NAISTEN RINNAT NYKYÄÄN LIIAN PIENIÄ

mica

mistäkähän johtuu naisten rintojen pieni koko . toista se oli ennen 60-luvulla silloin oli naisilla rinnat mitä ei tarvinnut paljon häpeillä . Muistan kyseisellä vuosikymmenellä kun nännit olivat sitä kokoluokkaa kuin nykyajan naisten rinnat. Nyky naisilla ei juuri ole enää mitä näyttää ja saavat olla häpeissään... Outo ilmiö?

97

35492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissit-fani

      Jep, sit ei auta kuin pumpa silikoonia. Kannatan!!!

      • peräsmies

        vielä hirveempää on nämä päärynäperseet. kun oikeen massiiviset vetelät pakarat sullotaan farkkuihin näyttää vartalo suunnilleen jalalliselta säkiltä.

        City-lehdessä oli joku vuosi sitten hauska kuvio jolla havainnollistettiin keskiverto suomalaisen perseen istuma-ala vuonna 1980 ja 2000. Vuonna 2000 oli kansan peräpää kasvanut leveydessä viisi senttiä.

        eikä tarvi arvailla kumman on kasvanut enemmän, miesten vai naisten. riittää kun menee kaupungille ja tulee vastaan alle parikymppisiä naikkosia joiden peräpää peittää auringon. oi niitä aikoja kun vielä löytyi piukkoja peppuja.


      • lissy

        ei, miks mulle käy näin! taas yksin sellanen unelmamies jolla on elämänarvot kohdallaan ja mun mahdollisuudet on haudattu ja kuopattu...harmi, kun olen näin pienitissinen niin täytyy tyytyä johonkin "I DONT'T CARE WHAT IS YOUR BODY LIKE, I LOVE YOU PERSONALITY"

        olis niin coolii et sain olla vaan sun kanssa ja sä tuijottelisit mun tisseja ja puristelisit niitä kaikki ihanat päivät pitkät seuraavat 50 vuotta. mut ethän sä mun tissejä...sit mun ei tarvitsis puhuukkaan mitään ku tissit ouhuis puolestaan. miksi elämä ei oo näin helppoo mulle?

        jotku dorkat jätkät aina vaan tulee sanomaan et mä välitän susta ihan oikeesti ja oot kiva ja hauska ja kaunis. pöh. voi helvetti miten osaa olla pinnallinen tyyppi. eikö se jätkä tajuu että sen pitää tulla sanoo mulle et "hei babe, suöle olis käyttöö heti parin implantinasetuksen jälkee"


    • kasva aikuiseksi

      näyttävät naisten tissit alaviistosta isoilta, nyt sinusta on tullut iso poika ja rinnat ovat muka kutistuneet.

      Hävetä voisi myös omaa tissiiin fiksoitumistaan se on epäkypsän aikuisen merkki.

      En ole ikinä vielä hävennyt omia rintojani eden ajatellut koko asiaa.

      Joten taidat oman häpeäsi vain sijoittaa ihan viattomaan ja sitä häpeää tuntemattomaan osapuoleen, heh?

      • huhhhh

        Älä lurtti valehtele, et muuten tänne kirjoittelisi pikkutissi, jollet tuntisi alemmuutta kanssasisariisi rintojen koosta johtuvaa.
        Eikö sua pikkutissi hieman kateus kalva...


    • näin

      kun pitää olla niin anorektikko nykyään, ihannoidaan sitä? Ollaan luuta ja nahkaa...

    • Risto

      Muijat on aina laihiksella!Mun muijalta putos kaksi kuppikokoa laihdutuksen seurauksena.Ei halua lihoa takaisin ja juoksee aurobicissa ja vikisee kun rinnat meni?!Hyvä persekin putosi ihan lättänäksi.Vitun ämmät!!!!Kuka teitä luuviuluja haluaa?Hyi helvetti!Mulla on just meneillään tilanne,että jos muija ei liho(ei ollut edes lihava)niin ke´nkää tulee!!Itsekin urheilen ja olen hyvässä kunnossa mutta en laiha!

      • like a player

        Itse vaihdoin exän toiseen kun alkoi ärsyttämään anoreksian puolelle menevä laihdutus ja rinnat sen kuin pieneni...
        Nykyinen muija on sentään terve ja tajuaa että se ei ole lihava vaikka sillä hyvät muodot sillä onkin ja muutenkin ihan jees.


      • c-kuppi
        like a player kirjoitti:

        Itse vaihdoin exän toiseen kun alkoi ärsyttämään anoreksian puolelle menevä laihdutus ja rinnat sen kuin pieneni...
        Nykyinen muija on sentään terve ja tajuaa että se ei ole lihava vaikka sillä hyvät muodot sillä onkin ja muutenkin ihan jees.

        tosi hienoa et löytyy vielä teidän kaltaisia (sinä ja risto) ei-pinnallisia miehiä. et siis niinku osaatte keskittyä olennaiseen. onnea.


      • näin se on
        c-kuppi kirjoitti:

        tosi hienoa et löytyy vielä teidän kaltaisia (sinä ja risto) ei-pinnallisia miehiä. et siis niinku osaatte keskittyä olennaiseen. onnea.

        naisen joka valittaa että on lihava ja hänellä on iso perse?? kysympähän vain.. täytyy naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni. ei kukaan halua mitään kuivankesän oravaa roikkumaan kainaloon ja kerjäämään sääliä..


      • Jazu

        Jos teitä ei tyydytä
        naisten nykyiset tissit ette oo
        minkään arvosii!!!!!!!!!
        Ja jos varsinki kehotetaan suurentaa
        niitä, ni naiset ei pidä semmossist
        kehotuksist!!!!! HEI HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!


    • vanha nainen

      mistäkähän johtuu miesten mulkkujen pieni koko. toista se oli ennen 50-luvulla silloin oli miehillä muna mitä ei tarvinnu häpeillä. Muistan kyseisellä vuosikymmenellä kun munat olivat toista kokoluokkaa kuin nykyajan miesten pikku pippelit. Nyky miehillä ei juuri ole enää mitä näyttää ja saavat olla häpeissään... outo ilmiö? :)))

      • Holmesin Jussi

        Jos olet joskus saanut liian pientä niin olen minäkin saanut,joskus liian isoa.


      • auttaa

        rintojen kasvuun apu on lähempänä kuin uskottekaan ja vieläpä ilman kalliita kirurgisia toimenpiteitä. hankaatte päivittäin useampaankin kertaan niitä wc paperilla. vaimonikin on aloittanut kehoituksestani tämän "paperikuurin".
        sain hänet uskoteltua ja vieläpä erittäin vahvoin perustein, olen nimittäin huomannut,että perse sillä on levinnyt vuosien saatossa ja en ole keksinyt mitään muuta selitystä, kuin juuri tuo vessapaperin käyttö. jos jollakin olisi parempi selitys,niin hyvä on,mutta tuokoon sen julki ja ennenkaikkea hyvin perustein.


      • micalla pieni?

        tuskaansa naisten "pieniin" rintohin, kun jalkovälissä roikkuu 1cm:n pituinen hamsterin muna. kasva jätkä aikuiseksi. katso peiliin.


      • eikö

        ole koskaan sanottu että "ei koko ratkaise, vaan kyky?" pöh, kyllä olet tynnyrin alla kasvanut..


      • N.M.

        Mikäs homo se sinä olet? Reenaisit omaa pillua niin ei tartteais olla mikään metrimuna...Sitäpaitsi sellaset kaivopillut on vitun rumia...


        ps. Pillua saa kireämmäksi jännittämällä sulkijalihasta(oikeasti)


      • niin.

        On hehtaaripillu, eihän sinne mene kuin puimuri kuskeineen...Tai jos vetää kortsun päähänsä ja hyppää sisääsi...


      • joku vaan
        auttaa kirjoitti:

        rintojen kasvuun apu on lähempänä kuin uskottekaan ja vieläpä ilman kalliita kirurgisia toimenpiteitä. hankaatte päivittäin useampaankin kertaan niitä wc paperilla. vaimonikin on aloittanut kehoituksestani tämän "paperikuurin".
        sain hänet uskoteltua ja vieläpä erittäin vahvoin perustein, olen nimittäin huomannut,että perse sillä on levinnyt vuosien saatossa ja en ole keksinyt mitään muuta selitystä, kuin juuri tuo vessapaperin käyttö. jos jollakin olisi parempi selitys,niin hyvä on,mutta tuokoon sen julki ja ennenkaikkea hyvin perustein.

        onks sullaki sitte perse levinny vuosien myötä? :)


      • jeh

        Pienimunaiset miehet ovat vain isovittuisten naisten levittämää katkeraa huhupuhetta.


      • Olli43

        Moi!

        Se oli varmaan sitä sodan jälkeistä aikaa eli iso muna piti lisääntymisen voimissaan!
        Rakastan isorintaisia naisia ja kuiteskin koolla ei ole väliä!
        Afrikasta vois löytyä sellaisia, etsi sieltä!
        Mulla vain 15 ja kolme jäärää on sieltäkin löytynnä!

        t:Olli


      • micalla pieni?
        niin. kirjoitti:

        On hehtaaripillu, eihän sinne mene kuin puimuri kuskeineen...Tai jos vetää kortsun päähänsä ja hyppää sisääsi...

        pienimunaiset "miehet" puolustavat omiaan. jos sitä saa mies arvostella naisten rintoja, ni onhan mullakin oikeus arvostella miesten munia. että silleen. voitte kuvitella mitä haluatte musta, men pienimunaisuus on out ollut aina ihan neitsyeidenkin mielestä, vaikka sitä en enää olekaan. like I care..


      • eräs
        joku vaan kirjoitti:

        onks sullaki sitte perse levinny vuosien myötä? :)

        No ainakin suu on levennyt joten taitaa tulla samaa pyyhittävää molemmista päistä =)))


    • häpeä

      Sinulle ei pitäisi olla merkitystä muiden, kuin oman naisesi rinnoilla! Eikä hyvässä parisuhteessa rinnoillakaan ole suurta merkitystä.

      Ja sitten tämä älytön yleistäminen. Missä Sinä oikein elät, kun et näe ympärilläsi hyviä rintoja?

      En itse tunne yhtään naista, jonka pitäisi hävetä omia rintojaan, olivatpa ne minkä kokoisia tahansa.

      Mitä Sinussa itsessäsi on kehuttavaa... outo ilmiö!

    • Tiina

      Karu totuus on se,että jos te vaaditte meitä olee laihoja kuin maillit niin rinnat hävii!Silikonitko meidän kaikkien on sitten pakko ottaa?Mulakin oli i´han kiinteät rinnat.Laihdutin 10kg et perse ja reidet kapenisi.Ekaks lähti rinnat ja naama kapeni.Reisiin jäi vielä.

