Onko ketää jonka lapsi olisi saanut calmette rokotteesta kyseisen sairauden??
olisi nimittäin helpottavaa jos olisi muita jonka kanssa saisin vaihtaa mielipiteitä ja ajatuksia asiasta. Oma poikani täyttää syksyllä 4v ja on 1v saakka syönyt lääkkeitä yms mitä sairaus pitää sisällään.
luu ja niveltuberkuloosi
2
803
Vastaukset
- siellä on kertomuksia
aiheesta.Jo vuonna 20005 KTL:n Terhi Kilpi sanoi ettei BCG suojaa venäjän vakavia tautimuotoja vastaan,SILTI JATKETTIIN LASTEN MYRKYTTÄMISTÄ,vaikka vakavia haittoja tuli paljon.KTL pitäisi laittaa edesvastuuseen!
- äititre33
Moikka. En tie lapsista, mutta yleisesti se on mahdollista jopa aikuisilla. Itsellä on tällä hetkellä vastava diagnoosi varmistumassa.
Olen itse venäläinen, mutta sain sen mun siskon mieheltä (hän oli suomalaisnen) Siihen aika mulla oli useasti virtsarakon tulehdus ja se tuberkuloosi tarttui siihen, ja 50% kun se loppu se päätty selkärankan.
Nyt sitten kun olen selvinnyt yhdestä selkäleikkauksesta ja jatkuvista kivuista, minulle ilmoitettiin että ei voi tehdä enää mitään. Joten alkoi askaruutta, mikä sai 29v terven naisen selän kaadettua. Ja kaikki viittä just tohon selkärankan tuberkuloosin. Tiedän vain että sädehoito siihen 1-3 vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1232682- 2041434
- 1401388
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101321- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,521117Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141064Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964