Snowballing

hanneleÄs

Voisitko teistä kukaan kuvitella kokeilevansa snowballing- ja sperm swap -termeillä tunnettua temppua, jossa nainen (tai mies) otettuaan suihin ns. palauttaa litkun lähettäjälle suutelemalla? :) Itseäni kiihottaa tuo ajatus suunnattomasti, mutta miesystävä ei moisesta innostu. Hän kuitenkin usein nuoltuaan minua tulee suutelemaan naama pillusta kiiltäen, enkä juurikaan vastustele, koska tiedän, että hän pitää siitä. Olisi ihan mukavaa, jos voitaisiin joskus tehdä toisinkin päin.. Voisitteko, miehet, suostua tällaiseen jos tyttöystävä nätisti pyytäisi? :) Entäs tytöt, onko teillä vastaavia fantasioita, vai olenko yksin tuhman mielikuvitukseni kanssa? Asiallisia vastauksia, kiitos.

9

3664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juukyllä

Ei se niin paha ole kuin kuvittelisi.

Ex-tyttöystäväni pyysi tuota ja tuntui mukavalta miellyttää tyttöäni..:)

• Mies-20v

Sorry vaan mutta ei tulisi omalla kohdallani kysymykseenkään.
      :-/

• ......

Omasta mielestäni miehessä täytyy olla edes vähän homon vikaa jos tykkää maistella spermaa...

• Yx Mies

Ajatuksena kiihottaa paljonkin, mutta en ehkä haluisi, että kyselisit mitään.. vaan yllättäen tulisit ja suutelisit työntäisit kielen suuhuni ja antaisit sperman valua minulle.
      Ihanaa on myös, jos olet ratsastanut ja siitä siirryt naamalle ja laitat puhdistamaan paikat..

*pitää olla rohkea ja ainakin kokeilla* ;)

• sadfasdfs

mies tykkäsi kyllä, itse en mielellään pussaa jos mies on lutkuttanut pillua.

• Naiseni kanssa

Ainakin oma tyttöystäväni haluaa ottaa suihin usein sen jälkeen, kun olen vähän aikaa pannut häntä ja kullini on tullut hänen omista mehuistaan aivan märäksi. Hän sanoo haluavansa maistaa kalustani myös oman kiimansa tällä tavoin eikä hänkään ole siitä huolimatta kiinnostunut muista naisista.

Miksi miehessäkään sitten pitäisi olla mitään homon piirteitä, vaikka hän nuolisi spermaa tyttöystävänsä pillusta tai suutelisi naista heti suihinoton jälkeen?

• kystäkyllä...

Menee vähän 50-50 nämä jutut. Joitain miehiä olen saanut suudella heti suuhoidon jälkeen ja jotkut taas eivät suostu sitten millään.

Itse tykkään kyllä maistaa omia mehujani. Kuulemma tulen siitä ihan villiksi...

• Miqaw

Juu onnistuisi...

Tai ehkä nainen ratsastaisi päällä kunnes laukeaisin hänen sisäänsä. Sitten nainen toteaisi, ettei vielä saanut orgasmia ja kipuaisi kasvojeni päälle ja nuolisin hänelle orgasmin sperman valuessa suuhuni..

• good 69

Meillä on vaimon kanssa kokeiltu molempia. Toimii ja tuntuu hyvältä. Erotiikka on monipuolista, ja tämä toimii ihan hyvin heterojen kesken ja terveysasiat ovat turvallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe