Leijona (n) + Kalat (m)

kokemuksia?

Hehehe...kjäh kjäh :)
Ihanaa olla leijona!!! :)
Saa miesten päät kääntymään ja puhelimen soimaan :) myös niiltä - ei niin kivoilta tyypeiltä, mutta silti :)
Jokatapauksessa. Olen aivan rakastunut/ihastunut/tykästynyt kalat-mieheen.
Hän vaikuttaa sellaiselta mieheltä, joka sais mut jotenkuten aisoihin. Tykkään ja haluan, että mies on mua voimakkaampi. Joka pystyy sanomaan mulle vastaan ja kestämään tulevat riidat..
Huutoäänestyksiä ja liian paljon särkyneitä tavaroita mennyt skorpioni-miesten kanssa... :/
Siispä. Onko tulevalla (toivottavasti alkavalla) suhteella minkäänlaista toivoa? Onko teillä ollut Kalat-miehiä? Millaisia ne on?
Ja saatteko tarpeeksi kehuja ja tunnustusta heiltä? Ja kestääkö he (omalta osaltani, viattoman flirttailun muiden kanssa)?
Kiitos vastauksista!!

7

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija

... ystävyys- kuin rakkaussuhde.

• Veronica_Caya

leijona,mutta jonkun verran kokemusta kaloista omaavana työnnän pääni kitaan :)
      Siispä,kalat ovat aika ripustautujatyyppiä,jos on kiinnostunut sinusta,ja luullakseni saat silloin myös palvontaa ja kannustusta.
      Luulisin että leijona vapautta kaipaavana tyyppinä kuitenkin alkaa ahdistua pidemmän päälle moista omistushalua.Kalat tukahduttaa leijonan kukoistuksen.

Kuka nyt flirttailua sietäisi? Paitsi hammasta purren.

• paljon!

vastauksista! :)

• vierailija

... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?

• Mutta kun
        vierailija kirjoitti:

... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?

mä olen kalat, nouseva leijona ja mun mies leijona/leijona.
        Hän tukehduttaa mun luovuuden, vie minulta minuuden.. mä olen harkinnut, että josko mun olis parempi elää oikeasti vapaana, kuin sen mukaan mitä hän mun haluaa olevan. Mä en en voi olla kaunis kuva joka vain myötäilee joka asiassa. Kuva, muun materian rinnalla.
        Tiedän, olen kyllä yrittänyt asioista puhua, mutta kun Hänen tunteensa Vain ovat oikeita, vain hänen ajatuksensa realistisia.. mun ovat vain "tyypillistä naisille", harhakuvia.. Mä kyllä rakastan, mutta hän vie mun elämäni manipuloinnillaan. Mulla oli ennen ura ja mahdollisuus nousta ylöspäin, mutta hänen mielestään hänen uransa oli tärkeämpi, mua tarvitiin lapsenvahtina. Mä koen olevani vanki ja todellakin pyrin päästä vapauteen !

• leotyttö

...mahdoton yhdistelmä !!

Tiedän, mistä puhun. Ja mua ennen samalla kalat-miehellä oli USEITA leijona-naisia ja kaikkien kanssa meni pers...eelleen ;-)

• knkn

Hmm.. en tiedä nais-mies suhteista mut omat kaikki parhaat ja pysyvimmät kaverit ovat kaloja eli leijona-kala suhde on hyvin onnistunut ainakin mun kohdalla!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe