Kotisivukone???

Kettis

Kotisivut olisi tarkoitus tehdä ja katselin Kotisivukoneen palveluja. Myös webhotelleja olen katsellut tältä palstalta löytämilläni vinkeillä. Nyt oon jo ihan sekasin ja kaipaisin vinkkejä. Eli tarkoitus olisi tehdä sivut joille mahtuu kuvia paljonkin. Mainoksia en sivuilleni haluaisi. Suomenkielisen palvelun tahtoisin ja toki edullisen. :) Mitä palvelua suosittelisitte?

39

12316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietty kehuu

itse käyttämäänsä, niin minäkin.
      Tuolla
      http://www.louhi.fi/
      pidän lukuisia sivustoja.
      Jo monta vuotta.
      Tila ei ole loppunut eikä muutenkaan mitään ongelmia.
      Mitään kotisivukoneen kaltaisia "automatiikkoja"
      ei ole, enkä kaipaakaan, ohjelmoin itse ihan
      (x)html:llä muilla sivujen vaatimilla kielillä.

• hjkp

http://suncomet.com/
      * riittävä levytila
      * MySQL tietokantoja rajaton määrä
      * php tuki
      * edullinen (-25% alennus 3 v sopimuksesta)
      * saa lisättyä myös kotisivukoneen tarvittaessa (20€/v)
      * hallintapaneeli suomeksi
      * paljon valmiita sovellutuksia
      * erittäin nopea toimitus (oma kokemus oli että sivut avautui 5min tilauksesta)

• Webhotelli

www.hostingpalvelu.fi

Tuolla webhotelliin kuuluu kotisivukone jokaiseen pakettiin ja muutenki on ominaisuudet ja palvelu kunnossa.

• RVsitebuilder

https://julkaisekotisivu.com

Tuollainenkin löytyy, rv sitebuilder alustana.

2gb levytila
        5kpl sähköpostilaatikoita
        Ilmainen SSL Sertifikaatti
        Valmiiy teema arkistot
        Mahdollisuus lisätä oma teema
        Voit lisätä omaa koodiasi
        2,5€/ kuukaudessa

• Kierrätodellakaukaa

• Rvsitebuilder

• AXNData

RV Sitebuilder lisätty jokaiseen webhotelliimme ja muutimme julkaisekotisivu.com webhotellin Wordpress DIVI builderilla toimivaksi. Mikäli tilaat vielä tämän vuoden puolella saat koodilla SIIRTO50 ensimmäisestä laskusta 50% pois (1, 2 tai 3 vuoden laskutuksesta)

• laatuuun pettynyt

Miettisin usiamman kerran, ennen kuin maksaisin kotisivukoneelle sivuista. Ensinnäkin, asiakaspalvelu on todella alhaisella tasolla, ainut kommunikointi mahdollisuus on sähköposti, ja aina jos kysytään jotain palvelun kehittämisen suhteen niin sanotaan että "meillä loppuu pelimerkit asian suhteen". Saa kuvan, että rahat pois ja asiakas saa tulla toimeen omillaan. Toiseksi, hakukonenäkyvyyttä luvattiin heti alkuun ja sitähän saimme odotella vain 5 viikkoa että hakukoneet tunnistivat sivumme. Ja aina kun tästä kysyttiin, niin vastaus sama: "pitäisi näkyä".

• Nojoopapojo

Eiköhän se sivujen ilmestymisen nopeus ole enemmän googlesta kuin kotisivukoneesta kiinni.

Toisaalta, itse hankkisin nettisivut räätälöityinä juuri itselleni. Nämä "osta tosihelppo(tm) itsevoittehdänettisivutihanparascms" -systeemit ovat aika kakkoja.

• Ei pettynyt

Itse olen saanut Kotisivukoneelta erittäin asiantuntevaa ja nopeaa palvelua aina kun olen neuvoja tarvinnut. Sivut ovat olleet toimivat ja helppokäyttöiset ja minusta etenkin palvelun tason huomioon ottaen sangen kohtuuhintaiset. Perussivut (tosi monipuoliset) kerralla maksettuna 60€ koko vuosi.

Selainten uudet päivitykset ( Firefox ja Explorer) ovat tuottaneet välillä päänvaivaa. Niiden muuttuneet asetukset ovat haitanneet joskus kotisivujen päivitystä, mutta sehän ei ole Kotisivukoneen vika.

Harmi jos olet itse pettynyt.

• UMH
        Ei pettynyt kirjoitti:

Itse olen saanut Kotisivukoneelta erittäin asiantuntevaa ja nopeaa palvelua aina kun olen neuvoja tarvinnut. Sivut ovat olleet toimivat ja helppokäyttöiset ja minusta etenkin palvelun tason huomioon ottaen sangen kohtuuhintaiset. Perussivut (tosi monipuoliset) kerralla maksettuna 60€ koko vuosi.

Selainten uudet päivitykset ( Firefox ja Explorer) ovat tuottaneet välillä päänvaivaa. Niiden muuttuneet asetukset ovat haitanneet joskus kotisivujen päivitystä, mutta sehän ei ole Kotisivukoneen vika.

Harmi jos olet itse pettynyt.

Ja tämänhän kirjoitti kotisivukone! Älkää ystävät hyvät MISSÄÄN tapauksessa maksako yhtään tälle huijarifirmalle. Ette tule ikinä saamaan sivuja näkyville, ja vika on aina jossain muualla, kun kotisivukoneella. Kaikki kirjeenvaihto tapahtuu sähköpostilla ja siihen ei vastata!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi hevon helvetti!

• Minä ite
        UMH kirjoitti:

Ja tämänhän kirjoitti kotisivukone! Älkää ystävät hyvät MISSÄÄN tapauksessa maksako yhtään tälle huijarifirmalle. Ette tule ikinä saamaan sivuja näkyville, ja vika on aina jossain muualla, kun kotisivukoneella. Kaikki kirjeenvaihto tapahtuu sähköpostilla ja siihen ei vastata!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi hevon helvetti!

Olen tavallinen Kotisivukoneen asiakas enkä narraa yhtään.
        Se että sinä et suostu kuulemaan tavan sivujenkäyttäjän rehellistä palautetta on valitettavaa.

• Sinetti

Suosittelen Hostingpalvelun kotisivukonetta. Siinä ei tarvitse maksaa jokaisesta ominaisuudesta erikseen, niin kuin monissa muissa kotisivukoneissa. Ainakin itse sain aika hienot sivut tehtyä sillä.

• Hostingpalvelu.fi näyttää parhaalta muihin yllä mainittuihin verrattuna!

• Sun is shining

...siitä mitä haluat: jos olet yksityinen käyttäjä ja haluat puuhastella kotisivujen kanssa niin kotisivukoneet ovat ok. Jos olet yrittäjä niin annat itsestäsi nolon kuvan jos sivutosi ovat kaikillehalvalla - sivukoneet massatuotantoa. Netti on roskaa täynnä ja vain persoonat erottuvat.

• En yritä vaan pakerran!

ja sitähän netti on! Tämän päivän tärkein markkinointi kanava tulee olemaan netti. Jos yritys mainostaa paikallis-sanomissa yksväri ilmoituksella ja toiset maakunta lehdessä isoin otsikoin ja värikkäästi niin kumpikohan on kuluttajan mielestä enemmän tosissaan... Sama se on netissäkin... itse tehnyt ja vuoden välein päivitetyt kötöstykset antaa saman kuvan yrityksen palveluista... Uskottavuutta ja panostusta markkinointiin, se on se millä tulosta syntyy. Itse teetin sivut palveluna ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen... ja asiat hoidetaan naamatusten tai puhelimessa eikä emaililla minkään anonyymin kanssa. Suosittelen www.avaimetkateen.com

• pitkän linjan yrittäjä

Kyllä Kotisivukone on hyvä ja helppo. Tuskailtiin pitkään ja kalliisti erään paikallisen mainostoimiston kanssa, kun ei saatu sivuille haluamaamme tietoa päivitettyä nopeesti. Nyt otimme Kotisivukoneen käyttöön ja soitan sihteerille / päivitän itse ja pam.. tieto on sivuilla sekunnissa.
      Tuolla on ainakin ominaisuuksista ja kokemuksia: http://www.hostingvertailu.com/kotisivukone-arvostelu/

• Tuolta löyisin

Ite otin käyttöön SJR hostin sitebuilderin kun hintaki oli aboyt puolet halvempi ku vastaava kotisivukoneella. Omiin tarpeisiin tuo on kyllä riittänytkin eikä tarvinnu maksaa nyt mitään älytöntä hintaakaan siitä. Kannattaa noita nyt tosiaan vähän vertailla ku hinnat vaihtelevat näköjään aika paljon. Webbihotellinkin sai astetta halvemmalla samalla. Kannattaa käydä kattomssa tuolta http://sjrhost.fi lisää, ite ainaki oon ollu tyytyväinen tuohon.

• Jo_Vain_teet

Tämän palvelun kautta onnistut!

www.teekotisivut.co.cc

• Web designer

Se millä ja miten nettisivut kannattaa tehdä riippuu hyvin paljon kuka nettisivuja tarvitsee ja mihin tarkoitukseen. Jos kyseessä on yksityishenkilö, joka haluaa näpräillä nettisivut jostain harrastuksestaan/kiinnostuksen kohteestaan, niin ilmaiset kotisivukoneet tai blogialustat riittänevät vallan mainiosti.

Pieni yhdistys tai yksityisyritys, joka toimii paikallisesti, ja jolle nettisivut toimivat vain ns. käyntikorttina eli myyntiä ei ole tarkoitus kasvattaa nettisivujen avulla juuri lainkaan, voi hyvin turvautua maksullisiin kotisivukoneisiin. Varsinkin jos sivuja tulee päivittämään usein. Ammattitaitoinen freelance web designer voi tehdä kertamaksusta näyttävää, laadukasta ja ennen kaikkea yksilöllistä jälkeä, kun taas kotisivukoneet ovat hieman kankeita monipuoliseen kustomointiin.

Verkkokauppaa perustavan kannattaa käydä vaihtoehdot läpi harkiten. Verkkokaupan pystyttämisessä ja hakukoneoptimoinnissa ammattitaitoinen apu on varmasti tarpeen. Toki verkkokauppakoneetkin toimivat, mutta suosittelisin ammattitaitoista freelanceria, joka auttaa sinua alusta loppuun ja halutessasi konsultoi sinua myös jatkossa.

Isomman yrityksen puolestan kannattaa kääntyä integroitujen verkkosovellusten ja -palvelujen suunnitteluun ja toteutukseen erikoistuneeseen teknologiayritykseen. Monet mainostoimistot ovat myös erikoistuneet verkkosivuihin, mutta usein hinnassa on "mainostoimistolisä" eli taaloja saa iskeä aika lailla tiskiin ennen kuin on edes yhteystiedot netissä.

Ei, en mainosta itseäni. Ammattitaitoisen freelancerin löytäminen saattaa olla vaikeaa ja valitettavasti joskus totuus selviää vasta tuotteen ollessa kädessä. Tutki eri vaihtoehtoja tarkkaan ja tutustu referensseihin. My 2 cents.

• gghhtyjtuyikoolöpöäå

vitun tyhmää vastailla vuosikausia vanhoihin viesteihin....

• no ei ole

Ei ole ollenkaan tyhmää. Itse ummikkona kotisivujen teon suhteen arvostan kovasti, että itseäni paremmin osaavat kertovat mielipiteitään ja jakavat tietoa.

• yrittaj80
    • nurmisen m.
    • Ilmaiseksi tästä

Täysin ilmaiset kotisivut ilman sivuille tulevia mainoksia:

1500MB tilaa
      Kotisivukone ilmaiseksi!
      phpBB tuki, mySQL ja kaikki muu mitä tarvitset

http://www.ilmaisetwebsivut.comuv.com

Eikä mainoksia tule sivuillesi ja kaikki on ilmaista, kerrankin !

• tyytyväinen taas

Tuolta minäkin vuosi sitten hankin sivut itselleni. Hyvää on ettei mainoksia tule ja tuo kotisivujen tekokone toimii loistavasti. Totesin ettei kannata maksaa jollekin firmalle kun tuolta ilmaiseksi saa parempaa

• Ilmaasta

• ossopulikko
        tyytyväinen taas kirjoitti:

Tuolta minäkin vuosi sitten hankin sivut itselleni. Hyvää on ettei mainoksia tule ja tuo kotisivujen tekokone toimii loistavasti. Totesin ettei kannata maksaa jollekin firmalle kun tuolta ilmaiseksi saa parempaa

kaikki kotisivukone sivut on tasan samalaisia :D.. niiku esim se klasikko et huonon kotisivun tunnistaa siit jos ossun perä lukee pinc ^^

• noissa ilmaisissa

on vaan se huonopuoli että kun saat mukavasti kävijöitä ja verkkokaupan pyörimään niin NAPS ja yks aamu sivut ovat vain kadonneet bittitaivaaseen.
      Eikä auta itku sinne meni rahat,asiakkaat,ja googlen hakutulokset puolen vuoden työt.
      Se on tosi että ilmaista ei vain ole.

• Pettynyt

Ei missään nimessä suosittelen kotisivukone.fi, asiakaspalvelu erittäin ala tasoinen, puhelu maksa erittäin kallis, palvelussa on katkokset ja ei koskaan se heidän vika, laskutukset surkea kun vähäistä myöhästymisesta heti lisätään 5 € muistutus lisää kun laskut lähetetään nettin kautta eli ei mitään kustannuksia heille, asiakkaita kohdellaan erittäin ylimielistä, enemmän kehitysmaaan yritys mentaliteetti kuin länsimainen...

• Never again....

Jouduin kerran tekemään sivut kotisivukoneen palvelulla ja toista kertaa en kyseistä ohjelmaa käytä. Buginen editori ja todella rajoittuneet mahdollisuudet. Teen sivuja mieluummin itse koodaamalla tai millä tahansa muulla editorilla. Saan ainakin persoonallisen ilmeen.. verkossa on tarkoitus erottua massasta, ei olla osa massaa.

En suosittele.

• Jessi901

Wordpresspohjainen kotisivukone on itellä käytössä: http://naganero.com/tuotteet/wp-kotisivukone/
      Oon ollu tyytyväinen, ne kun jelppii jos tulee jotain kysyttävää. Halvemmalla tietty saa jostain wordpress.commista tai asentamalla itse hotelliin, mutta ei toi mikään hinta ole kun hommat pelaa, asiakaspalvelu auttaa ja po finska.

• hostinger1
    • niiin

Minä taas suosittelen! Ihan loistava paikka. Kotisivujen tekeminen todella yksinkertaista ja paljon vaihtoehtoja. Muutaman kerran jouduin soittamaan asiakaspalveluun, kun piti saada kotisivukone.fi:n kotisivut vanhojen sivujen päälle. Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja palvelu sujui muutenkin hyvin.. Toki jos haluaa vähän laadukkaampaa palvelua niin voi koodailla kyllä itse korisivuja..

• dfff

Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.millybride.co

• Peruskäyttöönok

Kotisivukone on hyvä jos pitää perus kotisivuja

• OnHyväOlla

en suosittele kotisivukonetta, hyvä nimi, mutta moni on mennyt jo edelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe