Jouskarimies ja kaksosnainen

kaksosnainen

Onko kokemuksia,miten merkit sopivat yhteen?

8

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gem-Ud

Olen kaksosmies, mutta kun osuin tänne ja kun en osaa aina pitää turpaani kiinni.

Ei ole kokemusta em. parisuhteesta. Mutta tunnen muutaman sukulaisen tai tutun, jotka ovat jousimies miehiä. Aluksi he antavat reilun, rehellisen ja suorastaan jalomielisen kuvan itsestään. Mutta syvällisemmän tutustumisen myötä tuo kuva alkaa murtua. Heissä alkaa ilmetä jopa "inhimillisiä" piirteitä. Lopuksi he osottauvat pelkiksi hyväksikäyttäjiksi ja teeskentelijöiksi.

Mutta jos jaksat koko elämäsi läpi uskoa heihin (peitetyin silmin), hekin alkavat uskoa itseensä ja silloin tuo alkuperäinen rooli muuttuukin todellisuudeksi. Sitä on vaikea sanoa, onko elämä roolia vai toisinpäin. Kaikki riippuu vuorovaikutuksesta. Kannattaa ehkä unohtaa koko paska horoskooppisysteemi, koska kysymällä täältä apua, se jo todistaa, että "rakkaus ei ainakaan ylitä" epätietoisuutta. Ja onko nämä edes tottakaan?

• heips=)

Brad(jouskari) Angelina(kaksonen) ja ainakin jälkikasvua syntyy...

• ystävinä

Mukavia ovat, mutta miksi niissä se toinenkin puoli, joka kärkkäästi etsii omaa etuaan ja valehtelee? Kuu aurinko....?

Molemmat tulimerkkejä ja jos vielä luonteet ;) sopii, niin mikä estää kokeilemasta?

• tulenmerkki--

Vaan ilmanmerkki

• ei loppujen lopuksi

katso kaksosen epäluotettavuutta hyvin pitkään. Muuten kyllä synkkaa hyvin.

• aksdflkj

ei katso kukaan pitkään. Miksiköhän kaikissa jousimiehissä on vakiona epäluotettavuus ja narsismi?
        No kehotan pysymään loitolla em merkistä...:)

• Kksonen8888888
        aksdflkj kirjoitti:

ei katso kukaan pitkään. Miksiköhän kaikissa jousimiehissä on vakiona epäluotettavuus ja narsismi?
        No kehotan pysymään loitolla em merkistä...:)

olet aivan oikassa. olen tavannut niin monta jousimiestä siis ihan miehiä että herra jumala sitä narsismiä :D mites se voi ollakki noin totta?

• Kksonen8888888

MInäpä voin vastata omasta kokemuksesta tästä suhteesta! :) Olen itse kaksonen ja mieheni on jousimies.Ollaan oltu nyt neljä ja puoli vuotta yhdessä. Riitoja on ollut paljon jousimiehen takia ja myös minun. jousimies on todella omistushaluinen ja mustasukkainen. minä taas en ole. siitä syntyy omanlainen riita :D Jousimies on kylmä, mutta välillä niin lämmin ja ihana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      57
      3982
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2351
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2012
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1551
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe