Hei!
Hiukan yli viikko sitten mulla alko kova alaselkä kipu, joka on ihan sietämätöntä. Pieniä hetkiä on ettei satu yhtään mutta muuten melkein tauotta siihen sattuu. Mobilaattia siihen laitettiin muttei auttanu.
Ajattelin soitella lääkärille siitä mutta haluaisin kuulla asiaan muitakin mielipiteitä. Selkä on huonokuntonen mutta ikinä aikaisemmin ei ole ollut näin kovaa kipua mikä on alaselässä.
Keväällä alkoi myös omituinen alavatsakipu joka minun mielestä on munasarjassa(oikeassa), siitä kävinkin lääkärissä epäili että olis umppari mutta verikokeet oli ihan ok ni ei ne sitä sen paremmin tutkinu ja nyt samainen alavatsakipu tulee aina välillä(kerran viikossa). Voiskos näillä olla joku yhteys? Mitäs asialle pitäis tehdä?
Äkillinen alaselkäkipu
7
3132
Vastaukset
- sitä samaa
Tutulta kuulostaa. minä olen nyt "kärvistellyt" selkäkipuni kanssa kohta 2kk, eikä helpotusta näy..
Kyseessä minulla ainakin ns. noidannuoli eli iskiaskipu, jonka pitäs mennä itsekseen ohi.
samanlaisia alavatsakipuja on myös ja lääkäri sanoi minulle, että johtuu juuri selästä. Eli ovat yhteyksissä toisiinsa.
Minulle määrättiin tulehduskipulääkkeitä, ei siihen oikein muu auta.- h4idi88
Kiitos vastauksestasi!
Itse mietin juuri sitä että saisin lääkäriltä jonkun lääkekuurin joka auttais eli taidan soitella sinne :)
- Olemassa!
Yleensä noidannuoli ei iske "arkkitehtuuriltaan" terveeseen selkään, vaan lantio on vinossa jo ennen akuuttia kramppia ja selkä on vihotellut ennenkin.
Lääkäri tuskin auttaa, muuta kuin lääkkeitä määrää, joista pientä lievitystä ehkä.
Joten yritä hoidattaa vaivasi kuntoon!...googleta selkäsivut, ehkä myös tasapainopiste. Ensiapua saanet Moneltakin Kiropraktikolta, Osteopaatilta ym.- h4idi88
Tarkkailen hetken. Jostain olin lukevinani että pitäs helpottaa muutaman viikon kuluessa. Jos ei helpotusta näy niin koittelen sitten apua hankkia.
On ollu selän kanssa aiemminkin ongelmia mutta ne on omasta mielestäni johtunut vain jumiutumisesta, tämä kipu oli erilainen. - ei hoidettu
h4idi88 kirjoitti:
Tarkkailen hetken. Jostain olin lukevinani että pitäs helpottaa muutaman viikon kuluessa. Jos ei helpotusta näy niin koittelen sitten apua hankkia.
On ollu selän kanssa aiemminkin ongelmia mutta ne on omasta mielestäni johtunut vain jumiutumisesta, tämä kipu oli erilainen.selkäsivut ovat huijareiden sivuja joten älä ota tosissasi niitä juttuja
- mitä puhut
ei hoidettu kirjoitti:
selkäsivut ovat huijareiden sivuja joten älä ota tosissasi niitä juttuja
Kaikkea selkäsivuilla olevaa ei pidä niellä lääketieteellisenä nippeli-faktana ja saattaapi eräällää osaajalla olla henkilökohtaisia ongelmia ja aika erikoinen persoonakin...
...mutta eiköhän Suomesta ja kauempaakin löydy paljon ihmisiä, joiden mielestä ainakin Holman metodi on KAIKKEA MUUTA, kuin huijausta tai huonoa hoitoa.
Moni on saanut avun vasta Lahdessa, vaikka monet lääkärit, hierojat, kirot, osteopaatitn on käyty läpi, kaikki eivät ole olleet tyytyväisiä, se on totta ja olen kuullut väitteitä, jotka eivät ainakaan nippeli-faktana pidä paikkansa, mutta MISÄÄN MUUALLA, en ole nähdyt yhtä hyvää menetelmää, jolla koko keho saadaan suoraksi.
- täällä ei ole lääkäreitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291