Mitä Jeesus puhui rakkaudesta?
Mitä Jeesus puhui parannuksesta ja mitä se tarkoittaa?
Syy kysymyksiin on poikalapsen avaus pitäisikö erota suhteestaan.
Poikalapsi ja muutkin kysymys
32
752
Vastaukset
- näin:
Rakkaus on kaikista suurin asia, jopa suurempi kuin usko tai toivo.
Synnistä tulee tehdä parannus, toisaalta olemme niin kiinni synnissä että tarvitsemme ehdottomasti myös armoa. Usko pelastaa, ei lain ulkokultainen noudattaminen.
Avioero on kielletty ellei puoliso ole pettänyt.
Avioliitto taas määräytyy siinä, että "on tullut yhdeksi lihaksi" jonkun kanssa, eli harratanut seksiä.
Homoseksuaalisuutta Jeesus ei tuominnut, mutta tuomisti sen miten kristityt kärkkäästi tuomitsevat toisiaan ja muita ihmisiä.- kirjoitusvirheet,
pitää yrittää parannusta silläkin saralla.
- Jumalan pieni köyhä
Jeesus opetti esim. että viettelevä silmä on revittävä irti ja viettelevä käsi on hakattava poikki (Matt 5:29-30)
Näitä helppoja ja yksiselitteisiä käskyjä ei kuitenkaan toteuteta edes helluntaiseurakunnissa, koska lihallinen korvasyyhy vaatii että ne on selitettävä vertauksiksi ja näin paatuu entistä syvemmin totuuden sanalle.- Eroe
Noilla Jeesus tarkoitti jyrkkää suhtautumista syntiin.
- ja jos
vaihtelua havitteleva ja helluntailaiseksi kääntyvä henkilö houkutellaan eroamaan perheestään, niin silloin hän väistämättä vielä altistuu uusille viettelyksille uudessa helluntailaisessa ystäväpiirissään.
:/ - Jumalan pieni köyhä
Eroe kirjoitti:
Noilla Jeesus tarkoitti jyrkkää suhtautumista syntiin.
Lue uudestaan kyseiset jakeet. Älä selitä lihalliseen korvasyyhyysi mitä Jeesus tarkoitti, vaan lue totuus niinkuin totuus on kirjoitettu ja tee niinkuin on kirjoitettu.
Se, toteutanko minä niitä vai en, ei liity tähän, eihän Jumalan käskyt siitä muutu vaikken minä niitä noudattaisi. - Eroen
Jumalan pieni köyhä kirjoitti:
Lue uudestaan kyseiset jakeet. Älä selitä lihalliseen korvasyyhyysi mitä Jeesus tarkoitti, vaan lue totuus niinkuin totuus on kirjoitettu ja tee niinkuin on kirjoitettu.
Se, toteutanko minä niitä vai en, ei liity tähän, eihän Jumalan käskyt siitä muutu vaikken minä niitä noudattaisi.pitäisi noin itseään kurittaa? Raamatussa kieltämättä käsketään noin tekemään, mutta ei kai Eroe täällä muiltakaan vaadi niin kovia asioita? Ymmärtääkseni ne perheiden rikkomista haluavat ym. ovat eri henkilöitä.
Itse käsitin viestisi niin, että olemme kaikki oltaisiin tuhoon tuomittuja jos ankarimman mukaan mentäisiin. - Jumalan pieni köyhä
Eroen kirjoitti:
pitäisi noin itseään kurittaa? Raamatussa kieltämättä käsketään noin tekemään, mutta ei kai Eroe täällä muiltakaan vaadi niin kovia asioita? Ymmärtääkseni ne perheiden rikkomista haluavat ym. ovat eri henkilöitä.
Itse käsitin viestisi niin, että olemme kaikki oltaisiin tuhoon tuomittuja jos ankarimman mukaan mentäisiin.Kirjoitan minkä kirjoitan, eiköhän eroe osaa itse vastata puolestaan, joten motiivini häntä kohtaan eivät tähän liity.
"Itse käsitin viestisi niin, että olemme kaikki oltaisiin tuhoon tuomittuja jos ankarimman mukaan mentäisiin. "
- Ehkä yritän sanoa että jos Jeesuksen uhrityö ei pelastukseemme riitä, sitten otetaan ne kaikki käskyt, ei vain niitä joita on helppo toteuttaa tai niitä mitkä koskevat jotakuta toista (esim. homoseksuaaleja), vaan joka ikinen - ne kaikista julmimmatkin ja niitä vaaditaan kirjaimellisesti.
Usko tai teot, ei mitään välimuotoja tai sekoituksia. ja oikean käden irti hakkaaminen tarkoittavat sitä, että koska olemme Kristuksessa toinen toistemme jäseniä, ja jos esim. seurakunnan silmänä toimiva saarnaaja olisikin hintti, ja houkuttelisi toisiakin siihen, sellainen silmä pitää kaivaa pois!
Roomalaiskirje:
6:13 "älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle."
12:5 "niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä";
1.Korinttolaiskirje:
6:15 "Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!"
12:27 "Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä."- Jumalan pieni köyhä
ekivaari kirjoitti:
ja oikean käden irti hakkaaminen tarkoittavat sitä, että koska olemme Kristuksessa toinen toistemme jäseniä, ja jos esim. seurakunnan silmänä toimiva saarnaaja olisikin hintti, ja houkuttelisi toisiakin siihen, sellainen silmä pitää kaivaa pois!
Roomalaiskirje:
6:13 "älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle."
12:5 "niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä";
1.Korinttolaiskirje:
6:15 "Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!"
12:27 "Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.""ja oikean käden irti hakkaaminen tarkoittavat sitä..."
- Eli sinä selität asian tarkoittamaan jotakin muuta kuin mitä se tarkoittaa. Selität että käsky hakata käsi irti ei tarkoita että käsi pitäisi hakata irti.
Niinpä minä selitän, että homoja koskevat Raamatunkohdat eivät tarkoita että Jumala vihaisi homoja. - on kaapissa--
ekivaari kirjoitti:
ja oikean käden irti hakkaaminen tarkoittavat sitä, että koska olemme Kristuksessa toinen toistemme jäseniä, ja jos esim. seurakunnan silmänä toimiva saarnaaja olisikin hintti, ja houkuttelisi toisiakin siihen, sellainen silmä pitää kaivaa pois!
Roomalaiskirje:
1.Korinttolaiskirje:
12:27 "Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä."ja saarnaa homoutta vastaan jotta voisivat toteuttaa homouttaan muilla, ei niin helposti hoksattavilla keinoilla. "Karismaattiset" saarnaajat ja muut "johtajat" helposti johdattelevat seurakuntaansa myös seksuaalisen piiloflirtin voimalla. Miksi he tyytyisivät yhteen kumppaniin, kun voivat saada koko seurakuntansa?
Seurakuntien rivihomot taas eivät uhkaa ketään, mutta heitä syrjitään. Tosi reilua. - raamatunkohdat?
Jumalan pieni köyhä kirjoitti:
"ja oikean käden irti hakkaaminen tarkoittavat sitä..."
- Eli sinä selität asian tarkoittamaan jotakin muuta kuin mitä se tarkoittaa. Selität että käsky hakata käsi irti ei tarkoita että käsi pitäisi hakata irti.
Niinpä minä selitän, että homoja koskevat Raamatunkohdat eivät tarkoita että Jumala vihaisi homoja.Ei siellä mainita homoja missään. Ylpeys ja riettaus, sekä heteroiden homokokeilut kielletään selväsanaisesti ja johdonmukaisesti, mutta luonnollista homoseksuaalisuutta ja homoseksuaalista parisuhdetta ei tuomita puolella sanallakaan.
Jos joku tulkitsee niitä raamatunkohtia niin, että homous olisi ylpeyden seuraus tai epäluonnollisuutta, niin se todellakin on sen henkilön/seurakunnan TULKINTA eikä Raamatun sana. - Eroe
on kaapissa-- kirjoitti:
ja saarnaa homoutta vastaan jotta voisivat toteuttaa homouttaan muilla, ei niin helposti hoksattavilla keinoilla. "Karismaattiset" saarnaajat ja muut "johtajat" helposti johdattelevat seurakuntaansa myös seksuaalisen piiloflirtin voimalla. Miksi he tyytyisivät yhteen kumppaniin, kun voivat saada koko seurakuntansa?
Seurakuntien rivihomot taas eivät uhkaa ketään, mutta heitä syrjitään. Tosi reilua.Olet kehittänyt oman miellemaailman.
Vai onko noin kenties jossain? Kerro niin osataan varoittaa. - en sano,
Eroe kirjoitti:
Olet kehittänyt oman miellemaailman.
Vai onko noin kenties jossain? Kerro niin osataan varoittaa.että Nokia Mission (joka ei toki edusta perushelluntailaisuutta, mutta tämä on vain esimerkki) johtaja olisi homo, mutta seksuaalisuus on kyllä vahva elementti sen tyyppisessä karismaattisuudessa. Olen nähnyt.
- Rakkaus on ikuinen
Meidän tulee rakastaa lähimmäistämme, sillä onhan Jumalakin rakastanut meitä, niin paljon, että antoi ainokaisen Poikansa meidän edestämme.
Uskoontultuamme meidän tulee tehdä parannus syntielämästä ja Jumala antaa voimaa vaeltaa taivastietä. Ihmiset, jotka ovat heteroseksuaalisessa avosuhteessa menevät avioliittoon tai muuttavat erilleen. Se pitäisi myös muistaa, että meistä ei tule täydellisiä täällä alhaalla, vaan armosta me olemme pelastetut. Siis emme tekojemme kautta, muutenhan pelastus ei olisi lahja.- anna erivapauksia
avoerolle. Ennemminkin avoero on vielä paatuneempaa, koska siihen on oikein varauduttu kun ei olla edes menty naimisiin eikä siis olla annettu puolisolle tämän maallisen lain mukaisia oikeuksia. Avioero on kielletty koska se on julma teko, ja avoero on vielä sitäkin julmempi.
- Eroe
anna erivapauksia kirjoitti:
avoerolle. Ennemminkin avoero on vielä paatuneempaa, koska siihen on oikein varauduttu kun ei olla edes menty naimisiin eikä siis olla annettu puolisolle tämän maallisen lain mukaisia oikeuksia. Avioero on kielletty koska se on julma teko, ja avoero on vielä sitäkin julmempi.
Miten niin muka avoero julmempaa? Nyt satuilet!
Avoliitto on haureutta.
Kun ihminen tulee avoliitossa tai kihloissa ollessaan uskoon,
hän menee vihille tai eroaa.
'Mutta mitä sanoo Raamattu?>>Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa.>>'
Gal.4:30, 1Moos.21:9-12.
Tuo on ennen lakia ja siis nykyistä olotilaa Kristuksessa. Room.10:4
Asia koskee lakia ja armoa,
mutta esimerkki eletystä elämästä.
Orjatar poikineen vain erämaahan.
Nykyään hempeämieliset paapojat ovat liberalisoineet evankeliumin! - tosiaan..
Eroe kirjoitti:
Avoliitto on haureutta.
'Mutta mitä sanoo Raamattu?>>Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa.>>'
Nykyään hempeämieliset paapojat ovat liberalisoineet evankeliumin!Kun ihminen tulee avoliitossa tai kihloissa ollessaan uskoon,
Luuleksä muka, että joku toimitus tai rituaali muuttaa ihmissuhdetta jotenkin tai tekee sen jumalalle paremmin kelpaavaksi? Hei, älä nyt viitti naurattaa. Hömppää... - Eroe
tosiaan.. kirjoitti:
Luuleksä muka, että joku toimitus tai rituaali muuttaa ihmissuhdetta jotenkin tai tekee sen jumalalle paremmin kelpaavaksi? Hei, älä nyt viitti naurattaa. Hömppää...Ei muuta.
- on haureutta
Eroe kirjoitti:
Avoliitto on haureutta.
Nykyään hempeämieliset paapojat ovat liberalisoineet evankeliumin!sillä tavalla, että siinä ei tunnusteta että on tultu yhdeksi lihaksi ja ollaan jo avioliitossa. Se on siis oman suhteen rienaamista. Ja yksi syy miksi haureus on syntiä, on juuri se että se on julmaa ja itsekästä toimintaa, missä lähimmäistä ei aidosti rakasteta kuin itseään. Ja kyllä, minustakin paras lääke siihen on avioliiton tunnustaminen ja siunaaminen, mutta ero ei ole enää hyväksyttävää.
- poikalapsi
Jeesus puhui paljonkin rakkaudesta. Missään hän ei neuvonut erottamaan parisuhteita, ajamaan toisia ahtaalle, ahdistelemaan ja syyttelemään - kuten sinä ja muut lahkosi homofoobikot teette. Hän käski RAKASTAA lähimmäistä, vai emmekös me homot olekaan lähimmäisiä?
Parannus TUSKIN tarkoittaa sitä, mitä se lahkosi homovainoajille tarkoittaa: valehtele, ettet olekaan homo, mene naimisiin naisen kanssa ja teeskentele. Tuommoiseen te kehotatte. Siksipä hellitte "eheytys"liikettä, joka on minusta valehtelun ja uusnatsististen aatteiden uskonnollissävyisen värityksen sekoitusta.
Et ole vastannut, kun kysyin: MIKÄ sinua kiusaa meidän rakastavassa parisuhteessamme? Miksi haluat sen särkeä? Miksi Jumala sinusta vihaa homoja? Miksi sinä vihaat homoja?
Minusta Jumala ei vihaa ketään. Tuomitsijoitakin hän säälii: helvettiinhän te saatatte itsenne, jos ette tapojanne korjaa. Ja TUOMITSEMISEN voi oikeasti lopettaa, homoutta ei voi. Kas kun homous ei ole valinta.Jeesuksen armoon ja Jumalan sanaan, jonka Pyhä Henki tekee eläväksi jokaiselle niin haluavalle. Tuomiovalta on yksin Jumalalla. Jumala laittoi kaiken vihansa Jeesuksen päälle Golgatalla, joten sitä ei enää ole.
- Eroe
Jumala ei koskaan syytä,
omatunto ja saatana syyttävät.
Mistä sinä poikalapsi olet saanut päähäsi että minä olen homofoobikko?
Homo ja lesbo ovat lähimmäisiä tasaviivalla.
Koska minä olen puhunut eheytysliikkeistä?
En tunne niitä tarkemmin, mutta ei ihan puppukaan voi olla.
Parannus Raamatussa sanoo kyllä, että synnistä on se tehtävä ja homouden harjoittaminen on syntiä. Kaikki synnit saa anteeksi kun kääntyy Jeesuksen puoleen, paitsi Pyhän Hengen pilkkaa.
Oletko sinä helluntailaisten ja muiden uskovien kivittäjä ja tuomari? Ainakin haukut kovasti, Miksi?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii on vanha sanonta. - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Jumala ei koskaan syytä,
omatunto ja saatana syyttävät.
Mistä sinä poikalapsi olet saanut päähäsi että minä olen homofoobikko?
Homo ja lesbo ovat lähimmäisiä tasaviivalla.
Koska minä olen puhunut eheytysliikkeistä?
En tunne niitä tarkemmin, mutta ei ihan puppukaan voi olla.
Parannus Raamatussa sanoo kyllä, että synnistä on se tehtävä ja homouden harjoittaminen on syntiä. Kaikki synnit saa anteeksi kun kääntyy Jeesuksen puoleen, paitsi Pyhän Hengen pilkkaa.
Oletko sinä helluntailaisten ja muiden uskovien kivittäjä ja tuomari? Ainakin haukut kovasti, Miksi?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii on vanha sanonta.Asenteesi homouteen on tyypillisen homofoobinen - syyttelet, vetoat sangen epäloogisesti Raamattuun jne. Olet siis foobikko.
MIKÄÄN Raamatussa ei puhu homoseksuaalisuudesta siinä mielessä, kuin sen nykytiedon valossa ymmärrämme. Sikäli Raamatuun vetoaminen on tahallista tolloutta. Kuitenkaan et itsekään noudata saman Raamatun kivitysohjeita ym. orjuussäädöksiä. Niin - vain fobiaasi sopivat osat kelpaavat sinulle.
Eheytysliikkeet OVAT silkkaa puppua. Mitään todisteita onnistuneesta homon muuttumisesta heteroksi ei ole - sen sijaan runsaasti todisteita yritysten epäonnistuneista seurauksista on. Kyllä se nyt vain ON huuhaata. Jos ei olisi, ihan varmasti asiaa puhuttisiin muuallakin kuin lahkoissa.
En ole tuomari. Sanon mielipiteeni mm. helluntailaisten sortotoimista suoraan. Minulla on siihen oikein. Niin törkeästi lahkonne seksuaalisiin vähemmistöihin suhtautuu. - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Asenteesi homouteen on tyypillisen homofoobinen - syyttelet, vetoat sangen epäloogisesti Raamattuun jne. Olet siis foobikko.
MIKÄÄN Raamatussa ei puhu homoseksuaalisuudesta siinä mielessä, kuin sen nykytiedon valossa ymmärrämme. Sikäli Raamatuun vetoaminen on tahallista tolloutta. Kuitenkaan et itsekään noudata saman Raamatun kivitysohjeita ym. orjuussäädöksiä. Niin - vain fobiaasi sopivat osat kelpaavat sinulle.
Eheytysliikkeet OVAT silkkaa puppua. Mitään todisteita onnistuneesta homon muuttumisesta heteroksi ei ole - sen sijaan runsaasti todisteita yritysten epäonnistuneista seurauksista on. Kyllä se nyt vain ON huuhaata. Jos ei olisi, ihan varmasti asiaa puhuttisiin muuallakin kuin lahkoissa.
En ole tuomari. Sanon mielipiteeni mm. helluntailaisten sortotoimista suoraan. Minulla on siihen oikein. Niin törkeästi lahkonne seksuaalisiin vähemmistöihin suhtautuu.Vetoat muuttuneeseen aikaa ja puhut Raamatusta,
eikö tuossa ole ristiriitaa?
Jumala ei voi olla ristiriitainen.
Yksinkertaisesti sinä et halua luopua elämäntavastasi!
Mitä se sinulle kuuluu jos joku haluaa eheytyä homoudesta? - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
Vetoat muuttuneeseen aikaa ja puhut Raamatusta,
eikö tuossa ole ristiriitaa?
Jumala ei voi olla ristiriitainen.
Yksinkertaisesti sinä et halua luopua elämäntavastasi!
Mitä se sinulle kuuluu jos joku haluaa eheytyä homoudesta?Toki ihminen saa haluta vaikka kuun taivaalta. Sen uskotteleminen mahdolliseksi onkin sitten jo eri juttu. Kukaan kun ei ole kuuta sanut eikä heteroksi muuttunut.
Mitä bvikaa on minun elämänTAVASSANI? Homous taas ei ole mikään elämäntapa vaan osa minua, minun seksuaalinen suuntautumiseni. Vaadit minua luopumaan synnynnäisestä osasta minua. Miksi?
Millä perusteella kommentoit elämäntapaani? Mitä sinä siitä tiedät? - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Toki ihminen saa haluta vaikka kuun taivaalta. Sen uskotteleminen mahdolliseksi onkin sitten jo eri juttu. Kukaan kun ei ole kuuta sanut eikä heteroksi muuttunut.
Mitä bvikaa on minun elämänTAVASSANI? Homous taas ei ole mikään elämäntapa vaan osa minua, minun seksuaalinen suuntautumiseni. Vaadit minua luopumaan synnynnäisestä osasta minua. Miksi?
Millä perusteella kommentoit elämäntapaani? Mitä sinä siitä tiedät?En tiedä muuta sinusta kuin olet opettaja ja elä miehen kanssa seksuaalisessa parisuhteessa. Asia ei kuulu minulle, sillä se on sinun yksityisasia.
Mitä olen puhunut, olen puhunut Raamatusta,
koska tällä palstalla siitä keskustellaan.
Jos Raamatun julistuksesta suutut, on sana sattunut kenties. - poikalapsi
Eroe kirjoitti:
En tiedä muuta sinusta kuin olet opettaja ja elä miehen kanssa seksuaalisessa parisuhteessa. Asia ei kuulu minulle, sillä se on sinun yksityisasia.
Mitä olen puhunut, olen puhunut Raamatusta,
koska tällä palstalla siitä keskustellaan.
Jos Raamatun julistuksesta suutut, on sana sattunut kenties.Tällä palstalla keskustellaan helluntailaisuudesta, sen asenteesta eri asioihin. Raamattu-keskustelulle on oma palstansa.
En suutu Raamatusta. Suutun suvaitsemattomuudesta, minun asioideni puoskaroinnista, valehtelusta ja valheellisen eheytyssonnan levittelystä - perusteettomasta ihmisten kiusaamisesta.
Älä siis puhu elämäntavastani, kun et siitä tiedä. Muuten: missä ja milloin olen ilmoittanut oman parisuhteeni olevan seksuaalinen? Kerropas. - JanJan.
poikalapsi kirjoitti:
Asenteesi homouteen on tyypillisen homofoobinen - syyttelet, vetoat sangen epäloogisesti Raamattuun jne. Olet siis foobikko.
En ole tuomari. Sanon mielipiteeni mm. helluntailaisten sortotoimista suoraan. Minulla on siihen oikein. Niin törkeästi lahkonne seksuaalisiin vähemmistöihin suhtautuu."Mitään todisteita onnistuneesta homon muuttumisesta heteroksi ei ole"
Oliko jo tuhannes kerta kun tuota jankutat? Meinaatko vielä kauankin jatkaa? Mikä on ollut jaarittelujesi tulos viimeiseltä 5 vuodelta? Montako "homofoobikkoa" olet saanut "järkiinsä"? - Eroe
poikalapsi kirjoitti:
Tällä palstalla keskustellaan helluntailaisuudesta, sen asenteesta eri asioihin. Raamattu-keskustelulle on oma palstansa.
En suutu Raamatusta. Suutun suvaitsemattomuudesta, minun asioideni puoskaroinnista, valehtelusta ja valheellisen eheytyssonnan levittelystä - perusteettomasta ihmisten kiusaamisesta.
Älä siis puhu elämäntavastani, kun et siitä tiedä. Muuten: missä ja milloin olen ilmoittanut oman parisuhteeni olevan seksuaalinen? Kerropas.Silloin olet puhunut kiertoilmaisua käyttäen seksisuhteesta miehen kanssa,
kun olet vaahdonnut;
täytyisikö sitten elää selibaatissa loppuelämä.
"Mitä Jeesus puhui rakkaudesta?"
Matt. 10:35-37 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;- Eroe
Ei puhuui vaan puhui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738