the X-files: I Want To Believe

duuh

Nyt häpeän.
Vielä vuosi sitten (?) olin melkoosen skeptinen tätä uutta leffaa kohtaan, eivätkä heikko mainostaminen tai tylsähköt trailerit ainakaan parantaneet asiaa. Mutta nyt kun kävin sitten katsomassa elokuvan ensi-illassa, yllätyin enemmän kuin positiivisesti! :D
Ei mehiläisiä, ei sitä black oilia, ei CSM:iä ja outoja uudelleensyntymisiä, ei suhteen muodostumista Scullyn ja Mulderin välille (luojalle kiitos, se osuus oli tapahtunut jo "aikaisemmin") eikä maailmanloppua, vaan viihdyttävää ja ei-niin-huuhaata oleva kokonaisuus :D

Jollakin muulla samoja tuntemuksia?

[*H*, jos vielä seikkailet kulisseissa: Skinnerin nenä aiheutti jälleen kerran, varsin pettämättömästi hillitöntä riemua! :D]

7

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen_kvaakku

Kun odotukset olivat minullakin todella matalalla niin yllätyin positiivisesti! Olihan elokuva todella erilainen verrattuna itse sarjaan, mutta ei onneksi mitään perushollywoodia. Ykkösleffahan oli aivan pohjanoteeraus, tämän voisi mennä katsomaan uudestaankin... Nyt kun jälkeenpäin mietin niin itse juoni oli kyllä todella ontuva (Mulderin tuomio unohdetaan vain jonkun itseään meediona pitävän takia..?) ja lopussa koko juttu nunnineen vain jotenkin lässähti. Mutta kiitollinen täytyy kuitenkin olla että tällainen elokuva saatiin ja täytyy kyllä myöntää että aloin toivoa jo kolmatta elokuvaa, jos siinä sitten palaittaisiin taas "asian ytimeen"...

• toinen_kvaakku

Istuvan presidentin rinnastaminen Hooveriin oli kyllä elokuvan helmi!

Ehkä tuo oli joku todella inside-juttu, mutta pakko kysyä että mitä Skinnerin nenästä..?

• phile

Minä yllätyin myös positiivisesti leffasta, odotin hieman erilaista juonta, mutta tää oli kyllä hyvä. Kattoko joku leffan lopputekstit? Niiden jälkeen ilmeisesti tuli vielä joku kohtaus, joka jäi itseltä näkemättä :(. Olis kiva jos joku tietäis siihen linkin.

• toinen_kvaakku

jos kiinnostaa, niin Mulder ja Scully soutelivat kohti paratiisisaarta ja vilkuttivat katsojille, jotka ainakin eilisessä näytöksessä vilkuttivat takaisin. :)

• toinen_kvaakku

• muuttohaukka

Samaa mieltä. Pelotti kauheesti, että se on surkea, mutta loppujen lopuksi se oli ihan kelpo raina. Tosin joku juttu siinä oli, minkä takia se ei kumminka tuntunut ihan samalta kuin se sarja, en tiedä. Tähän voi vaikuttaa sekin, että näin leffan ekan kerran saksaksi dubattuna, ja oli todella vaikea sisäistää, että Mulder ja Scully puhuu saksaa! Ja vielä ihan vääränlaisilla (=kamalilla) äänillä... Mutta alkuperänen oli sitten parempi.

• *H*

Kyllähän leffa oli ihan jees... Tosin itse en tykännyt että se juurikin oli niin kaukana X-Filesin normi jutuista eli yliluonnollisesta, mutta missään nimessä elokuva ei ollut huono! Jopa räppäri X-Zibit oli ihan COOL ;D
      Mää taas olisin tykänny jos Mulderin ja Scullyn juttu olis ollu jäissä ja nyt ne olis nähny ekan kerran moniin vuosiin, mutta noh... Ja siis TAAS kerran Scully ärrsytti niin perikuleesti!!! :D

[Hahhah! Joo, todellakin, Skinneri sivuprofiilista on aika pahis. Mut mitä se elokuva olis ollu ilman sitä NENÄÄ? Ei ainakaan niin hauska!]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe