siinä se kysymys tuliki.
Osuuspankin kansainvälinen nimi?
4
4758
Vastaukset
- tai credit union
Yleisesti käytetään Cooperative bank. Co-op tai coop lyhennettynä.
- Kokelas_Siili
Op-Pohjola Group
(oli ennen
OP Bank Group)
Osuuspankkien Keskuspankki Oko puolestaan on nimeltään Pohjola Bank
(oli ennen OKO Bank plc)
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/tiedotteet/porssitiedote.jsp?id=200802260061- kyse?
Kumpaakohan tässä sitten aloittaja tarkoitti? Yritysmuotoa vaiko jonkun tietyn yrityksen toiminimeä?
Yritysmuotojahan ovat Suomessa mm:
osakeyhtiö = limited company
osuuskunta = cooperative society
osuuspankki = cooperative bank
avoin yhtiö = partnership
kommandiittiyhtiö = limited partnership
Nämä vaihtelevat tietysti maittain, koska eri maissa on yleensä omanlaisensa yritysmuodot. Kaikissa maissa ei todennäköisesti ole esimerkiksi osuuspankkeja tai niitä saatetaan kutsua eri nimillä ja ne saattavat toimia eri periaatteella vaikka pohjimmiltaan olisivatkin osuuskuntamuotoisia kuten Suomessa. kyse? kirjoitti:
Kumpaakohan tässä sitten aloittaja tarkoitti? Yritysmuotoa vaiko jonkun tietyn yrityksen toiminimeä?
Yritysmuotojahan ovat Suomessa mm:
osakeyhtiö = limited company
osuuskunta = cooperative society
osuuspankki = cooperative bank
avoin yhtiö = partnership
kommandiittiyhtiö = limited partnership
Nämä vaihtelevat tietysti maittain, koska eri maissa on yleensä omanlaisensa yritysmuodot. Kaikissa maissa ei todennäköisesti ole esimerkiksi osuuspankkeja tai niitä saatetaan kutsua eri nimillä ja ne saattavat toimia eri periaatteella vaikka pohjimmiltaan olisivatkin osuuskuntamuotoisia kuten Suomessa.Tällä palstalla puhutaan usein sekaisin OP-pankeista ja osuuspankeista. Esim. pääkaupunkiseudulla toimi aiemmin Suur-Helsingin Osuuspankki, joka oli nimensä mukaisesti osuuspankki. Mutta sen seuraaja Helsingin OP Pankki Oyj ei olekaan enää osuuspankki vaan julkinen osakeyhtiö.
Lieneekö Helsingissä nykyisin muita osuuspankkien konttoreita kuin Suupohjan Osuuspankki (Kalevankadulla) ja Lappajärven Osuuspankki (Itäkeskuksessa)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592