Kalat ei myönnä

oikeaa rakkautta?

Oikeaa rakkauttako tämä on?

Tunnettu on miltei 10v. välillä enemmän tekemisissä, välillä vähemmän. Monen monta kertaa on yhteen otettu(typeristä asioista), huudettu, haukuttu, käsketty painua helvettiin ym. molemmin puolin. Mutta silti kumpikaan ei ilmeisesti tarkoita noita sanoja tosissaan, koska edelleen olemme "kavereita". Tai mitä lie, kun ei tästä ota selvää! Mut pointti on se, että vaikka kuinka loukkaamme toisiamme, aina annamme hiljaisesti anteeksi toisillemme. (Emme keskustele loukkauksista ym. ikinä jälkeenpäin.)

Molemmat seurustelemme tahoillamme. Olen jättänyt hänet ns. rauhaan. En pidä yhteyttä. Silti tämä mies yllättää ehkä kerran kaks kuukaudessa viestillään, kyselee mitä kuuluu, olenko baarissa, ois kiva nähdä ym.

Hän vakuuttaa nykyisen olevan se oikea, unelmien nainen. Kehuu ja jumaloi häntä minulle, kuinka ikävä kalalla on naista kun nainen on kavereiden kans eri baaris. Yrittää tehdä mustikseks?

Voin vain todeta, että en ymmärrä tätä logiikkaa.

12

3213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että hän

      on sinuun rakastunut?

      Ei, ei, ei eieiei! Sillon hän ei sinua loukkaisi nimittelyillä tai riidoilla. Jospa hän oikeasti kehuu naistaan vain ärsyttääkseen sinua?

      Tiesitkö, että vaikka kalat on pohjimmiltaan hyväsydäminen ja kiltti, hän osaa olla hyvin petollinenkin. Voi vaikuttaa siltä, että "teillä on vielä toivoa", mutta kokemuksesta voin sanoa kalat vain teeskentelee kaveria. Sekin päivä koittaa, kun kalat pistää välit poikki ja se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

      Tv. Kaiken kalan petollisuuden kokenut (kaverina)

      • naiskalaN

        Toi kuulostaa aika tavalliselle kalalle, tosin olen nainen ja hän mies. Mutta kuitenkin se vaikuttaa sille, että hän on ok nykyisen kanssa, mutta haluaa pitää sinut ns. "varalla" jos vaikka hänellä menisi poikki nykyisen kanssa niin ei sitten jäisi kokonaan yksin. Me kalat ollaan aika tiiviitä yhdessäolijoita ja välillä tuntuu että mikään ei riitä...
        Tai sitten toinen on se, että te olette todella hyviä ystäviä ja kannattaa pitää siitä sitten kiinni.
        Se että ed. kirjoitti että hän vain ärsyttää jne ja ei ole oikea ystävä, en usko. Miksi ihmeessä kukaan vaivautuisi pitämään yhteyttä ja kyselemään kuulumisia vain ja ainoastaan sen takia että esittäisi ja haluaisi ärsyttää...??


      • kalan "kaveri"
        naiskalaN kirjoitti:

        Toi kuulostaa aika tavalliselle kalalle, tosin olen nainen ja hän mies. Mutta kuitenkin se vaikuttaa sille, että hän on ok nykyisen kanssa, mutta haluaa pitää sinut ns. "varalla" jos vaikka hänellä menisi poikki nykyisen kanssa niin ei sitten jäisi kokonaan yksin. Me kalat ollaan aika tiiviitä yhdessäolijoita ja välillä tuntuu että mikään ei riitä...
        Tai sitten toinen on se, että te olette todella hyviä ystäviä ja kannattaa pitää siitä sitten kiinni.
        Se että ed. kirjoitti että hän vain ärsyttää jne ja ei ole oikea ystävä, en usko. Miksi ihmeessä kukaan vaivautuisi pitämään yhteyttä ja kyselemään kuulumisia vain ja ainoastaan sen takia että esittäisi ja haluaisi ärsyttää...??

        mietin, että miksi se piti yhteyttä, vastaili mun viesteihin kiltisti ja oli kuin hyväkin ystävä. Tiesi että mä halusin olla sen kanssa hyvissä väleissä, mutta nyt tiedän että mä vaan ärsytin sitä ja kalat odotti oikeaa hetkeä kunnes sano että nyt riitti eikä haluu olla mun kans missään tekemisissä, eikä ole koskaan oikeasti halunnutkaan.
        alotusviestissä tulee mun mielestä ilmi, että kalatmies on samalla asialla kuin mitä oli mun kanssa aikonaan.


      • vaan
        naiskalaN kirjoitti:

        Toi kuulostaa aika tavalliselle kalalle, tosin olen nainen ja hän mies. Mutta kuitenkin se vaikuttaa sille, että hän on ok nykyisen kanssa, mutta haluaa pitää sinut ns. "varalla" jos vaikka hänellä menisi poikki nykyisen kanssa niin ei sitten jäisi kokonaan yksin. Me kalat ollaan aika tiiviitä yhdessäolijoita ja välillä tuntuu että mikään ei riitä...
        Tai sitten toinen on se, että te olette todella hyviä ystäviä ja kannattaa pitää siitä sitten kiinni.
        Se että ed. kirjoitti että hän vain ärsyttää jne ja ei ole oikea ystävä, en usko. Miksi ihmeessä kukaan vaivautuisi pitämään yhteyttä ja kyselemään kuulumisia vain ja ainoastaan sen takia että esittäisi ja haluaisi ärsyttää...??

        omasta puolestasi.


      • kalan "kaveri"
        vaan kirjoitti:

        omasta puolestasi.

        niin tekin, kenenkäs muun puolesta pitäis puhua,sunko??
        Vai pitikö tänne kirjoittaa vaan positiivisia juttuja kalamiehistä että "kyllä se haluaa olla sun kanssa forevÖHH"


      • taitaa olla tämäkin
        kalan "kaveri" kirjoitti:

        niin tekin, kenenkäs muun puolesta pitäis puhua,sunko??
        Vai pitikö tänne kirjoittaa vaan positiivisia juttuja kalamiehistä että "kyllä se haluaa olla sun kanssa forevÖHH"

        foorumi pelkkä teinien kinastelupalsta, vaikuttaa vähän siltä. Käykö täällä aikuisia ollenkaan?


      • syvällä rintaäänellä

        kala on PETOLLINEN, hyväntahtoisuutta en menisi allekirjoittamaan ollenkaan. kateellinenkin, johtuen varmaan huonosta itsetunnosta, ja sitä myöten valmis puukottamaan hyvääkin ystävää selkään, sekaantumaan toisten asioihin. lisäksi kalat on myös ahne, toisten omaisuus ja raha kelpaavat paremmin kuin hyvin, että itse saisi viettää laiskaa elämää. valkoinen valhekkin lipsahtaa helposti, joskun mustempikin. ei luottamista, vaihtaa naamaria aina seuran mukaan. ihailee ulospäinsuuntautua, rohkeita, röyhkeitäkin ihmisiä, ja koettaa heidän vanavedessään muuttua itsekkin sellaiseksi, mutta lepsu luonne ei siihen kuitenkaan kykene. esittää liian usein marttyyria, vaikka itse sotkee asiansa. sorry vaan, ei hyviä kokemuksia kaloista.


      • päämäärä elämässä,
        syvällä rintaäänellä kirjoitti:

        kala on PETOLLINEN, hyväntahtoisuutta en menisi allekirjoittamaan ollenkaan. kateellinenkin, johtuen varmaan huonosta itsetunnosta, ja sitä myöten valmis puukottamaan hyvääkin ystävää selkään, sekaantumaan toisten asioihin. lisäksi kalat on myös ahne, toisten omaisuus ja raha kelpaavat paremmin kuin hyvin, että itse saisi viettää laiskaa elämää. valkoinen valhekkin lipsahtaa helposti, joskun mustempikin. ei luottamista, vaihtaa naamaria aina seuran mukaan. ihailee ulospäinsuuntautua, rohkeita, röyhkeitäkin ihmisiä, ja koettaa heidän vanavedessään muuttua itsekkin sellaiseksi, mutta lepsu luonne ei siihen kuitenkaan kykene. esittää liian usein marttyyria, vaikka itse sotkee asiansa. sorry vaan, ei hyviä kokemuksia kaloista.

        minkä haluaa saavuttaa. Se ei silti tarkoita sitä, että olemme selkäänpuukottajia, päinvastoin. Tosin tiputetaan heti sellaiset perseennuolijat kyydistä ettei tarvitse enää pettyä sen ihmisen takia.

        Itse olen kokenut, että jousimies käyttää kaikkia hyväksi, jotta saa haluamansa. Eli näin.


      • tunnet?
        kalan "kaveri" kirjoitti:

        niin tekin, kenenkäs muun puolesta pitäis puhua,sunko??
        Vai pitikö tänne kirjoittaa vaan positiivisia juttuja kalamiehistä että "kyllä se haluaa olla sun kanssa forevÖHH"

        Kysynpä vaan.


      • kalat
        syvällä rintaäänellä kirjoitti:

        kala on PETOLLINEN, hyväntahtoisuutta en menisi allekirjoittamaan ollenkaan. kateellinenkin, johtuen varmaan huonosta itsetunnosta, ja sitä myöten valmis puukottamaan hyvääkin ystävää selkään, sekaantumaan toisten asioihin. lisäksi kalat on myös ahne, toisten omaisuus ja raha kelpaavat paremmin kuin hyvin, että itse saisi viettää laiskaa elämää. valkoinen valhekkin lipsahtaa helposti, joskun mustempikin. ei luottamista, vaihtaa naamaria aina seuran mukaan. ihailee ulospäinsuuntautua, rohkeita, röyhkeitäkin ihmisiä, ja koettaa heidän vanavedessään muuttua itsekkin sellaiseksi, mutta lepsu luonne ei siihen kuitenkaan kykene. esittää liian usein marttyyria, vaikka itse sotkee asiansa. sorry vaan, ei hyviä kokemuksia kaloista.

        Eivät kaikki kalat pahoja ja selkäänpuukottajia ole. Itse en pysty sanomaan kenestäkään pahaa, mutta AIHEESTA huomautan kyllä suoraan päin naamaa. Jos ei rehellistä, aiheellista ja suoraa kritiikkiä itsestä kestä, on ITSELLÄ ongelmia itsetunnon ja oman hyväksyntänsä kanssa. Yleensähän kaloja pidetään kunnianhimottomina, joten tällöinhän kalojen ei pitäisi tavoitella kultaa eikä kunniaa. Poikkeuksia toki on, mutta EI SAA YLEISTÄÄ!


      • sateenkaarikala
        syvällä rintaäänellä kirjoitti:

        kala on PETOLLINEN, hyväntahtoisuutta en menisi allekirjoittamaan ollenkaan. kateellinenkin, johtuen varmaan huonosta itsetunnosta, ja sitä myöten valmis puukottamaan hyvääkin ystävää selkään, sekaantumaan toisten asioihin. lisäksi kalat on myös ahne, toisten omaisuus ja raha kelpaavat paremmin kuin hyvin, että itse saisi viettää laiskaa elämää. valkoinen valhekkin lipsahtaa helposti, joskun mustempikin. ei luottamista, vaihtaa naamaria aina seuran mukaan. ihailee ulospäinsuuntautua, rohkeita, röyhkeitäkin ihmisiä, ja koettaa heidän vanavedessään muuttua itsekkin sellaiseksi, mutta lepsu luonne ei siihen kuitenkaan kykene. esittää liian usein marttyyria, vaikka itse sotkee asiansa. sorry vaan, ei hyviä kokemuksia kaloista.

        Että HUH,HUH.Totta on että kala-merkkisen tulee valita seuransa tarkoin. Parempi seurustella itseänsä fiksumpien kanssa. Tyhmyys nimittäin tarttuu.Kala on myös sopeutuva.Ahneeksi en sanoisi.Liian kiltti ja ymmärtäväinen tiettyyn pisteeseen asti, mutta sen jälkeen vastuu siirtyy ärsyttäjälle.Kala ei ole tyhmä,sitä saa mitä tilaa.


    • fisumisu

      kalat on lempeitä, hempeitä ja luotettavia... tiettyyn pisteeseen saakka. Oma etu on kuitenkin se tärkein, ja selvitäkseen kuin koira veräjästä, sitä on valmis pettämään pahastikin. Omatunto ei kolkuta välttämättä ollenkaan. Vain tärkeimmille ihmisille voi olla täysin lojaali. Oon ite kalat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe