järjestäjät pitäisi lyödä rautoihin ja tuoda oikeuden eteen, rikoksista ihmisyyttä ja sananvapautta vastaan.
Hoitokokouksien
5
251
Vastaukset
- esitetystä aiheesta
Olen täysin ulkopuolinen. Sopiiko kysyä?
Mikä saa sinut ja sinunkaltaisesi vuosikaudet jahkaamaan yhtä ja samaa näistä hoitokokouksista?
Eikö sinulla ole muuta vihaamisen kohdetta tällä hetkellä? Eikö sinulla ole elämää?- vihan purkausta
Ihminen saa tuntea vihaakin jos häntä on kohdeltu väärin. Tänne on hyvä purkaa sitä. Ajanmyötä voi sitten antaa anteeksi, jos asiat alkavat selkiintyä. Näin se menee ja näin kaikki muukin kaihertaminen korjataan. Kevennetään omaa taakkaa. Se joka ei kestä tätä palstaa voi pysytellä pois täältä ja suosittelenkin sitä!
vihan purkausta kirjoitti:
Ihminen saa tuntea vihaakin jos häntä on kohdeltu väärin. Tänne on hyvä purkaa sitä. Ajanmyötä voi sitten antaa anteeksi, jos asiat alkavat selkiintyä. Näin se menee ja näin kaikki muukin kaihertaminen korjataan. Kevennetään omaa taakkaa. Se joka ei kestä tätä palstaa voi pysytellä pois täältä ja suosittelenkin sitä!
Vaan syvää rakkautta hoitajia kohtaan.
- -minäkin-
kysyä? Ethän vaan lipsauttanut valhetta, vaan mikä saa sinut näin hermostumaan, kun näistä asioista kirjoitetaan?
- minä kyllä
vihan purkausta kirjoitti:
Kyllä minä kestän tämän palstan.
Ihmettelen ihmisiä jotka täällä päivät pitkät ikäänkuin tekevät huonot housuihinsa. Täysin vapaaetoisesti. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287