Leijona (n) + Kalat (m)

kokemuksia?

Hehehe...kjäh kjäh :)
Ihanaa olla leijona!!! :)
Saa miesten päät kääntymään ja puhelimen soimaan :) myös niiltä - ei niin kivoilta tyypeiltä, mutta silti :)
Jokatapauksessa. Olen aivan rakastunut/ihastunut/tykästynyt kalat-mieheen.
Hän vaikuttaa sellaiselta mieheltä, joka sais mut jotenkuten aisoihin. Tykkään ja haluan, että mies on mua voimakkaampi. Joka pystyy sanomaan mulle vastaan ja kestämään tulevat riidat..
Huutoäänestyksiä ja liian paljon särkyneitä tavaroita mennyt skorpioni-miesten kanssa... :/
Siispä. Onko tulevalla (toivottavasti alkavalla) suhteella minkäänlaista toivoa? Onko teillä ollut Kalat-miehiä? Millaisia ne on?
Ja saatteko tarpeeksi kehuja ja tunnustusta heiltä? Ja kestääkö he (omalta osaltani, viattoman flirttailun muiden kanssa)?
Kiitos vastauksista!!

7

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija

      ... ystävyys- kuin rakkaussuhde.

    • Veronica_Caya

      leijona,mutta jonkun verran kokemusta kaloista omaavana työnnän pääni kitaan :)
      Siispä,kalat ovat aika ripustautujatyyppiä,jos on kiinnostunut sinusta,ja luullakseni saat silloin myös palvontaa ja kannustusta.
      Luulisin että leijona vapautta kaipaavana tyyppinä kuitenkin alkaa ahdistua pidemmän päälle moista omistushalua.Kalat tukahduttaa leijonan kukoistuksen.

      Kuka nyt flirttailua sietäisi? Paitsi hammasta purren.

      • paljon!

        vastauksista! :)


      • vierailija

        ... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?


      • Mutta kun
        vierailija kirjoitti:

        ... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?

        mä olen kalat, nouseva leijona ja mun mies leijona/leijona.
        Hän tukehduttaa mun luovuuden, vie minulta minuuden.. mä olen harkinnut, että josko mun olis parempi elää oikeasti vapaana, kuin sen mukaan mitä hän mun haluaa olevan. Mä en en voi olla kaunis kuva joka vain myötäilee joka asiassa. Kuva, muun materian rinnalla.
        Tiedän, olen kyllä yrittänyt asioista puhua, mutta kun Hänen tunteensa Vain ovat oikeita, vain hänen ajatuksensa realistisia.. mun ovat vain "tyypillistä naisille", harhakuvia.. Mä kyllä rakastan, mutta hän vie mun elämäni manipuloinnillaan. Mulla oli ennen ura ja mahdollisuus nousta ylöspäin, mutta hänen mielestään hänen uransa oli tärkeämpi, mua tarvitiin lapsenvahtina. Mä koen olevani vanki ja todellakin pyrin päästä vapauteen !


    • leotyttö

      ...mahdoton yhdistelmä !!

      Tiedän, mistä puhun. Ja mua ennen samalla kalat-miehellä oli USEITA leijona-naisia ja kaikkien kanssa meni pers...eelleen ;-)

    • knkn

      Hmm.. en tiedä nais-mies suhteista mut omat kaikki parhaat ja pysyvimmät kaverit ovat kaloja eli leijona-kala suhde on hyvin onnistunut ainakin mun kohdalla!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe