Istutin kaksi vuotta sitten sipulikukkia (krookuksia, tulppaneita jne.) Kukkivat hienosti. Seuraavana kesänä ei mitään. Tongin syksyllä ylös ja huomasin, että olivat tehneet sivusipuleita. Jaoin niitä ja ajattelin, että siinä syy miksi eivät kukkineet, koska tekivät sivusipuleita. No, tänäkään kesänä ei tullut yhtään kukkaa vaikka sipulit olinkin jakanut ja istuttanut uudestaan.
Nyt tongin taas kukkapenkkiä erinäisistä syistä ja sieltä löytyi iso kasa pieniä sipuleita. Pienempiä kuin valmiit ostettavat sipulit ovat. Eli niiden varmaan pitäisi jotenkin saada kasvaa, että ne tuottaisivat kukkia? Mutta miten saada sipuleihin kokoa? Vai ovatko ne nyt täysin hyödyttömiä nykeröitä? Otin ne pois penkistä, kun jostain muistelin,et sipuleille tekee hyvä kuivahtaa, pois penkistä. Vai tungenko takaisin sinne?
Sankollinen pikkusipuleita
amatöörimäistä touhua
2
406
Vastaukset
- puutarhuri harr.
Veikkaisin että ravinteet ei riitä kasveille.Tarvitsee voimakkaamman mullan
- niille pikkusipuleille enää...
Voinko laittaa ne parempaan multaan ja tuleeko niistä sitten "isona" jotain? Vai kippaanko suoraan suosiolla kompostiin? Multa ei kyllä ole mielestäni huonoa, sillä vuosittain laitettu uutta multaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984