti aika poikamainen) tai selibaattiin.


      • varmaa :
        Kokemusta on kirjoitti:

        Useallakin homomiehellä voi olla lapsia, sehän on hyvä veto laittaa epäilyille jauhot suuhun: " hei kam´oon mullahan on lapsi/-ia". Kyllä aika moni homo SEN verran naistkin sietää ja /tai halu saada oma lapsi on niin suuri.
        Voi olla 100% homo, kaappihomo - toteuttaa halujaan vain yhdessä luottoseurassa tai ulkomailla tai psyykkinen homo - unelmoi siitä mutta ei kestäisi julkisia paineita ja sen vuoksi tyytyy joko heterosuhteeseen (nainen usein ulkoisesti aika poikamainen) tai selibaattiin.

        " Kyllä aika moni homo SEN verran naistkin sietää ja /tai halu saada oma lapsi on niin suuri. "

        MITÄMITÄ? Et taida ymmärtää homon ja bi-seksuaalin eroa?

        Homo ei saa erektiota naisen kanssa - se on fakta.

        Bi:lle taas kelpaa kaikki.

        Lapsia voi tehdä myös "muumimuki"-menetelmällä.


    • tasapainossa

      Vaakamiehet ovat hurmureita, heihin on helppo ihastua. Pidemmän päälle osoittautuvat kuitenkin hyvin itsekkäiksi ja heidän kanssaan eläminen vaatii naiselta suurta anteeksiantoa. Lapsellinen käytös tiukan paikan tullen heiltä onnistuu hyvin, sillä saavat usein kaiken anteeksi.
      == kertakäyttömieheksi sopivia ;))

      • vaakanainen

        ihana juuri sellaisenaan kuin on !!


      • ei gloonivaaka
        vaakanainen kirjoitti:

        ihana juuri sellaisenaan kuin on !!

        Tokko on kahta samanlaista vaakamiestä. Jokainen on oma ainutkertainen ihmeensä. Turha sulloa samaan pulloon, eivät mahdu sinne kuitenkaan. Hienoa, että jokainen ihminen on oma persoonansa (gloonaus ei onneksi vielä yleistä). Aika masentava ajatus, jos kaikki olisivat samasta muotista valettu -
        onneksi näin ei ole. Olkaamme siis onnellisia siitä mitä olemme, ja nauttikaamme elämästä niin kauan kuin vielä on "armon aikaa".


      • expuppy

        ...ovat vaakamiehen aseet anteelsiantoa varten:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe