Onko kokemuksia,miten merkit sopivat yhteen?
Jouskarimies ja kaksosnainen
8
1787
Vastaukset
- Gem-Ud
Olen kaksosmies, mutta kun osuin tänne ja kun en osaa aina pitää turpaani kiinni.
Ei ole kokemusta em. parisuhteesta. Mutta tunnen muutaman sukulaisen tai tutun, jotka ovat jousimies miehiä. Aluksi he antavat reilun, rehellisen ja suorastaan jalomielisen kuvan itsestään. Mutta syvällisemmän tutustumisen myötä tuo kuva alkaa murtua. Heissä alkaa ilmetä jopa "inhimillisiä" piirteitä. Lopuksi he osottauvat pelkiksi hyväksikäyttäjiksi ja teeskentelijöiksi.
Mutta jos jaksat koko elämäsi läpi uskoa heihin (peitetyin silmin), hekin alkavat uskoa itseensä ja silloin tuo alkuperäinen rooli muuttuukin todellisuudeksi. Sitä on vaikea sanoa, onko elämä roolia vai toisinpäin. Kaikki riippuu vuorovaikutuksesta. Kannattaa ehkä unohtaa koko paska horoskooppisysteemi, koska kysymällä täältä apua, se jo todistaa, että "rakkaus ei ainakaan ylitä" epätietoisuutta. Ja onko nämä edes tottakaan? - heips=)
Brad(jouskari) Angelina(kaksonen) ja ainakin jälkikasvua syntyy...
- ystävinä
Mukavia ovat, mutta miksi niissä se toinenkin puoli, joka kärkkäästi etsii omaa etuaan ja valehtelee? Kuu aurinko....?
Molemmat tulimerkkejä ja jos vielä luonteet ;) sopii, niin mikä estää kokeilemasta?- tulenmerkki--
Vaan ilmanmerkki
- ei loppujen lopuksi
katso kaksosen epäluotettavuutta hyvin pitkään. Muuten kyllä synkkaa hyvin.
- aksdflkj
ei katso kukaan pitkään. Miksiköhän kaikissa jousimiehissä on vakiona epäluotettavuus ja narsismi?
No kehotan pysymään loitolla em merkistä...:) - Kksonen8888888
aksdflkj kirjoitti:
ei katso kukaan pitkään. Miksiköhän kaikissa jousimiehissä on vakiona epäluotettavuus ja narsismi?
No kehotan pysymään loitolla em merkistä...:)olet aivan oikassa. olen tavannut niin monta jousimiestä siis ihan miehiä että herra jumala sitä narsismiä :D mites se voi ollakki noin totta?
- Kksonen8888888
MInäpä voin vastata omasta kokemuksesta tästä suhteesta! :) Olen itse kaksonen ja mieheni on jousimies.Ollaan oltu nyt neljä ja puoli vuotta yhdessä. Riitoja on ollut paljon jousimiehen takia ja myös minun. jousimies on todella omistushaluinen ja mustasukkainen. minä taas en ole. siitä syntyy omanlainen riita :D Jousimies on kylmä, mutta välillä niin lämmin ja ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446