Minun elämäni ja ruoka,joka määrää KAIKEN

sairasTyttö

En ole koskaan osannut luokitella omaa syömisongelmaani,kun se ei ole oikein anoa eikä bulimiaa. Ongelma on kuitenkin se, että mietin ihan koko ajn ruokaa, herkkuja, mitä voin syödä ja kuinka paljon kaloreita jne..
Olen mitoiltani nyt 57/162 ja 23v. Syömiseni on sitä,että voin olla koko viikon esiM: 800kalorilla sitten vloppuna sorrun mässäämääm oikein olan takaa. Vedän suklaata ja karkkia niin paljon kuin mahtuu,jonka jälkeen kauhea morkkis ,itku ja ehkä jos mässypäivä jää siihen olen seuraavat pari päivää ihan olemattomalla ruualla. Joskus kuitenkin sorrun ja mässäily kestää monta päivää. Ongelmani on pahentunut tänä vuonna, vaikka olen tästä huolimatta onnistunut säilyttämään nykyisen painoni. Pahimmillaan olen ollut 90kiloa ja tämä on alin, mikä on ollut ikinä( sitten ns.aikuisiän)
Minua pidetään normaalina, jotkut sanovat jopa hoikaksi. Nykyään välttelen ystäviäni, koska yleensä heidän kanssa tulee jotain herkkuja syötyä ja sitten putki jää päälle. Ja mitä pidempi mässyPutki, sitä pidempi syömättömyysKausi. Olen myös niin sairas, että joskus kun on ollut ihan kamalan ähky olo,eikä maha ole heti toiminut, olen ottanut alapää suihkun pään pois,letku peppuun ja eikun puolikuumaa vettä ja se sattuu ja kyllä myös sitä kyseistä tavaraa tulee. Mutta minua huolestuttaa, miten se vaikuttaa suolistooni ja juuri siksi,koska ns.suolivesijutusta on tullut mulle vähän niinkuin pakkoMielle, Ehkä samalla tavalla,kuin bulimikolle oksentamisesta.
No nyt olen kertonut ainakin tällä tavalla ongelmani. Koska kukaan ei tiedä, miten huonosti voin. Minua pidetään iloisena tyttönä ja se on kaukana iloisesta,kun omat kotiseinät ovat muureina ympärilläni.
Kiitos ja voimia kaikille!

1

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soulsister here

      täällä sama juttu. olen nyt 22v 165/58, ennen olin jopa 102kg. olen vkot 700-1200kcal ja sit vkonloppuna yhtenä päivänä vedän 4000kcal, jos se mässy jää päälle ja ahmin monta päivää.. vihaan itteeni. haluan olla laiha enkä lihota ikinä takas yli 65 kiloseks. pelkään niin että lihoon. mutta kun tulee ahmintakohtaus niin en voi sille mitään, vedän vaikka pelkkää kaakaojauhetta lusikalla jos ei ole muuta kaapissa. tätä on jatkunut jo 5 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe