Jo kolmas skorpparimies, joka ei pysty puhumaan kuin päissään. Ihme simpukoita. Rautalanka on loppu. Ei vastata selvinpäin suoriin kysymyksiin, mutta kun on otettu huikkaa niin soitetaan, halutaan tavata, tykätään... ja selvinpäin ei kuulu mitään.
Mykät
3
976
Vastaukset
- simpukkaralli
pitäisikö katsoa peiliin? jos olet sentyyppinen ihminen että sulle on vaikea avautua...
mä en ainakaan pysty puhumaan syvistä tunteistani ihmiselle joka jotenkin kärkkyy
sanomisiani... pakko puhua tilanne...
olen siis skopunainen. ja kun tunnen hyvin kumppanini ja oloni rennoksi mitään en pidä sisälläni. antoisia keskuteluja ja tunteet esille heti. ollaan ehkä liian tunneihmisiä. toisaalta hiljaisuudessakin on sanomaa.
tiedä sitten. - Skorpparinainen
Ihanaa kuulla, että muillakin samanlaisia kokemuksia skopumiesten kanssa kuin minulla. Selvinpäin ei tuu viestii saati puheluita, mutta annas olla kun on nautittu vähän vettä väkevämpää niin johan langat pirisee... ;D Välillä tietty kyseinen käytös harmittaa, mutta tiedostan, että näillä pelisäännöillä pelataan, ainakin toistaiseksi.
- Nimetön
Skorppari miehenä kyllä puhun ja selvinpäin koska viinaa en käytä.
Vahvasti ole sitä mieltä että näissä asioissa ei ole yhtä syyllistä, se vaan tuppaa olemaan aina miehen vika jonsei homma luista.
Olis kiva tietää osaatko todellakin osoittaa tunteesi miestä kohtaan vai odotatko vain palvontaa ja aktiivisuutta mieheltä.
Jos nainen ei ole aktiivinen itsekkin yhteyden pidossa niin äkkiä kiinnostus vätyskäiseen lahnaan loppuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142