Leijona (n) + Kalat (m)

kokemuksia?

Hehehe...kjäh kjäh :)
Ihanaa olla leijona!!! :)
Saa miesten päät kääntymään ja puhelimen soimaan :) myös niiltä - ei niin kivoilta tyypeiltä, mutta silti :)
Jokatapauksessa. Olen aivan rakastunut/ihastunut/tykästynyt kalat-mieheen.
Hän vaikuttaa sellaiselta mieheltä, joka sais mut jotenkuten aisoihin. Tykkään ja haluan, että mies on mua voimakkaampi. Joka pystyy sanomaan mulle vastaan ja kestämään tulevat riidat..
Huutoäänestyksiä ja liian paljon särkyneitä tavaroita mennyt skorpioni-miesten kanssa... :/
Siispä. Onko tulevalla (toivottavasti alkavalla) suhteella minkäänlaista toivoa? Onko teillä ollut Kalat-miehiä? Millaisia ne on?
Ja saatteko tarpeeksi kehuja ja tunnustusta heiltä? Ja kestääkö he (omalta osaltani, viattoman flirttailun muiden kanssa)?
Kiitos vastauksista!!

7

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija

... ystävyys- kuin rakkaussuhde.

• Veronica_Caya

leijona,mutta jonkun verran kokemusta kaloista omaavana työnnän pääni kitaan :)
      Siispä,kalat ovat aika ripustautujatyyppiä,jos on kiinnostunut sinusta,ja luullakseni saat silloin myös palvontaa ja kannustusta.
      Luulisin että leijona vapautta kaipaavana tyyppinä kuitenkin alkaa ahdistua pidemmän päälle moista omistushalua.Kalat tukahduttaa leijonan kukoistuksen.

Kuka nyt flirttailua sietäisi? Paitsi hammasta purren.

• paljon!

vastauksista! :)

• vierailija

... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?

• Mutta kun
        vierailija kirjoitti:

... muuten ihan totta. kalat, kuten myös muut vesimerkit, haluaa nimenomaan tukahduttaa sen tietyn kukoistuksen ja samalla leijona menettää ennen pitkää elämänilonsa jos siihen leikkiin ryhtyy. mutta eikös se niin ookkin että vesi sammuttaa tulen?

mä olen kalat, nouseva leijona ja mun mies leijona/leijona.
        Hän tukehduttaa mun luovuuden, vie minulta minuuden.. mä olen harkinnut, että josko mun olis parempi elää oikeasti vapaana, kuin sen mukaan mitä hän mun haluaa olevan. Mä en en voi olla kaunis kuva joka vain myötäilee joka asiassa. Kuva, muun materian rinnalla.
        Tiedän, olen kyllä yrittänyt asioista puhua, mutta kun Hänen tunteensa Vain ovat oikeita, vain hänen ajatuksensa realistisia.. mun ovat vain "tyypillistä naisille", harhakuvia.. Mä kyllä rakastan, mutta hän vie mun elämäni manipuloinnillaan. Mulla oli ennen ura ja mahdollisuus nousta ylöspäin, mutta hänen mielestään hänen uransa oli tärkeämpi, mua tarvitiin lapsenvahtina. Mä koen olevani vanki ja todellakin pyrin päästä vapauteen !

• leotyttö

...mahdoton yhdistelmä !!

Tiedän, mistä puhun. Ja mua ennen samalla kalat-miehellä oli USEITA leijona-naisia ja kaikkien kanssa meni pers...eelleen ;-)

• knkn

Hmm.. en tiedä nais-mies suhteista mut omat kaikki parhaat ja pysyvimmät kaverit ovat kaloja eli leijona-kala suhde on hyvin onnistunut ainakin mun kohdalla!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe