siinä se kysymys tuliki.
Vastaukset 4
- tai credit union
Yleisesti käytetään Cooperative bank. Co-op tai coop lyhennettynä.
- Kokelas_Siili
Op-Pohjola Group
(oli ennen
OP Bank Group)
Osuuspankkien Keskuspankki Oko puolestaan on nimeltään Pohjola Bank
(oli ennen OKO Bank plc)
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/tiedotteet/porssitiedote.jsp?id=200802260061- kyse?
Kumpaakohan tässä sitten aloittaja tarkoitti? Yritysmuotoa vaiko jonkun tietyn yrityksen toiminimeä?
Yritysmuotojahan ovat Suomessa mm:
osakeyhtiö = limited company
osuuskunta = cooperative society
osuuspankki = cooperative bank
avoin yhtiö = partnership
kommandiittiyhtiö = limited partnership
Nämä vaihtelevat tietysti maittain, koska eri maissa on yleensä omanlaisensa yritysmuodot. Kaikissa maissa ei todennäköisesti ole esimerkiksi osuuspankkeja tai niitä saatetaan kutsua eri nimillä ja ne saattavat toimia eri periaatteella vaikka pohjimmiltaan olisivatkin osuuskuntamuotoisia kuten Suomessa. kyse? kirjoitti:
Kumpaakohan tässä sitten aloittaja tarkoitti? Yritysmuotoa vaiko jonkun tietyn yrityksen toiminimeä?
Yritysmuotojahan ovat Suomessa mm:
osakeyhtiö = limited company
osuuskunta = cooperative society
osuuspankki = cooperative bank
avoin yhtiö = partnership
kommandiittiyhtiö = limited partnership
Nämä vaihtelevat tietysti maittain, koska eri maissa on yleensä omanlaisensa yritysmuodot. Kaikissa maissa ei todennäköisesti ole esimerkiksi osuuspankkeja tai niitä saatetaan kutsua eri nimillä ja ne saattavat toimia eri periaatteella vaikka pohjimmiltaan olisivatkin osuuskuntamuotoisia kuten Suomessa.Tällä palstalla puhutaan usein sekaisin OP-pankeista ja osuuspankeista. Esim. pääkaupunkiseudulla toimi aiemmin Suur-Helsingin Osuuspankki, joka oli nimensä mukaisesti osuuspankki. Mutta sen seuraaja Helsingin OP Pankki Oyj ei olekaan enää osuuspankki vaan julkinen osakeyhtiö.
Lieneekö Helsingissä nykyisin muita osuuspankkien konttoreita kuin Suupohjan Osuuspankki (Kalevankadulla) ja Lappajärven Osuuspankki (Itäkeskuksessa)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459