Snowballing

hanneleÄs

Voisitko teistä kukaan kuvitella kokeilevansa snowballing- ja sperm swap -termeillä tunnettua temppua, jossa nainen (tai mies) otettuaan suihin ns. palauttaa litkun lähettäjälle suutelemalla? :) Itseäni kiihottaa tuo ajatus suunnattomasti, mutta miesystävä ei moisesta innostu. Hän kuitenkin usein nuoltuaan minua tulee suutelemaan naama pillusta kiiltäen, enkä juurikaan vastustele, koska tiedän, että hän pitää siitä. Olisi ihan mukavaa, jos voitaisiin joskus tehdä toisinkin päin.. Voisitteko, miehet, suostua tällaiseen jos tyttöystävä nätisti pyytäisi? :) Entäs tytöt, onko teillä vastaavia fantasioita, vai olenko yksin tuhman mielikuvitukseni kanssa? Asiallisia vastauksia, kiitos.

9

3568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juukyllä

      Ei se niin paha ole kuin kuvittelisi.

      Ex-tyttöystäväni pyysi tuota ja tuntui mukavalta miellyttää tyttöäni..:)

    • Mies-20v

      Sorry vaan mutta ei tulisi omalla kohdallani kysymykseenkään.
      :-/

    • ......

      Omasta mielestäni miehessä täytyy olla edes vähän homon vikaa jos tykkää maistella spermaa...

    • Yx Mies

      Ajatuksena kiihottaa paljonkin, mutta en ehkä haluisi, että kyselisit mitään.. vaan yllättäen tulisit ja suutelisit työntäisit kielen suuhuni ja antaisit sperman valua minulle.
      Ihanaa on myös, jos olet ratsastanut ja siitä siirryt naamalle ja laitat puhdistamaan paikat..

      *pitää olla rohkea ja ainakin kokeilla* ;)

    • sadfasdfs

      mies tykkäsi kyllä, itse en mielellään pussaa jos mies on lutkuttanut pillua.

    • Naiseni kanssa

      Ainakin oma tyttöystäväni haluaa ottaa suihin usein sen jälkeen, kun olen vähän aikaa pannut häntä ja kullini on tullut hänen omista mehuistaan aivan märäksi. Hän sanoo haluavansa maistaa kalustani myös oman kiimansa tällä tavoin eikä hänkään ole siitä huolimatta kiinnostunut muista naisista.

      Miksi miehessäkään sitten pitäisi olla mitään homon piirteitä, vaikka hän nuolisi spermaa tyttöystävänsä pillusta tai suutelisi naista heti suihinoton jälkeen?

      • kystäkyllä...

        Menee vähän 50-50 nämä jutut. Joitain miehiä olen saanut suudella heti suuhoidon jälkeen ja jotkut taas eivät suostu sitten millään.

        Itse tykkään kyllä maistaa omia mehujani. Kuulemma tulen siitä ihan villiksi...


    • Miqaw

      Juu onnistuisi...

      Tai ehkä nainen ratsastaisi päällä kunnes laukeaisin hänen sisäänsä. Sitten nainen toteaisi, ettei vielä saanut orgasmia ja kipuaisi kasvojeni päälle ja nuolisin hänelle orgasmin sperman valuessa suuhuni..

    • good 69

      Meillä on vaimon kanssa kokeiltu molempia. Toimii ja tuntuu hyvältä. Erotiikka on monipuolista, ja tämä toimii ihan hyvin heterojen kesken ja terveysasiat ovat turvallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe