Kertoisiko joku, kuinka pitkä Lauri Tähkä on? Mielellään heti, meillä on veto meneillään!!
Lauri Tähkän pituus?
44
17477
Vastaukset
- kuinkin
3 minuuttia 37 sekuntia
- mitä välii ko naamakin on i...
155 cm - 250 cm
- Nimetön
et 170-175 väliin menee..
- näyttää
paljon pidemmältä
pitää ottaa huomioon pitkien jalkojen hämäävä vaikutus - Nimetön
näyttää kirjoitti:
paljon pidemmältä
pitää ottaa huomioon pitkien jalkojen hämäävä vaikutusen tiedä mut luin että se olisi Ilkka Kanervan kanssa samoissa pituuksissa..
- lauri on pitkä komee
vaihteeks, moni julkkis on tuottanut pettymyksen ollessaan just jotai 170, miehellä piää olla mittaa!! Lauri on ainakin 185,luultavasti enemmän.
- pidemmältä
näyttää kirjoitti:
paljon pidemmältä
pitää ottaa huomioon pitkien jalkojen hämäävä vaikutuskun se on pidempi.Jos joku täällä sanoo että se on 160,niin sinä näköjään pidät sitä totena, kasvata sinä järkeäs,sillä se näyttää olevan aika pieni.
- joku
oon joskus seissy Tähkän vieressä ja todennu että se so suunnilleen 170-175. olin sitä reilusti päätä pidempi ja itse oon 190 cm
- Anonyymi
Nimetön kirjoitti:
en tiedä mut luin että se olisi Ilkka Kanervan kanssa samoissa pituuksissa..
Paöjonko ile in seisoen?
- katse.
Silmät näyttää jotenkin oudoilta.Onko sillä lasisilmä?
- sen verran lähellä oli
tuo on arvio,mutta pitkänhuiskee komia sälli on!
- komiapa hyvinnii
Komia sälli? ihan niinku joku hessu hopo.
- on 12 cm
baltia rallaa sellainen miinutin verran sitä vempannut...
- keissi3
oisko 168 cm, tumppi kuitenkin, ei missään tapauksessa 180 cm tai yli sen, ei edes niissä korkokengissään...nolot, cowboy bootsit piilokorolla....
- Marttina Fani
167 korkokengissä, että aikas lyhyen läntä.
- 23we
Lienee samoissa mitoissa Anssi Viskarin kanssa. 172 senttinen.
- 179cm
Onko anssi niin pätkä?No voi voi tuota urosta kun olen 179cm ja olen sentään nainen!Nyt piilokorkoa hommaamaan kun olet pätkä!
- Korkeakorkoisilla
Bootseilla tämäkin esa pakaris-klooni dallaa;-)
- Tietoa löytyy
186 cm, siis toi L. Tähkä!
- tomaromppanen
Lauri Tähkä on oikeasti 185.5cm.Tiedän koska olen häneltä kysynyt.Voisin myös mainita joitakin julkkiksia joilta olen kysynyt pituuden.Pate Mustajärvi 175 cm.Olli Lindholm 186 cm.Elastinen 183 cm.Anssi Kela 180 cm.Aki Palsanmäki 178 cm. Johanna Kurkela 174 cm.
- Maisa_Törppö
10,3 cm juhlakunnossa
- Anonyymi
Naapurin Elma-tädin kanssa kaksi vuotta sitten oli vielä 11,4 cm.
- pitkäpariskunta
Mikä olen 199 cm ja vaimoni 181 cm. Olemme pitkiä.
- Taukilähkä
Mitä helvettiä, kukaan ei kysynyt ja ketään ei kiinnosta.
- lyhyturputtaja
Taukilähkä kirjoitti:
Mitä helvettiä, kukaan ei kysynyt ja ketään ei kiinnosta.
Menikö lyhytkasvuisella päivä pilalle.
- Anonyymi
No...et oo t.205
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No...et oo t.205
No ei nainen saaolla pieni 167cm
- Anonyymi
Kauankohan sydän viel kestää
- abas
Kertoisitko joku, onko huutolaulajalla toispuoleinen kasvohalvaus?
Joka ainoassa kuvassa Tähkän naama on ihmeellisesti vinksallaan. - jhgjkl
Eikö kukaan tiedä? Muakin kiinnostais tietää miksi naama näyttää ihan toispuoliselta. Epäilen kans kasvohalvausta. Miten lie?
- jarkkosuonpituus
Lauri Tähkä on puoli senttiä vaille 186 cm. Pitäisi olla tosi pituus. Ja hänellä on toispuolinen kasvohermojen halvaus, mikä vääristää suuta ja silmää. Komia mies silti😊
- Fanitarmummi
Niin on 😉😘
- hopiakettu
Samaa mieltä täälläkin. Suomen seksikkäin mies.
- Mustario
Laurilla on Kia Rio. Huonolla autolla Lauri ajelee.
- Anonyymi
Sillä on volvo ei kia
- tietoo
Tähkä on 193cm pitkä
- Anonyymi
Eei se ny nii pitkä oo ja se sentää on seisonjnmun edes
- varmaTieto
155 cm - 186 cm.
- klunssintyv
Jostain kuullu et jotain 172-173 mut näyttää pitemmältä kun on aika honkkeli.
- varmatieto
Ainakin 185 (sulka päässä ja luistimet jalassa ).
- Anonyymi
1.65 pipo päässä .
- Anonyymi
186 CM ON VARMASTI LÄHIMPÄNÄ LAURI TÄHKÄN OIKEATA PITUUTTA, NIIN EI TÄÄLLÄ TARVITSE TAHALTEEN TYHMIÄ KIRJOITELLA, ETTÄ ENINTÄÄN 170 CM, KOSKA KYLLÄHÄN KAIKKI TAJUAVAT, ETTÄ JÄTKÄ ON SELVÄSTI YLI 180 CM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
186 CM ON VARMASTI LÄHIMPÄNÄ LAURI TÄHKÄN OIKEATA PITUUTTA, NIIN EI TÄÄLLÄ TARVITSE TAHALTEEN TYHMIÄ KIRJOITELLA, ETTÄ ENINTÄÄN 170 CM, KOSKA KYLLÄHÄN KAIKKI TAJUAVAT, ETTÄ JÄTKÄ ON SELVÄSTI YLI 180 CM
Tämä ja olen käynyt keiklla ja hän on seissuy edessäni
- Anonyymi
Yhdellä tutulla oli kissa jonka nimi oli Lauri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747