      • webulous

        Tämä naisten ylenmääräisen laihuuden ihannointi taitaa olla suurimmalta osin median ja vaatesuunnittelijoiden luoma illuusio jonka uhreina ovat sekä miehet että ja etenkin naiset. Hyvänen aika, vaikka vogue mitä väittää, niin useimmat miehet eivät ollenkaan pane pahakseen jos tyttöystävällä on enemmän muotoja kuin Kate Mossilla. Jotkut on luonnostaan laihoja ja se on ihan ok, laiha voi olla yhtä lailla kaunista. Mutta se on häväistys että mukavan muodokkaat naiset väkisin laihduttavat itsensä luuviuluiksi. No okei, tässäkin on joku järki pidettävä kädessä - läski itsessään ei ole kaunista vaan sellainen sopiva naisellinen pehmeys..


      • Anonyymi
        webulous kirjoitti:

        Tämä naisten ylenmääräisen laihuuden ihannointi taitaa olla suurimmalta osin median ja vaatesuunnittelijoiden luoma illuusio jonka uhreina ovat sekä miehet että ja etenkin naiset. Hyvänen aika, vaikka vogue mitä väittää, niin useimmat miehet eivät ollenkaan pane pahakseen jos tyttöystävällä on enemmän muotoja kuin Kate Mossilla. Jotkut on luonnostaan laihoja ja se on ihan ok, laiha voi olla yhtä lailla kaunista. Mutta se on häväistys että mukavan muodokkaat naiset väkisin laihduttavat itsensä luuviuluiksi. No okei, tässäkin on joku järki pidettävä kädessä - läski itsessään ei ole kaunista vaan sellainen sopiva naisellinen pehmeys..

        silikonit sopii naiselle kuin naiselle, voi säätää itse tissiensä kokoa, todella kätevää ja sexyä.


    • Hyi häpeä

      Tästä mielipiteestä minkä mica laittoi tulee selvästi esille, että ei ole hurraamista aivokapasiteetillä. Taitaa olla munaton mies lisäksi.

    • ...kauniit!

      Minua itseäni eivät pienet rinnat haittaa. Enkä muuten liene ainoa! On todella seksikästä katsella sellaisia pienirintaisia Naisia, joilla on hyvä itseluottamus ja jotka eivät yritä rintojaan peitellä, kuten Siiri Nord, Saimi Nousiainen...
      Sitäpaitsi nänni se on joka rinnan tekee...ja moni muu asia Naisesta seksikkään...

      Aion jopa lähitulevaisuudessa alkaa toteuttaa mieltymystäni kuvata anonyymikuva-albumia suomalaisten Naisten rinnoista...
      Kiinnostuneet voivat ilmoittautua os. [email protected]
      Kiitos!

      ps. meillä kaikilla on jotakin kuvaksellista!

      -Peku

      • hande

        killer on muuten ihan hyvä pändi paitsi sen laulajalla ei oo tissejä.. hyi vittu. se eka video oli ihan kauhee ku näky ihan kunnolla että sillä on semmoset golf palloa pienemmät tissit, ja piti kireää paitaa silti, turha toivoa menestystä ulkomailla niillä avuilla


      • Onni

        Ruahhah hah hah...
        Vai anonyymikuvia, saatanan pervo luulet että nyt kun kehut pieniä rintoja, niin nuoria tyttöjä ilmoittautuu laumoittain sinun runkkaamistasi katsomaan.


      • nainen
        hande kirjoitti:

        killer on muuten ihan hyvä pändi paitsi sen laulajalla ei oo tissejä.. hyi vittu. se eka video oli ihan kauhee ku näky ihan kunnolla että sillä on semmoset golf palloa pienemmät tissit, ja piti kireää paitaa silti, turha toivoa menestystä ulkomailla niillä avuilla

        pitää olla hyvä keuhkot et voi laulaa. ei vittu musiikkia tehdä millään golf-palloilla. vaan pitää vittu olla kunnon daisarit. se on vittu musiikillisen taidon merkki ja esimerkkejähän löytyy vaikka millä mitallavittu. laatua kehiin vittu.


      • nainen
        hande kirjoitti:

        killer on muuten ihan hyvä pändi paitsi sen laulajalla ei oo tissejä.. hyi vittu. se eka video oli ihan kauhee ku näky ihan kunnolla että sillä on semmoset golf palloa pienemmät tissit, ja piti kireää paitaa silti, turha toivoa menestystä ulkomailla niillä avuilla

        mitä te miehet oikein valitatte.. yhtälailla me naiset voisimme kysyä ja ihmetellä että mikä mättää kun miesten penikset ovat nykyään niin minimaalisia.. jos mies on valmis "antamaan kenkää" naiselle jolla on liian pienet rinnat niin ei semmoinen mies naista ansaitsisikaan !!!


      • joojoo..

        Onhan se kiva hieroa rinnatonta naista.
        Just joo, se joka noin sanoo valehtelee, tai on homo.


      • roxu
        nainen kirjoitti:

        mitä te miehet oikein valitatte.. yhtälailla me naiset voisimme kysyä ja ihmetellä että mikä mättää kun miesten penikset ovat nykyään niin minimaalisia.. jos mies on valmis "antamaan kenkää" naiselle jolla on liian pienet rinnat niin ei semmoinen mies naista ansaitsisikaan !!!

        miehet ei ole täydellisiä....rintojen ei tarvitse olla isot.....eihän mekään valiteta..miesten munista....onko rinnat todellakin tärkeimmät?ja ne naiset/miehet jotka valittaa ihmisen luonnosta on vain kateellisia...


      • eräs
        joojoo.. kirjoitti:

        Onhan se kiva hieroa rinnatonta naista.
        Just joo, se joka noin sanoo valehtelee, tai on homo.

        Olen vakuuttunut siitä että hän on terveempi päästään kuin sinä!!


    • jake

      puolesta, kun itellä(norm vartaloinen mies) on isommat kun lähes jokaisella missillä. Tosin jonkun verran treenattu kroppa. Taitaa olla liian kovat dietit tytöil, kun rinnatkin lähtee.

      • Laihislainen

        Rinnat putoo yhden kuupikoon jos laihtuu vähän alle 10kg.Jos kuuri on raju,se näkyy heti.Jos laihis on ollut vähän pidempi kestoinen ,kuluu 3kk ennenku itse huomaa:Apua!Kupit tyhjät.
        Sanokaa nyt meille,miehet,ettei meijä n tarvi olla niin vitun laihoja!Mä en haluis olla aina laihiksella?!


      • Mies
        Laihislainen kirjoitti:

        Rinnat putoo yhden kuupikoon jos laihtuu vähän alle 10kg.Jos kuuri on raju,se näkyy heti.Jos laihis on ollut vähän pidempi kestoinen ,kuluu 3kk ennenku itse huomaa:Apua!Kupit tyhjät.
        Sanokaa nyt meille,miehet,ettei meijä n tarvi olla niin vitun laihoja!Mä en haluis olla aina laihiksella?!

        Teidän Naisten ei tarvitse olla niin vitun laihoja!!!


      • nänni
        Laihislainen kirjoitti:

        Rinnat putoo yhden kuupikoon jos laihtuu vähän alle 10kg.Jos kuuri on raju,se näkyy heti.Jos laihis on ollut vähän pidempi kestoinen ,kuluu 3kk ennenku itse huomaa:Apua!Kupit tyhjät.
        Sanokaa nyt meille,miehet,ettei meijä n tarvi olla niin vitun laihoja!Mä en haluis olla aina laihiksella?!

        Nänni ei ymmärrä kanssasisariaan... Nännille on naispuolinen anorektikkoystävä maininnut suurehkosta pyllyn koosta, mutta Nänni ei välitä. Nänni pitää itse normaalikokoisesta, muodokkaasta pyllystään ja myös monet miehenpuolet. Olenko tosiaan ainoa, jotka ovat itseensä tyytyväisiä laihduttamatta itseään kipeäksi? Nännin kauan ylipainosta kärsinyt ystävä laihdutti monta kiloa, mutta ei ole tyytyväinen, nyt pitäisi kiinteytyä, vaikka ystävä näyttää hyvltä...
        Naiset itse arvostelevat toisiaan liian tarkkaan ja pelkäävät arvostelua. Naiset jostakin kumman syystä kuvittelevat, että myös miehet pitävät nälkiintyneen ja sairaan näköisistä naisista. Juorulehtiä tirkistellään ja niistä etsitään vyötärömakkaroita.. Eikö luonnonvalinnassa valita terve ja lisääntymiskykyisen näköinen kumppani?
        Nänni on sitä mieltä, että naisten tulisi etsiä jotakin muuta ajateltavaa. Jos on murehdittava jotain, auttakaa vaikka sairaita lapsia.


      • ...
        Mies kirjoitti:

        Teidän Naisten ei tarvitse olla niin vitun laihoja!!!

        haluuttex te miehet sit läskin muorin jolla on D-kupin rinnat, vai sopusuhtaisen, KAUNIIN ja hoikan A-kupin rinnat omistavan naisen (joka urheilee ja on kiinteä)? mun mielestä nykyajan naiset taas on liian lihavia!! missä on se ihanne jonka mukaan laiha (en tarkoita anorektikkoa) on kaunista..?!!? mä häpeäisin liikkua läskin rouvan kanssa..! onko teille tärkeämpää rintojen koko vai se että muu vartalo on kaunis?? yleensä jos on suuri rasvaprosentti, on suuret rinnat, jos taas pienempi, pienemmät rinnat! katson naisessa muutekin kuin esim. rintoja!


      • ....
        ... kirjoitti:

        haluuttex te miehet sit läskin muorin jolla on D-kupin rinnat, vai sopusuhtaisen, KAUNIIN ja hoikan A-kupin rinnat omistavan naisen (joka urheilee ja on kiinteä)? mun mielestä nykyajan naiset taas on liian lihavia!! missä on se ihanne jonka mukaan laiha (en tarkoita anorektikkoa) on kaunista..?!!? mä häpeäisin liikkua läskin rouvan kanssa..! onko teille tärkeämpää rintojen koko vai se että muu vartalo on kaunis?? yleensä jos on suuri rasvaprosentti, on suuret rinnat, jos taas pienempi, pienemmät rinnat! katson naisessa muutekin kuin esim. rintoja!

        muistakaa myös tämä jos laihduttaa ja ei silti liiku tulee vain pienemmäksi läskiksi, mutta jos nyt sattuu olemaan vähän makkaraa vyötäröllä ja "ylimäärästä" perseessä niin se ei tee muijasta ns. rumaa ja yököttävää.

        itse mieluummin otan vähän lihavamman kuin jonkun "A-kupin rinnat omistavan naisen " perse myös kärsii laihduttamisesta


      • painu..
        ... kirjoitti:

        haluuttex te miehet sit läskin muorin jolla on D-kupin rinnat, vai sopusuhtaisen, KAUNIIN ja hoikan A-kupin rinnat omistavan naisen (joka urheilee ja on kiinteä)? mun mielestä nykyajan naiset taas on liian lihavia!! missä on se ihanne jonka mukaan laiha (en tarkoita anorektikkoa) on kaunista..?!!? mä häpeäisin liikkua läskin rouvan kanssa..! onko teille tärkeämpää rintojen koko vai se että muu vartalo on kaunis?? yleensä jos on suuri rasvaprosentti, on suuret rinnat, jos taas pienempi, pienemmät rinnat! katson naisessa muutekin kuin esim. rintoja!

        Sä taidat olla joku bulimiapelle, tissitön poikatyttö, joka haluaisi itselleen kunnon rinnat.


      • Olli43
        nänni kirjoitti:

        Nänni ei ymmärrä kanssasisariaan... Nännille on naispuolinen anorektikkoystävä maininnut suurehkosta pyllyn koosta, mutta Nänni ei välitä. Nänni pitää itse normaalikokoisesta, muodokkaasta pyllystään ja myös monet miehenpuolet. Olenko tosiaan ainoa, jotka ovat itseensä tyytyväisiä laihduttamatta itseään kipeäksi? Nännin kauan ylipainosta kärsinyt ystävä laihdutti monta kiloa, mutta ei ole tyytyväinen, nyt pitäisi kiinteytyä, vaikka ystävä näyttää hyvltä...
        Naiset itse arvostelevat toisiaan liian tarkkaan ja pelkäävät arvostelua. Naiset jostakin kumman syystä kuvittelevat, että myös miehet pitävät nälkiintyneen ja sairaan näköisistä naisista. Juorulehtiä tirkistellään ja niistä etsitään vyötärömakkaroita.. Eikö luonnonvalinnassa valita terve ja lisääntymiskykyisen näköinen kumppani?
        Nänni on sitä mieltä, että naisten tulisi etsiä jotakin muuta ajateltavaa. Jos on murehdittava jotain, auttakaa vaikka sairaita lapsia.

        Moi!

        Hyvin sanottu!

        t:Olli


    • Katja

      Siis te miehet olette niin sovinisteja että oksettaa.Miksi aina naisella täytyy olla isot rinnat ja tiukka perse? Minä en ymmärrä te olette todella soviniteja

      • heps

        Se on hyvä ku et yleistä yhtään. Täällä kolme miestä ilmottaa olevansa sitä mieltä, että naisilla on liian pienet rinnat ja sinä leimaat sillä perusteella pari miljoonaa miestä sovinisteiks !! Mietipä sitä sanois Saukkosen Mika.


    • xxx

      Nyt olet kyllä toisella planeetalla...
      Nuoruudessani (80-luvulla) naisila oli pienet rinnat. Keskikuppikoko on pitkään ollut Suomessa B-kuppi.

      Katsopas tämän päivän 13-20 vuotiaat naiset ja huomaat että kivoja munkkeja on solkenaan. Käytetään tietysti pus-upeja, mutta...
      Keskikuppikoko on nykyään C-kuppi.

      En valita. Vaimollani oli kiinteät C-kupit, jotka synnytyksen myötä jäivät D-kupeiksi. Naminami! :)

    • gerzzi

      Ja kun kattoo maikkarin sääennustajia, siis naispuolisia ni ei niillä ole niinku mitään tuossa rinnan päällä. Ihan hirveen näköstä kun on semmonen litukka.YÖK

    • Erkki

      Nykyään naisten rinnat ovat keskimäärin isompia kuin 60-luvulla. Syynä lisääntynyt ylipainoisuus.

    • minttu

      Eihän kaikilla naisilla ole pieniä rintoja?? oletteko tulleet ajatelleeksi että ei ne isotkaan rinnat ole aina omistajalleen mukavat?
      Kauluspaitoja ja muitakin takkeja tai paitoja on hanakala saada sopivia, kun kiristävät rinnoista tai ovat muuten telttoja. Liivejä ei saa hyviä, kaikki kauniit ovat a, b, c kuppeja.
      Ravintolasssa saa aina huomiota vain ja ainoastaan rinnoilla vaikka omistaa nätin naamankin. että ei ne d kupin rinnatkaan niin kivat ole.

    • tissitohtori

      Näin on ihan liian pienet ovat ja perseetkin hyvin lättänät! Toista se on venäläisillä naisilla jää suomen junttapullat toiseksi kun tatjaanalla isommat rinnat ja hyvä perse!

      • [Li'oN]

        ...kyllä pidän pienistä rinnoista, jos ne vaan on kauniin pyöreät. Pienet rinnat on hyvä juttu!


    • Rakastan..

      Mitä pienemmät rinnat naisella, aina vain on kauniimpi hän. Ihanat ovat sellaiset sopivan pienet.

    • mmmm

      kyllä vähän luulen että miehillä joilla on jotain sanottavaa naisten rinnoista omaavat itse surkeat vehkeet ja näin yrittävät sitten uskotella
      itselleen etteivät olisi luusereita..

      itse rakastan naisten rintoja kokoon katsomatta!

    • Masi

      Vai vielä pienirintaisia naiset nykyään...!Minusta tuntuu, että jo vaille 15-vuotiaille seisoo rinnat kuin porsaan saparot, mielestäni jo yhä nuoremmilla rinnat tuntuvat vain isonevan.

      Omasta mielestäni pienet rinnat ovat parhaita, kiihottavimpia ja kun vielä nännit niissä ovat tollasen reilunkokoisen luumun kokoiset...avot.
      Mitä laudampi sen parempi. Olen testaillut, että pienirintaisilla on tuuheampi tussukin. Isorintaisilla mielestäni on liian niukka tussu. Hairy ja narurelli kunniaan, kunnon karvatussua ei voita mikään. Posliinit=yäk!

      • ...tuli mieleen...

        että oot pedofiili!!! (hyi hyi ja hyi)
        En tiiä, jotenki vaan tuntu siltä...kirjotit: "vaille 15-vuotiailla seisoo rinnat"..."olen testaillut, että pienirintaisilla tuuheampi tussu...isorintaisilla liian niukka tussu"...
        Eli mietitään vaikka että oot 30-vuotias, sillon ymmärrän että oon kokeillu kaiken kokosia tussuja, mutta kirjotuksestas näkyy, että vielä kahtot nuoria tyttöjä, tai niiden rintoja.
        hyi masi


    • Gretel

      No eikös tämä ole itsestään selvyys?

      Kaikkea ei katsos herrat voi saada :(

      Mitä alempi rasva%, sitä pienemmät rinnat!

      Kaikki naiset, jotka ovat laihduttaneet, tietävät, että ensin lähtee rinnoista!

      Lisäksi sellanen pikku pointti vielä noista nänneistä, että nännit& nännipihat luonnollisesti suurenevat ja tummuvat raskauden aikana, joten jos suuret nännit rinnat kiinnostaa, niin immettäjiä vain etsimään :)

      Mutta sekään ei taida teille miehille kelvata, vai?

    • Heksi

      aina lässytetään tästä että kaikkea ei voi saada ja jos haluutte että laihdutetaan bla bla bla...Se nyt vaan on niin että suomalainen nainen on päärynän muotoinen eikä siitä miksikään muutu vaikka tekisi mitä. Venäläinen nainen taas on "käärmeen" muotoinen vaikka tekisi mitä eli muodot on aina kohdallaan ja peppu kapea. Ehkä suomalainen mieskään ei ole paras mahdollinen mutta koska elämme suhteellisen hyvässä hyvinvoinnissa verrattuna itänaapuriin niin meillä on mahdollisuus valita ja näin ollen suosittelen venäläisen tyttöystävän hankkimista näin tehtäisiin palvelus tuleville sukupolville kauniimpien ja muodokkaampien naisten muodossa (geenijalostus).
      Evoluutiossa selviytyvät vain kauneimmat, rohkeimmat ja ne kenestä on hyötyä kahdelle ensimmäiselle ryhmälle. Suomalainen mies kuuluu tuohon viimeiseen ryhmään kun taas suomalaisella naisella ei ole paikkaa tässä yhtälössä.

      • welma

        Tuo evoluutioon vetoaminen on vähän outoa, sillä nykymaailman evoluution määräävät niin monet muutkin seikat. Esim.asuinympäristö ja sen luonnonvarojen soveltamiskyky.
        Näistä johtuen suomalainen ihminen on selviytymiskykyinen toisin, kuin sellainen afrolähimmäisensä, joka ei ole lähtenyt pois elinkelvottomasta asuinympäristöstään -joka sekin muuttuisi elinkelpoiseksi, kun miehetkin osallistuisivat maanviljelykseen...

        Sitäpaitsi onhan meitä suomalaisnaisia, joilla on rinnat. Turha väittää, ettei olisi...


      • Mies!

        Moi!
        Mikä suomalaisissa naisissa pännii? Mahtavia!

        t:Olli


      • Neea

        Venäjällä paljon käyneenä... huoria lukuun ottamatta, en ole huomannut, että näitä "käärmeitä" mitenkään enempää olisi kuin suomessakaan, päin vastoin.

        Mutta suomalaiset miehet ovatkin ilmeisesti tutustuneen näihin venäläisten naisten parempiin puoliin... (Sukupuolitaudit eivät ole muuten hyväksi evoluutiolle).

        Toivottavasti teitä ei haittaa, että tyttöystävä antaa kaverille kanssa (jos hän maksaa enemmän) ;)


      • 2 sad..

        joillakin ei taida olla munaa lähteä sitten hakemaan niitä ulkomaalaisia lintturoita. *kjih* vai mistä johtunee moinen äksyily... älä innitä. se nyt vaan taitaa olla niin ettei suomen neitokaisille ole riittänyt tämä sinun vehkeesi pituus, mutta jospa se natasha huolii tämän meidän pikkuisen *hyrrr*


    • hanna

      suomalaisilla naisilla on pienet tissit ja suomalaisilla miehillä pienet vehkeet MUTTA onneksi on suomalaisille naisille mustia miehiä joilla on kunnon vehkeet, ei tarvi suurennuslasin kans ettiä ja eivätpä turhaan valita pienistä tisseistä.

      • möi!!!

        Tälä olis yksi neeleri mies, annatko piliua minylle myös, mula on pitkä kuli, jola nainis sua.
        Anna kuule osite niin tulen ja nusin sua.Suominainie antaa kaikile, mutte ne omitä osaon kuu lahnna sängynssi, tai puupölliä.
        T: musti mies....


    • Erkki

      Pienet rinnat on parasta mitä on. Isot lollot ällöttää! :-(

    • joku

      kuulepas.... ootkos ajatellu että joillaki naisilla on luonnostaan pienet rinnat, olivatpa naiset suomalaisia tai ei.... ja minkä naiset sille ite voi... ei jokasta innosta tunkea jotain silikooni möhnää kehoonsa... naiset saa kelvata miehille sellaisinaan tai ei ollenkaan.... loukkaatte tolla puheellanne luonnostaan (ilman laihutuksia) pienet rinnat omaavia naisia...

      • örkki

        mulla ihan kivat c 85, ja työkaverit tykkää. Myös oma mies . Jos laihduta niin perse pienenee mut tisut jää. Musta on ihan kiva kunsaa huo,iota vaikei ees esittele vaan on oma itsensä ,ilman silikoneja. Tisut rules !


    • aidot ja isot!
    • Saku

      .. on nykyjään jo yllättävänkin terhakan näköiset tisut.
      Kyllä siinä vanha pelimannikin hieraisee silmiä kun tuntuu että alle viidentoista ikäisilläkin on niin kiinteät ja hyvinmuodostuneet nisät..

      • nipe

        En voi itsekaan uskoa todeksi, etta vastaan tahan viestiin... Mutta tulipa tuossa mieleen, etta jonkun tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten naisten rinnat ovat kasvaneet ja lantio kaventunut parin viimeisen vuosikymmenen aikana. Tuo vaite ei siis ihan oikeasti pida paikkaansa...


      • TOSIMies44

        ei ne mitää terhakoita oo... ne käyttää niitä perkeleen pushuppeja niin saahan niillä näyttämään pienetkin tisuliinit isoilta ja terhakoilta.
        Mielestäni mica on alanmies! YESYES


      • Neea
        TOSIMies44 kirjoitti:

        ei ne mitää terhakoita oo... ne käyttää niitä perkeleen pushuppeja niin saahan niillä näyttämään pienetkin tisuliinit isoilta ja terhakoilta.
        Mielestäni mica on alanmies! YESYES

        Haittaako sua jotenkin ne push-upit? Kivan näköisiä katsella ne mielestäni on, kuten muutkin keinot millä naiset itseään kaunistavat.


    • poika18v

      täällä te äijät itkette jotain muijien rintojen kokoja!!!!!!!!!
      ei vaan voi olla totta!!!

      mietitään jotain 60-lukua ja nykypäivää on moni asia varmaan muuttunut tässä yhteiskunnassa jonka kehityksen mukana naisten rinnat EHKÄ pienentyneet en tiedä en elänyt silloin mutta pieni on kaunista ja tulee aina olemaan

      mutta kolikolla on kaks puolta jonka kaikki varmaan tietää mitenkäs on miehet sitten muuttunut 60luvun???
      ei taida olla sen ajan herrasmiehiä enään hirveen montaa täs maassa.

      sitäpaitsi nyky naisen kroppa on muutenkin pienentynyt ja tullu hyvin paljon sirommaksi ja kuvauksellisemmaksi ja naiset on varmaan ruvennut käymään enemmän kuntokeskuksissa kun 60 luvul mut

      MUN MIELI PIDE ON SE ETTÄ NYKY NAISEN KROPPAAN EI SOVI JOTKUT DD KANNUT joten naiset pysykää siroina vaan

    • Niina

      Kohdallesi ei ole sitten sattunut naista jolla on suuret rinnat. Oma rintojeni ympärys on 120 cm ja kuppikoko D. Katseita kääntävät mitat, sillä olen 163 cm pitkä ja painan 52 kg. Vai vielä liian pieniä.:)

      • mica

        se on oikeen että on kunnon tissit


    • Joopajoo

      Kyllä taas näköjään paskajuttuja lentelee...hohhoijakkaa...

    • miesmies

      Eiköhän se ole itsestä kiinni millaisiin naisiin on tutustunut. Itse olen tavannut naisia Aasta DDeehen ja ei nuo isommat näytä sukupuuttoon katoamassa olevan. Ompahan nyt taas samanlainen keino kuin miesten vehkeiden koosta puhuminen lyödä vastakkaisen sukupuolen itsetuntoon kiilaa?

      Oikeasti rintojen koolla ei ole mitään merkitystä kuin rintafetisseille ja miestenlehtien lukijoille. Kun rakastaa jotain niin koolla ei väliä.

    • Sanna

      Toista se oli Suomi-filmien aikaan kun miehillä oli lihakset ja aivot. Ja en oo mikään saatanan ruikkutissi, vaan kokoluokkaa 165/55 ja tissit 75 c:t. Näkisinpä millanen tollanen yleisönosastopökkelö on. 2 minuutin mies. Spermakin on varmaan mustaa kun elukat on keskikaljaan kuollu ja naiset viimeks sata vuotta sitten nuollu...

      ...pilluas vitun neiti!

    • kissa

      Joo silloin ihmiset oli vielä laihojakin nykyään vaan lihavat ihmiset voi omistaa d kupit. Mutta suosittelen naisille silikoneja jos heillä on pienet rinnat . JOhtuisikoha tämä TSERNObilistä?

    • jorma b

      onkohan parempi että kärsii pienistä ja ehkä epämuodostuneista rinnoista vai olisikohan nyt aika tehdä asialle jotain. Silicon on selvästi tulossa koko kansan mahdollisuudeksi kohentaa rintavarustustaan.On jo kehitteillä sellainen pumppu jolla voi vaihdella rintojen tilavuutta oman sen hetkisen tilanteen mukaan.Kokekaa tämä mahdollisuutena!!

      • N-78

        Hei!
        Mulla on tosi pienet rinnat. Ne olivat kokoa AA-75 joskus 18 vuotiaana, silloinen painoni oli 56kg pituutta yli 170. Miehiä kas kumma pörräsi ympärillä kiitettävästi, eikä yksikään valittanut tissien olevan liian pienet, enkä tullut jätetyksi.
        Nyt olen pyöristynyt hieman päälle 60 kg ja rintani ovat edelleen pienet juuri ja juuri b kuppiin yltävät, joten ei se välttämättä auta lihoakkaan.
        Kun taas ystäväni on tosi hoikka ja omisti jo 16 vuotiaana c kupin rinnat.
        Tämä on vaan jotain jolle ei nainen voi mitään muuta ku yrittää kantaa ylpeänä sen mitä on luoja suonut.
        Niin tärkeitä ei rinnat ole, että vaarantaisin terveyteni silikoneilla. Olenhan onnellinen näinkin.

        ja mietin vain onko nämä täällä tisseistä valittavat miehet tosiaan noin pinnallisia. Itse arvostaisin naisessa (jos olisin mies) Sitä millainen kumppani hän on, ja tuleva äiti lapsilleni. Tissit kun ei riitä kuin vauvan ruokkimiseen ja siihen kelpaavat yhtä hyvin pienet rinnat.


    • Olli43

      Moi!
      Kaikkeahan sitä saa mitä haluaa!
      Olen röyhkeästi sitä mieltä miehenä, naiset ovat ihania ja kuppikoolla ei ole väliä, sillä on väliä mitä on miehen käsien ja rintojen välillä eli päässä, rakkautta vai himoa!

      t:Olli

    • nainen

      miten voit päätellä että kaikki naiset häpeävät rintojaan? oletko ajatellut että jotkut haluavat pienet rinnat? no entäs sinä sitten? tuntuu että miehistä on tullut läskejä huono kroppaisia jotka vain valittavat ja arvostelevat naisia.. pitäisi olla sitä ja tätä.. en usko että sinulla on kauheasti varaa valittaa.. ja tuntuu nykyään että miesten penikset ovat pienentyneet.. mitä pitäisi tehdä?

      • mies

        ja tuntuu nykyään että miesten penikset ovat pienentyneet.. mitä pitäisi tehdä?
        treenata lihaksia tai olla yhden ja rakkaan kanssa


    • eräs

      Koolla ei oo väliä sillä toiset tykkää pienistä ja toiset suurista... Tärkeintä on mihin ja miten niitä käytetään...

      MUTTA:

      Silikooni typyt HUOM!
      ===============
      Kysymys teille silikooni typyt.
      Silikoonista kuten useimmista muistakin ihmiseen kehoon asennetuista aineista irtoaa kehoon kuulumattomia aineita esim. hammashoidossa jne.. jotka ei ole terveydelle hyväksi.

      Kysymys:
      Olisitteko te onnellisia, jos olisitte lapsena saaneet imeskellä sisäisesti paskasia silikooni tissejä jonka seurauksena perisitte sairauksia; moraalittomasti ja vielä teidänkin kustannuksella itsetuntoaan kohottavan äitinne mielettömyyden johdosta?

      Huomiokaa ettei silikoonien poistaminen vapauta kehoa sisikoonin tuottamista aineista!
      Mielipiteeni on että lapsien terveys on tärkeämpi kuin huonoa itsetuntoaan terveyden kustannuksilla kohottava nainen! ...etenkin kun tuo kohotus tapahtuu usein lapsen kustannuksella sillä perinnöllisyys tekijätkin on otettava huomioon.

      Luonnollisuus oikeuksiinsa ja antakaa syntymättömillekin oikeus terveyteen!

    • Neria

      Itse pidän rinnoistani, sillä kokoa tärkeämpää, on mitä niillä voi tuntea ja se puoli on kunnossa... :) Lisäksi paljon urheilua harrastavana, olen huomannut, että pienet rinnat ovat käytännöllisemmät.

      Joten minulle on aika yhdentekevää, vaikkeivat kaikki miehet niistä pitäisikään. Naiset onneksi harvemmin takertuvat tälläisiin pikku seikkoihin... ;)

    • panomies

      saa kun ei kiinnitä rintoihin liikaa huomiota, työntelee pois edestä vaan.

    • MISSILLÄ PENIS

      MISS SUOMI ON VAIHTANUT SUKUPUOLTANSA

    • sam

      aha. hän on siis nykymiesten ihanne. muodokas, isot tissit, sopivasti löysää, jolloin myös kasvot ovat hyvin pyöreät.

      • kiinteä

        jos tykkää lehmästä ja juoposta niin kelly! on pa söpö hahh


    • hunter

      Eiköhän se oo ihan sama minkäkokoset rinnat sitä naisella on, kuhan ny jonkun näköset nortinjämät siinä nännipihan keskellä on, jotta toi imetys onnistuu:D...esteettisesti se on kokonaisuudesta kiinni, eikä mistään muusta....dorka

    • Kuka tahansa

      Isot miehet pönkittävät pieniä egojaan haukkumalla naisia. Mielenkiintoista, miten te turvaudutte mihin tahansa alistaaksenne meitä. Ei me tuon narun päähän enää suostuta vedätettäviksi. Sanokaa mitä haluatte, arvostelkaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

    • Anonyymi

      MOI

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe