Jäähyväiset presidentille

fan

Onkos kukaan muu nähnyt tuota loistavaa Matti Kassilan ohjaamaa jännityspätkää? Saatavuus tänä päivänä on todella heikkoa ja haluaisin kovasti nähdä uudestaan, sattuisiko keltään löytymään vaikka VHS-nauhana?

Tässä lisätietoa leffasta: http://www.imdb.com/title/tt0093290/

28

2425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassila elokuva

Sain hommattua sen itselle vhs:ltä siirrettynä dvd:lle.

• salvador12

Jos mahdollista, voitko myydä tai lainata elokuvan, mun olis ihan pakko nähdä kyseinen. jos voit auttaa laita sun sähköpostiosoite esille.

• mies 30

hei

sinullako dvdllä toi jäähyväiset presidentille?
        olisko mitenkään mahollista että laittaisit sen elokuvan tulemaan mun sähköpostiini, mahtuu kyllä, kun käytän gmailia...
        viekö se paljon tilaa se elokuva?

jos vaan mahollista,niin vastaa mulle suoraan sähköpostiini
        [email protected]

ps. jos onnistuu niin kiitoksia...

t.marko

• Marja

Hei! Täällä ollaan myös etsitty kyseistä elokuvaa monta vuotta. Veljeni aikoinaan katsoi nauhotetun vhs:n puhki ja hälle haluisin nyt leffan lahjaksi hommata :) Eli jos jonkun kautta se olisi mahdollista, niin olisin niiiin kiitollinen! Postia voi laittaa osoitteeseen [email protected], jos joku voi auttaa asiassa :)

• Katti Massila

Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asialle voitaisiin tehdä.

• OSH

Minuakin kiinnostaisi jäähyväiset presidentille elokuva. Laitakko jotain yhteystietoja niin katsotaan mitä asialle voisi tehdä? Sähköposti on [email protected]

• HOK

Isellä on VHS:llä kyseinen leffa ja tarkoitus olisi saada siirrettyä SE DVD:lle
      Yksi parhaimpia leffoja mitä on

• Kerhonen

:OOO

Minuunkin saa ottaa yhteyttä sähköpostilla ([email protected])! Olen äärimmäisen kiinnostunut tästä sekä muista myöhemmistä herra Kassilan elokuvista!

Ystävällisin terveisin,

Janne

• M0RGAN

Oon valmis ostamaan lainaamaan vuokraamaan, vaihtamaan, mitävaan. Olis pakko nähdä kyseinen, jos kiinostaa auttaa ilmota ([email protected])

• salvador12

Jos jollain on tämä elokuva esim vhs nauhalla, olen valmis ostamaan, tai vuokraamaan elokuvan hyvällä hinnalla.

• jovainjovain

Laita jotain yhteystietoja niin katsotaan voidaanko asiaa auttaa jollain lailla.

• 1halukas lisää

Hei!
      Olisin myös todella kiinnostunut kyseisestä elokuvasta. Yksi parhaista kotimaisista koskaan tehty. Jos joltain löytyy voisi laittaa sähköpostiin [email protected] On tullut etittyä netistä kaikkialta mutta kyseistä pätkää ei löydy mistään.

• paraskotimainen ikin

Juu, hieno on leffa, mutta ei löydy mistään. Kohta luovutan ja unohdan koko klassikon.

• Katuhavaintoja
    • haba3000

Näin tämän elokuvan televisiosta joskus 90-luvun puolivälissä ja vaikka olin silloin vasta ala-asteella niin muistan tämän elokuvan kohtuu hyvin. Minustakin olisi mukavaa nähdä "Jäähyväiset Presidentille" pitkän ajan jälkeen uudestaan. Jos joltakin löytyy tämä elokuva niin pistäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

• Konkurssisotkuja

Muistelenpa lukeneeni jonkin Matti Kassilan haastattelun, jossa vaikean saatavuuden syyksi selvisi tuotantoyhtiön konkurssi. Pesää selvitettäessä elokuvan oikeuksien siirto on jäänyt epäselväksi, eikä nyt ole tiedossa kenelle tuottajan oikeudet kuuluvat. Ohjaaja Kassila ei ainakaan tiennyt.

Ei tässä tilanteessa kukaan uskalla julkaista DVD:tä, kun sen jälkeen saattaa ilmestyä joku "liikemies", joka on aikanaan ostanut oikeudet pilkkahinnalla ja odottelee vain pääsevänsä rahastamaan haasteella uhaten.

• <<<<

SAIS TULLA TAAS TELKKARISTA..... MUSTA TON SAIS LAITTAA DVDEELLE

• Kiinnostunut

Haluaisin myös saada elokuvan käsiini. Olen valmis maksamaan jonkin verran. Jos joltakin löytyy tämä elokuva niin pistäkää sähköpostia osoitteeseen: kari.korpi(at)seamk.fi

• Elokuva-arkistoija

Tulee TV:stä 23.1.2014. Näin kertoo Elokuvauutisten ennakkotieto.

• haba3000

Niin ja kanava on Yle Teema.

• Third man
        haba3000 kirjoitti:

Niin ja kanava on Yle Teema.

Loistavaa, kiitos tiedosta! Pitää laittaa kalenteriin.

• mp5

Loistava pätkä!

• Juusooo

Lopultakin tämä tulee tv:stä!

• Totta vie!

Tätä on odotettu!

• gyrelliposrei

Edellisen kerran näin Tampereella elokuvateatteri Hällässä silloin kun se tuli teatterihin. televisionnit ovat menneet multa ohi.

• Laurin roolit?

Onko Hannu Lauri missään muussa elokuvassa kuin tässä?

• Sulevi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3255
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2962
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      73
      2793
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2676
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2188
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1769
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1718
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1711
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1709
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1599
    Aihe