Minun elämäni ja ruoka,joka määrää KAIKEN

sairasTyttö

En ole koskaan osannut luokitella omaa syömisongelmaani,kun se ei ole oikein anoa eikä bulimiaa. Ongelma on kuitenkin se, että mietin ihan koko ajn ruokaa, herkkuja, mitä voin syödä ja kuinka paljon kaloreita jne..
Olen mitoiltani nyt 57/162 ja 23v. Syömiseni on sitä,että voin olla koko viikon esiM: 800kalorilla sitten vloppuna sorrun mässäämääm oikein olan takaa. Vedän suklaata ja karkkia niin paljon kuin mahtuu,jonka jälkeen kauhea morkkis ,itku ja ehkä jos mässypäivä jää siihen olen seuraavat pari päivää ihan olemattomalla ruualla. Joskus kuitenkin sorrun ja mässäily kestää monta päivää. Ongelmani on pahentunut tänä vuonna, vaikka olen tästä huolimatta onnistunut säilyttämään nykyisen painoni. Pahimmillaan olen ollut 90kiloa ja tämä on alin, mikä on ollut ikinä( sitten ns.aikuisiän)
Minua pidetään normaalina, jotkut sanovat jopa hoikaksi. Nykyään välttelen ystäviäni, koska yleensä heidän kanssa tulee jotain herkkuja syötyä ja sitten putki jää päälle. Ja mitä pidempi mässyPutki, sitä pidempi syömättömyysKausi. Olen myös niin sairas, että joskus kun on ollut ihan kamalan ähky olo,eikä maha ole heti toiminut, olen ottanut alapää suihkun pään pois,letku peppuun ja eikun puolikuumaa vettä ja se sattuu ja kyllä myös sitä kyseistä tavaraa tulee. Mutta minua huolestuttaa, miten se vaikuttaa suolistooni ja juuri siksi,koska ns.suolivesijutusta on tullut mulle vähän niinkuin pakkoMielle, Ehkä samalla tavalla,kuin bulimikolle oksentamisesta.
No nyt olen kertonut ainakin tällä tavalla ongelmani. Koska kukaan ei tiedä, miten huonosti voin. Minua pidetään iloisena tyttönä ja se on kaukana iloisesta,kun omat kotiseinät ovat muureina ympärilläni.
Kiitos ja voimia kaikille!

1

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soulsister here

täällä sama juttu. olen nyt 22v 165/58, ennen olin jopa 102kg. olen vkot 700-1200kcal ja sit vkonloppuna yhtenä päivänä vedän 4000kcal, jos se mässy jää päälle ja ahmin monta päivää.. vihaan itteeni. haluan olla laiha enkä lihota ikinä takas yli 65 kiloseks. pelkään niin että lihoon. mutta kun tulee ahmintakohtaus niin en voi sille mitään, vedän vaikka pelkkää kaakaojauhetta lusikalla jos ei ole muuta kaapissa. tätä on jatkunut jo 5 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe