Elämä on käsittämättömän ankeaa

Nimetön

Miten tämä on mahdollista?
siis niin sairasta elämää etten voi tajuta miten tällainen on voitu luoda tai tullut luoduksi?
olen sanaton..en tiedä mitä sanoa..
sairasta paskaa. Onneksi KKK kuolema kruunaa kaiken.
Tai ei sittenkään kun kuolee niin hautaarkkuki pitää muiden maksaa. HAHA järkyttävää ihmiselämä.
95% tuskaa (muut ihmiset) 5% iloa (nukkuminen)

8

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veija

Täytyy sanoa, että minun on mahdoton ymmärtää miten joku voi arvostaa elämää. Turhaan tänne synnytään.

• itekkii kusessa

Nyt ollaan lähellä päiviä, jolloin Kuu on lähes Maan varjossa.
      Nämä ovat vaarallisia päiviä monelle. Ne tulisi tietää, jos on mieleltään epävakaa.
      Kuun vaikutus on tuhansille suomalaisille hyvin suuri.
      Tänä aamunakin oli puolen tunnin sisällä 5 liikenneonnettomuutta, joista oli ilmoitettu
      Radio Suomelle.
      Ensi viikon lopulla alkaa helpottaa. Nyt ei saa pahentaa tilannettaan millään hölmöilyllä.

• yksvaann

mutta silti niitä valonpilkahduksia arvostaa paljon.

Kyllä elämä ihan hienoa on.
      Vaik kuinka pahalt tuntus niin kyl se nyt vaan on ihan hyvää.

Elämän tilannettakin voi parantaa.
      Se onkin eri juttu et millä tavalla ja onko se silleen et muut ei siit kärsi.
      Muutehan kaikki vain hakis nautintoja ja mitä siitäkin tulis.

• mut yks' Oivallus

Semmonen Oivallus mua monia vuosia sitten jotenkin auttoi tässä aloittajan ja toisen kirjoittaneessa asiassa, että tajusin jotenkin, etten ole tullut tänne silti sattumalta. Se helpotti sitä, että tässä täytyy olla jokin tarkoitus, minulla jokin vaikutusala täällä miljardien joukossa. Ei sikiö ala kasvaa ilman Luojaansa. Kun mä tajusin, että olen jotenkin Jumalan suunnittelema (joku voi sanoa Häntä vain Luojaksi), niin se helpotti suunnattomasti. Ihan kuin olisin saanut elämänlankani toisen pään johonkin kiinni, sillai lanka on niinku lujempi. Vaikka, vaikeuksia ja huonoa oloa onkin. Haluan vain sanoa, että tämä sisäinen väläys on ollut mulle ihan pýsyvä ja se auttaa, että tajuan mulla olevan alku ja loppu; tässä välillä mun tehtävä on yrittää. Epäonnistumiset sallitaan. En ole sattuma. Kun mietin miksi en, alan saada jopa vastauksia. Esim. joillekin ihmisille olen merkinnyt tai merkitsen jotakin, tarvitsee osata arvostaa pientäkin omaa merkitystään, eikö! Sillai saa jotenkin voimaa, eikä tunnu olevan täydellisen yksin kuin lastu laineilla. Aina mä myös siihen tulokseen tuun, että muita ihmisiä pitää joskus jollakin tasolla olla elämässä; siis kontaktia, keskustelua, näkemistä. Tämä yksinään olo on kyllä pahasta ja luonnotonta. Yhteiskuntakin ja kaupungistuminen tätä ruokkii kai jotenkin, tää kova nykyaika. Sille yritän tehdä jotakin joka viikko. Silloin kun onnistun tapaamaan jonkun ja käymän kaikenlaista ajatusten vaihtoa, tulee heti toivorikkaampi ja tarkoituksellisempi olo. Myös joskus yritän käyttää 'antaessaan saa' -viisautta avukseni. Toimii sekin. Tarttee vaan jaksaa rämpiä tää elämän jana loppuun asti, niin mä koen. On Joku joka kyllä näkee minut koko ajan, ja tietää mitä minulle kuuluu. Pyrin jaksamaan plus - huokaus.

• hannahanna

Ole onnellinen sitten edes siitä, että saat iloa nukkumisesta. Mä en pysty nauttimaan siitäkään, koska vuosikausiin en ole nähnyt mitään muuta kuin ahdistavia ja ankeita unia. Aamu alkaakin sitten jo heti rullaamaan päin helvettiä, kun on jo valmiiksi paha olo niiden unien takia. Ja valveillaoloaika muutenkin pelkkää paskaa.

• paskiainen1

tunnen itteni 100% epäonnistuneeks, tyhmäks, laiskaks, saamattomaks luuseriks.

• paskiainen1

ainoa paikka jossa voin olla rauhassa ja onnellinen maan alla ruumisarkussa..

• Masennuksen vanki

Tässä ketjussa nämä kirjoitukset jotenkin kolahtaa. Itselläkin pahassa masiksessa ajatukset on tosi mustia...mut aina niitten kans jotenki on pärjänny. Elää vaan eteenpäin vaikka välil on tosi vaikeeta. En uskalla tehä itsaria. Toivon kuolevani luonnollisesti jossain vaiheessa, jos en pääse tästä masiksesta ja elämänlaatu ei ala parantua...
        Ei sellaista elämää jaksa pitkään, joka ei tyydytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45