YO!! ollaan menossa syksyllä tokioon ja olisi kiva käydä katsomassa konsertteja(rock) mutta
mistä saa ostaa lippuja? onko kellään tietoa?
Konserttiliput
3
1050
Vastaukset
- Muffo
Bändien kotisivuilta ainakin.
Siellä on linkki jossa lukee jotakuinkin live,
ja sitä klikkaamalla aukeaa sivu josta näkyy lähiaikojen keikat.
*Joillain yhtyeillä myös erikseen linkki instore even:teihin*
Sivuilla on yleensä japanin kielinen ohjeistus siitä,
miten liput saa tilattua. Yleensä pitää kai lähettää sähköpostina omat henkilötiedot ja tms.
Joissain kaupoissa on lippuautomaatteja, joista voi ostaa lippuja/tulostaa varattuja biljettejä. Ja pienten bändien keikoille voi ostaa lippuja ovelta.
Myös japanilaisissa Huuto.netin tapaisissa nettihuutokaupoissa voidaan myydä lippuja loppuun myydyille keikoille :3
Lippujen tilaaminen riippuu kai aika pitkälti siitä,
mitä bändiä haluat mennä katsomaan.
Japanissa suosittujen artistie/yhtyeiden, kuten Gacktin, Miyavin, the GazettEn ja D'espairsRayn keikoille voi olla hankala saada lippuja.
Korjatkaa ihmeessä jos oon pahasti väärässä :3 - juuri palannut
Lipunmyynti-"kojuistakin" saa ostettua lippuja aina konserteista huvipuistojen lippuihin.
- Docomo
Jos paikallinen slangi taipuu niin---> http://t.pia.jp/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024