En tiedä että onko oikea paikka mutta silti.Olen kova Chucky fani ja elokuvat on ensimmäistä child's playta lukuunottamatta kaikki elokuvahyllyssäni. joten kysyn nyt kun en löydä mistään ensimmäistä elokuvaa että mistä sen voisi löytää..ja sitten oheistuotteista...osaisiko kukaan kertoa mistä löytäisi Chucky nukkeja mieluiten pääkaupunki seudulta jos olis joku oheistuotekauppa joka olisi erikoistunut elokuvien oheistuotteisiin..
Kiitos etukäteen
Tappajanukke Chucky
5
986
Vastaukset
- ezratinki
filmifriikistähän se löytyisi. varmaan myös muista nettikaupoista voisi löytyä. oheistuotteista en osaa sanoa.
Kukunorista löytyy nukke.
50 Euroa on kyllä kova hinta, eikö samalla rahalla saisi lastenkodista oikean häiriintyneen kersan.:D- Mr.White
Tuolta löytyy sopivaan hintaankin, pitää tosin odottaa ensin että saavat sitä varastoon.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=47024&lang=fi&subsite=movies&&ref=
- PIIKKI LIHASSA
Mä katoin yhde Chucky-leffan. Seed of Chucky tai joku sellanen. Ei ollu kyllä ihan mun makuun. Tuli mieleen kun se arpinaamanukke tappo sen perheen jonka tyttärelle se oli tullut synnttärilahjaksi, että jollain on kiero ja pervo mieli kun tollasia leffoja tekee. No, jokaiselle jotakin.
- -Janne.
Ykkönen löytyy omasta levyhyllystä, sain vaimoltani lahjaksi. Leffa tuntui aiemmin paremmalta kun sen ekaa kertaa 10-13 vuotiaana katsoin. Kakkonen puuttuu ja loputkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908