Olen syntynyt todella pohjoisessa ja tiedän ettei syntymäkarttaani voi laskea normaalilla tavalla, esim. mitä astro.fi käyttää, kuka tietää mistä saan käsintehdyn horoskooppi kartan laskettua tms.?
pohjoisessa syntynyt
2
673
Vastaukset
- Typytti
Minäkin olen pohjoisessa syntynyt ja monen mutkan kautta lopulta saanut oikeanlaiset kartat, joissa on huomioitu pohjoinen sijainti. Minun karttani ovat tehneet Raimo Nikula ja Seppo Tanhua, Astrosta. Tilattuani kummaltakin aikanaan kartan ja tulkinnan, huomasin molemmilla kerroilla, että merkkien sijainnit olivat poskellaan (etenkin nouseva). Kartan saatuani otin astrologiin yhteyttä ja kumpikin teki ilmaiseksi uuden kartan huomioiden nyt pohjoisen syntymäpaikkani. Uudet kartat olivat lopulta sellaiset kuin pitikin.
- mie(tin) vaan
Missä menee maantieteellinen raja että tuo normi laskuri ei toimi? Itse olen syntynyt eteläisessä Lapin läänissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577