Olen herännyt jo kuudelta. Ja nyt olen töissä. Ihanaa, olen löytänyt töitä... rallallaa. Ei haittaa lauantain heräämiset, kyllä palkkapäivänä on sitten mukavaa!
Hyvää lauantaiaamua
14
588
Vastaukset
- t.l.
Ja mukavaa työpäivää. Itse heräsin tuos kahdeksan aikoihin. Näin viikonlopuisin nukun niin pitkään, kun unta riirrää. Arkena herätyskello kilkattaa jo viiden aikoihin.
Minä taas odottelen kolmen viikon päästä alkavaa lomaa :) - suonseppel
Hieno uutinen
Onnittelut työpaikasta
Minä heräsin hetki sitten linnunlauluun :)
Näin valoisaan aikaan jaksaa paremmin näitä "hassuja" työaikoja
....ja pimeyttä ei vielä aleta ajatella.....
Mukavaa työpäivää sinulle - Pirre*
tai aamupäivää jo :)
Virkistävää, ja jopa harvinaista tavata ihminen joka iloitsee työstään...onnea satumaa työpaikkasi johdosta ja Hyvää jatkoa. :) - Heikunkeikku
Hauskan iloinen aloitus sinulla :) Rupes itteäkin rallatuttamaan.
Mahtavaa, jos oot löytänyt töitä :))
Itse heräsin vasta kymmenen kieppeillä ihanaan auringon paisteeseen.
Illalla menen tanssahtelemaan, kun "naulajalkani" on toipunut ja pipi tiposen tiessään, rallallaa.
Hauskaa työpäivää sinulle. - *ritaneli*
Olen just lähössä töihin, tulee pitkä päivä. Mielelläni menen minäkin töihin, varsinkin näin viikonloppuisin kun ei ole pomoja paikalla on tosi leppoisaa töissä. Onnea ja kiva kun olet saanut töitä. Päivänjatkoa :)
Kiva juttu, että löysit työtä. Onhan se ihanaa kun saa tienata itse rahahansa ja saa sitä kautta tuntea olevansa arvostettu ihminen.
- saat nettailla?
työpaikallasi. Onko työpaikkasi jossain marketin kellarin varastossa, jossa sinulla on käytössä tietokonepääte? Wautsi... hieno työ saat keskustella Suomi24:n 50 palstalla ja palkka juoksee...Ei minuakaan haittaisi aikaiset herätykset jos noin simppeliä työtä saisin.
- t.l.
Ei kait ny sentäs noin. Yksi ainoa viesti aamulla, näemmä. Ei se ny koko päivää taida viedä palstalla.
- sieltähän se tuli
Katkerako olet. Aikoinaan tein töitä ja työtuntini pituus oli 55 min ja työkaluna tietokone eli hyvin olisi ehtinyt viidessä minuutissa tekstin tänne pistään.
Sinä et varmaankaan pidä onnellisista ihmisistä. Sen kuvan tuosta tekstistäsi sai,mutta oikein mukavaa lauantai-iltaa Sinulle. - -tiina
t.l. kirjoitti:
Ei kait ny sentäs noin. Yksi ainoa viesti aamulla, näemmä. Ei se ny koko päivää taida viedä palstalla.
mutta en jaksanu ruveta muotoileen vastausta mutta jotain samaa mullekkin tuli mieleen kun sulle.
- t.l.
-tiina kirjoitti:
mutta en jaksanu ruveta muotoileen vastausta mutta jotain samaa mullekkin tuli mieleen kun sulle.
Liian nopeesti reakoidaan ja saatetaan ajatella noin, että palkka juoksee ja ollaan koneella. Eli ei välttämättä siinä kohtaa nähdä sitä pientä hetkeä, jolloin viestin voi lähettää. Esimerkiksi ennen töitten alkamista, kenellä siihen on mahdollisuus ja on likellä tietokonetta.
Tottahan sitä ihminen on onnellinen, kun työn on saanut ja haluaa sen ilon jakaa muillekin ihmisille :) - -tiina
t.l. kirjoitti:
Liian nopeesti reakoidaan ja saatetaan ajatella noin, että palkka juoksee ja ollaan koneella. Eli ei välttämättä siinä kohtaa nähdä sitä pientä hetkeä, jolloin viestin voi lähettää. Esimerkiksi ennen töitten alkamista, kenellä siihen on mahdollisuus ja on likellä tietokonetta.
Tottahan sitä ihminen on onnellinen, kun työn on saanut ja haluaa sen ilon jakaa muillekin ihmisille :)ja pitäähän työssä taukoja olla ja jo vuonna seitkytviis silloin kun puhuttin atk tallentamisesta ja tein sitä työkseni niin kerettiin työn ohella tekeen tuttavuutta pääkonttorin operaattoreiden kanssa eikä siihen kukaan puuttunu eikä ees huomannu se meni siinä niinkun samalla kun joutu aina odotteleen kun ei ne linjat sillon niin nopeita ollu eikä ne välttämättä nykyäänkään aina pelaa.
- saat nettailla
Olen aika hyvä provosoimaan ihmiset mukaan keskusteluun. Jälleen viestini osui nappiin haara sai vettä juurilleen ja alkoi kasvamaan.
Kyseenalaistus tuottaa erilaisia kannanottoja. Minulle on muuten ihan hailee missä aloittaja työskentelee. Pääasia, että hän on onnellinen.
- juoksee
ja posti kulkee, on se mukavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802