Hei, tarvittaisiin apua kun tontille pesiytynyt Kyitä useampia. Olisiko joillain enempi siilejä joita voisi saada tontille asustamaan 2-3 kpl ? Paikka on tässä PKS itälaidalla johon apua tarttis. Voidaan noutaa.
> [email protected] <
Ikäviä ne "lierot" kun perheessä on myös lapsia ja ihan aikuisillekkin. Työkaveria pisti sellanen ja se oli viikon saikussa. Miten sitten lapset ja vanhemmat pärjää.
ps. eikä sitten mitään saarnoja että siilejä saa siirtää, voin tuoda ne lierot pihalle sellasille "kaupunklais-viher- piippareille"
Käärmeiden häätö
2
539
Vastaukset
- siitä läheltä
ja käy keväällä listimässä populaatio pieneksi.
Naaraskyy liikkuu n. 200 metrin alueella mutta urokset ja penikat liikkuvat n.500-700 m alueella.
Meteli (maan tärähtely) on ainoa niitä karkottava juttu ja leikattu nurmikko niin kyyn näkee jo ennen päälle astumista. - itärajan poppamies
Täällä Porakorvessa ja lähiympäristössä on käytetty kahta eri keinoa. Keväällä kun kyyt nousevat lämmittelemään kiville, pätki ne tasan sentin pätkiksi, ihan kaikki. Syksymmällä tarvitset vanhan kurkkupöntön, tervaa ja tuohta täydenkuun aikana koivun eteläpuolelta runkoa otettuna. Pistä tapettu käärme tai useampi tervaiseen kurkkupönttöön etelätuulella ja sytytä tuleen. Siinä katkussa lähtevät naapurin talttahampaatkin pois häiritsemästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842