Onko ketää jonka lapsi olisi saanut calmette rokotteesta kyseisen sairauden??
olisi nimittäin helpottavaa jos olisi muita jonka kanssa saisin vaihtaa mielipiteitä ja ajatuksia asiasta. Oma poikani täyttää syksyllä 4v ja on 1v saakka syönyt lääkkeitä yms mitä sairaus pitää sisällään.
luu ja niveltuberkuloosi
2
825
Vastaukset
- siellä on kertomuksia
aiheesta.Jo vuonna 20005 KTL:n Terhi Kilpi sanoi ettei BCG suojaa venäjän vakavia tautimuotoja vastaan,SILTI JATKETTIIN LASTEN MYRKYTTÄMISTÄ,vaikka vakavia haittoja tuli paljon.KTL pitäisi laittaa edesvastuuseen!
- äititre33
Moikka. En tie lapsista, mutta yleisesti se on mahdollista jopa aikuisilla. Itsellä on tällä hetkellä vastava diagnoosi varmistumassa.
Olen itse venäläinen, mutta sain sen mun siskon mieheltä (hän oli suomalaisnen) Siihen aika mulla oli useasti virtsarakon tulehdus ja se tuberkuloosi tarttui siihen, ja 50% kun se loppu se päätty selkärankan.
Nyt sitten kun olen selvinnyt yhdestä selkäleikkauksesta ja jatkuvista kivuista, minulle ilmoitettiin että ei voi tehdä enää mitään. Joten alkoi askaruutta, mikä sai 29v terven naisen selän kaadettua. Ja kaikki viittä just tohon selkärankan tuberkuloosin. Tiedän vain että sädehoito siihen 1-3 vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52897Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739