Onkos kukaan muu nähnyt tuota loistavaa Matti Kassilan ohjaamaa jännityspätkää? Saatavuus tänä päivänä on todella heikkoa ja haluaisin kovasti nähdä uudestaan, sattuisiko keltään löytymään vaikka VHS-nauhana?
Tässä lisätietoa leffasta: http://www.imdb.com/title/tt0093290/
Jäähyväiset presidentille
28
2269
Vastaukset
- Kassila elokuva
Sain hommattua sen itselle vhs:ltä siirrettynä dvd:lle.
- salvador12
Jos mahdollista, voitko myydä tai lainata elokuvan, mun olis ihan pakko nähdä kyseinen. jos voit auttaa laita sun sähköpostiosoite esille.
- mies 30
hei
sinullako dvdllä toi jäähyväiset presidentille?
olisko mitenkään mahollista että laittaisit sen elokuvan tulemaan mun sähköpostiini, mahtuu kyllä, kun käytän gmailia...
viekö se paljon tilaa se elokuva?
jos vaan mahollista,niin vastaa mulle suoraan sähköpostiini
[email protected]
ps. jos onnistuu niin kiitoksia...
t.marko - Marja
Hei! Täällä ollaan myös etsitty kyseistä elokuvaa monta vuotta. Veljeni aikoinaan katsoi nauhotetun vhs:n puhki ja hälle haluisin nyt leffan lahjaksi hommata :) Eli jos jonkun kautta se olisi mahdollista, niin olisin niiiin kiitollinen! Postia voi laittaa osoitteeseen [email protected], jos joku voi auttaa asiassa :)
- Katti Massila
Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asialle voitaisiin tehdä.
- OSH
Minuakin kiinnostaisi jäähyväiset presidentille elokuva. Laitakko jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asialle voisi tehdä? Sähköposti on [email protected]
- HOK
Isellä on VHS:llä kyseinen leffa ja tarkoitus olisi saada siirrettyä SE DVD:lle
Yksi parhaimpia leffoja mitä on- Kerhonen
:OOO
Minuunkin saa ottaa yhteyttä sähköpostilla ([email protected])! Olen äärimmäisen kiinnostunut tästä sekä muista myöhemmistä herra Kassilan elokuvista!
Ystävällisin terveisin,
Janne - M0RGAN
Oon valmis ostamaan lainaamaan vuokraamaan, vaihtamaan, mitävaan. Olis pakko nähdä kyseinen, jos kiinostaa auttaa ilmota ([email protected])
- salvador12
Jos jollain on tämä elokuva esim vhs nauhalla, olen valmis ostamaan, tai vuokraamaan elokuvan hyvällä hinnalla.
- jovainjovain
Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan voidaanko asiaa auttaa jollain lailla.
- 1halukas lisää
Hei!
Olisin myös todella kiinnostunut kyseisestä elokuvasta. Yksi parhaista kotimaisista koskaan tehty. Jos joltain löytyy voisi laittaa sähköpostiin [email protected] On tullut etittyä netistä kaikkialta mutta kyseistä pätkää ei löydy mistään.- paraskotimainen ikin
Juu, hieno on leffa, mutta ei löydy mistään. Kohta luovutan ja unohdan koko klassikon.
- Katuhavaintoja
Teatterissa lokakuussa!
http://www.kava.fi/esitys/jaahyvaiset-presidentille/7782 - haba3000
Näin tämän elokuvan televisiosta joskus 90-luvun puolivälissä ja vaikka olin silloin vasta ala-asteella niin muistan tämän elokuvan kohtuu hyvin. Minustakin olisi mukavaa nähdä "Jäähyväiset Presidentille" pitkän ajan jälkeen uudestaan. Jos joltakin löytyy tämä elokuva niin pistäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
- Konkurssisotkuja
Muistelenpa lukeneeni jonkin Matti Kassilan haastattelun, jossa vaikean saatavuuden syyksi selvisi tuotantoyhtiön konkurssi. Pesää selvitettäessä elokuvan oikeuksien siirto on jäänyt epäselväksi, eikä nyt ole tiedossa kenelle tuottajan oikeudet kuuluvat. Ohjaaja Kassila ei ainakaan tiennyt.
Ei tässä tilanteessa kukaan uskalla julkaista DVD:tä, kun sen jälkeen saattaa ilmestyä joku "liikemies", joka on aikanaan ostanut oikeudet pilkkahinnalla ja odottelee vain pääsevänsä rahastamaan haasteella uhaten.
- <<<<
SAIS TULLA TAAS TELKKARISTA..... MUSTA TON SAIS LAITTAA DVDEELLE
- Kiinnostunut
Haluaisin myös saada elokuvan käsiini. Olen valmis maksamaan jonkin verran. Jos joltakin löytyy tämä elokuva niin pistäkää sähköpostia osoitteeseen: kari.korpi(at)seamk.fi
- Elokuva-arkistoija
Tulee TV:stä 23.1.2014. Näin kertoo Elokuvauutisten ennakkotieto.
- haba3000
Niin ja kanava on Yle Teema.
- Third man
haba3000 kirjoitti:
Niin ja kanava on Yle Teema.
Loistavaa, kiitos tiedosta! Pitää laittaa kalenteriin.
- mp5
Loistava pätkä!
- Juusooo
Lopultakin tämä tulee tv:stä!
- Totta vie!
Tätä on odotettu!
- gyrelliposrei
Edellisen kerran näin Tampereella elokuvateatteri Hällässä silloin kun se tuli teatterihin. televisionnit ovat menneet multa ohi.
- Laurin roolit?
Onko Hannu Lauri missään muussa elokuvassa kuin tässä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346